home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314174 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4950: 14 Mar 2009, 18:06 »

Det er jo for sygt så uskarp Bendtner er. Folk må da snart være færdige med at forsvare hans berettigelse i Arsenals trup.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4951: 14 Mar 2009, 18:12 »

Især efter Arshavins fantastiske indtog i Engelsk fodbold. Han kom virkelig i gang i dag..

Chakana
Manager

« Svar #4952: 14 Mar 2009, 18:25 »

Det er jo for sygt så uskarp Bendtner er. Folk må da snart være færdige med at forsvare hans berettigelse i Arsenals trup.
Jeg stoppede for lang tid siden, men da han så scorede to mål for nogle runder siden var han pludselig konge igen - dog har han aldrig været det i mit hovede. Sælg ham til en eller anden rig russisk desperado-klub! Thumbs Up

Arsenal Football Club

AFC
Manager

« Svar #4953: 14 Mar 2009, 19:37 »

Dejligt at hører vi fik en sejr på hele 4-0 over Blackburn som det var forventet. Skønt at Arshavin får scoret sine første mål i den rød-hvide trøje og jeg håber han kan blive ved med at holde den form. Også fedt at høre at Eboue er kommet igang med målscoringen. Hvem skulle have troet han skulle score 2 kasser?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4954: 15 Mar 2009, 00:49 »

Tak, jeg gad ikke at klikke mig ind på hans profil - jeg elsker i øvrigt når du logitiserer (ja, det er et ord! betydning: at gøre noget logisk) mine smådrillerier

Jeg troede enhver forstod FCK88 - men ok, det er også en af de komplicerede.

Mht. dit ord tvivler jeg lidt. Google giver et hit - dette (Link) og Politikens Nudansk Ordbog giver heller ingen hits. Gab.

JKJ
Gæst

« Svar #4955: 15 Mar 2009, 16:49 »

Hvad sker der lige for jer?? Efter at i de første 7 PL kampe i år magtede at score hele 5 mål har i nu i de seneste 3 scoret 11 mål!!
Måltørken er da vist ovre for jer må man sige...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4956: 15 Mar 2009, 19:25 »

...og Eboue har scoret 3 mål i de seneste 2 kampe. Bizart.

Her er i øvrigt Dioufs forsøg på at brække Almunias ankel, som naturligvis kun koster ham et gult kort:

http://www.youtube.com/v/mSessVwQdwE

Og så har vi føjet endnu et diversvin til listen:

http://www.youtube.com/v/FO2vjxw1IEY

Gotta love them Blackburn.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #4957: 15 Mar 2009, 22:37 »

Her er i øvrigt Dioufs forsøg på at brække Almunias ankel, som naturligvis kun koster ham et gult kort:

Burde være muligt at give flere sæsoners karantæne for sådan noget.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #4958: 15 Mar 2009, 22:54 »

Det er jo fuldstændigt hjernedødt af manden ! hvad er det lige han tænker på ? han har ingen chance for at nå den, og så vælger han at gå ned i sådan en syg takling ! og den måde som han ser ud i starten af klippet, ser det ud som om at han ikke forstår hvorfor han får gult kort for den   Huh er manden fuldstændig ligeglad med andre  ticked off

!!  Supra Societatem Nemo  !!

M-T
Ynglingespiller

« Svar #4959: 15 Mar 2009, 23:35 »

Jeg stoppede for lang tid siden, men da han så scorede to mål for nogle runder siden var han pludselig konge igen - dog har han aldrig været det i mit hovede. Sælg ham til en eller anden rig russisk desperado-klub! Thumbs Up

Han har udtalt, at han ikke vil til Chelsea  crazy

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

Szczesny
Manager

« Svar #4960: 16 Mar 2009, 11:02 »

Yes mand! 4-0 over Blackburn og en fantastisk stemning. Kan det blive meget bedre?   Thumbs Up

Kolo var utrolig stabil nede bagi og satte vel næppe en fod forkert i hele kampen. Måden Denilson flyttede bolden rundt på var jo fuldstændig uovertruffen. Kan ikke umiddelbart huske en fejlaflevering fra hans side. Arshavin havde en god dag. I starten var det tydeligt at han manglede noget fysisk, men det andet mål han laver, er jo intet andet end klasse. Måske lidt passivt forsvarsspil, men det er jo fantastisk sparket ind. Mht Bendtner så er det tydeligt at han ikke er populær - een misset chance, så råber hele stadion på van Persie - indrømmet han skulle have scoret minimum een gang i lørdags (og nej det er ikke godt nok af en angriber), men for fanden hvor var han flyvende i første halvleg. Han var rigtig godt med i spillet og dem jeg sad sammen med sad også og sagde "han er god idag Bendtner, er han ikk?" Han lavede nogle skarpe afleveringer og var generelt godt med over det hele.

Da Eboue scorede var vi alle flade af grin. Ikke fordi Eboue scorede, men pga af stadion-speakeren, da Eboue skulle hyldes siger "3-0 by the Arsenal goal-machine Emmanuel" Grin Da han så scorer til 4-0 på straffesparket, så siger han bare "4-0 who else? Emmanuel..."

Fantastisk kamp, fantastisk stemning, på et fantastisk stadion. Det eneste der manglede var en Bendtner-scoring eller to. Helt sikkert ikke sidste gang jeg var på Emirates!

Må i øvrigt lige rose Almunias udspark, på et tidspunkt sender han Arshavin afsted på en kontra efter et fladt udspark på 3/4 banelængde. Den mand er så utroligt undervurderet!

Derudover var der lige smidt 10 pund på Arshavin som første målscorer, heller ikke så ringe Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4961: 17 Mar 2009, 11:07 »

indrømmet han skulle have scoret minimum een gang i lørdags (og nej det er ikke godt nok af en angriber), men for fanden hvor var han flyvende i første halvleg. Han var rigtig godt med i spillet og dem jeg sad sammen med sad også og sagde "han er god idag Bendtner, er han ikk?" Han lavede nogle skarpe afleveringer og var generelt godt med over det hele.

Minimum 1 gang? Han burde have scoret minimum 3 gange. Men du har ret i, at udover de brændte chancer, spillede han væsentligt bedre end normalt. Det er desværre bare de brændte chancer der fæstner sig i hukommelsen i en vurdering af en angribers kamp.

Anyway - Hull på hjemmebanen i aften. Sejr der, og så kan vi se frem til en semifinale mod Chelsea på Wembley.

Der bliver uden tvivl roteret lidt igen, og jeg skyder uden belæg for det på følgende opstilling:

Fabianski

Sagna - Djourou - Gallas - Gibbs

Song - Diaby

Eboue - Nasri - Bendtner

van Persie

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4962: 17 Mar 2009, 12:10 »

Forresten:

Derudover var der lige smidt 10 pund på Arshavin som første målscorer, heller ikke så ringe Wink

Den har du vel ikke fået penge for? Det var tydeligvis et selvmål af Ooijer, så hvis bookmakerne udbetaler penge for Arshavin som 1. målscorer skal du da vist prise dig lykkelig...

Szczesny
Manager

« Svar #4963: 17 Mar 2009, 13:20 »

Den har du vel ikke fået penge for? Det var tydeligvis et selvmål af Ooijer, så hvis bookmakerne udbetaler penge for Arshavin som 1. målscorer skal du da vist prise dig lykkelig...

Jojo.. De havde været så hurtige at udbetale Arshavin lige efter scoringen - så de blev nødt til at udbetale til resten. Vi sad også og græmmede os, da vi så den senere i noget goalshow, men dagen efter udbetalte de altså Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4964: 17 Mar 2009, 13:23 »

Okay.. jamen så er de da også selv ude om det!

Sider: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010