home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:20:55 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1314457 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4725: 03 Feb 2009, 18:13 »

FEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEDT!!!!!!!!  Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #4726: 03 Feb 2009, 18:15 »

Hvem er det?

FCK88
Manager

« Svar #4727: 03 Feb 2009, 18:18 »

Hvem er det?
Den kommentar er IKKE sjov MU83.. Cesc : Kunne ikke være mere enig Wink .. FEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEDDDDDDDD TTTTTTTTTT

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

-Benja-
Gæst

« Svar #4728: 03 Feb 2009, 19:57 »

Endelig kom han! Jeg er ekstrem begejstret, han bliver en stor spiller for os. Den røde trøje klæder ham, og fedt at han vælger Michael Jordans nummer '23'.

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #4729: 03 Feb 2009, 20:04 »

Fuck hvor dejligt! Opstemt

Chakana
Manager

« Svar #4730: 04 Feb 2009, 09:00 »

Fedt at det endelig blev officielt. Glæder mig meget til at se ham i aktion, og se hvad han kan præstere. Dejligt, dejligt, dejligt Thumbs Up

Velkommen din russer!

Arsenal Football Club

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #4731: 04 Feb 2009, 13:21 »

JKJ
Gæst

« Svar #4732: 05 Feb 2009, 11:10 »

Nu ser det ud til at Arshavins skifte måske ikke er helt så sikker som man troede i første omgang.
Jeg troede ikke klubberne kunne gå ind og gøre indsigelser men det kan de åbenbart...

http://www.bold.dk/nyt/Spoergsmaalstegn-ved-Arshavin-skifte

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #4733: 05 Feb 2009, 11:14 »

Forstår det ikke helt det der stod på bold.dk er det, der med forlængelsen at de købte ham der ?

Barcelona Verdens bedste hold !

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4734: 05 Feb 2009, 11:17 »

Ren whine. Når Premier League har sagt god for det hele og blåstemplet transferen, nægter jeg at tro på at der kan ske nogen som helst ændringer. Arshavin er Arsenal-spiller, købt, betalt og godkendt, så hvis det lige pludselig skulle laves om ville det være en kæmpe skandale - og det tror jeg ikke er i hverken FA's eller Premier Leagues interesse.

JKJ
Gæst

« Svar #4735: 05 Feb 2009, 11:18 »

Forstår det ikke helt det der stod på bold.dk er det, der med forlængelsen at de købte ham der ?

PL klubberne, incl AV, bad om at få forlænget transfervinduet med 1 døgn pga snekaos i hele landet, da det var umuligt at komme frem på vejene, toget og fly...
Arshavin kom først til klubben i den forlængelse...

Så kan ikke helt forstå at man nu vil søtte spørgsmålstegn ved noget man selv har bedt om...

Szczesny
Manager

« Svar #4736: 05 Feb 2009, 11:24 »

Synes det er typisk Martin O'Neill. Han whiner hver gang han har mulighed for det. Nu ser han at hans værste konkurrent til 4-pladsen får en forstærkning og så skal alle regler ses igennem og der skal holdes møde og jeg ved ikke hvad. Men som g00n siger, så ville det være en skandale for FA & PL hvis handlen bliver kendt ugyldig, så tror simpelthen ikke på at det sker. Det er bare O'Neill i en nøddeskal.

Men som der også står på Arsenal.com, så er det jo begrænset hvad Arshavin umiddelbart kan tilføre truppen. Han har ikke spillet i 3 måneder, så han skal lige i kampform etc. før han spiller op til sit, forhåbentligt høje, niveau. Det kunne passende være omkring samme tid Cesc returnerer og så går der champagnebold i den igen - ville være rart Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #4737: 05 Feb 2009, 11:26 »

okay  Thumbs Up

men så forstår jeg så ikke hvorfor de vil holde det møde. hvis det er kontrakten blev underskrevet og godkendt så kan de jo heller ikke lave det om .?

Barcelona Verdens bedste hold !

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #4738: 05 Feb 2009, 11:40 »

Det der stilles spørgsmålstegn ved, er om klubberne var enige, inden de oprindelige transfervindue klappede i. Forlængelsen galdt kun de aftaler der allerede var på plads, men hvor snevejret gjorde det umuligt, at nå frem og tilbage, for at klare de sidste formaliteter.

Meeeen, hvis Liverpool kunne hente Mascherano for et par år siden, efter transfervinduet for længst var klappet i, så kan Arsenal vel også hente Arshavin, når han reelt kom til, inden udsættelsen var ovre...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4739: 05 Feb 2009, 12:03 »

Nu er det naturligvis de færreste af os der har 100% indsigt i hvordan handlen er foregået. Men så vidt vides var aftalen mellem klubberne på plads inden den aftalte deadline, og der skulle der ikke være noget at komme efter.

Det der nu diskuteres er, om det var snevejret der var skyld i at handlen først blev ratificeret så sent - taget i betragtning at Arshavin var så heldig at komme til London inden snevejret begyndte. Det jeg har læst mig frem til, er at der simpelthen kun var 1 mand på arbejde hos FA i mandags pga. snevejret, og at alle handlerne derfor ikke nåede at blive godkendt inden udsættelsen var slut. I så fald er der vel ikke noget at komme efter.

Sider: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010