Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
23 Dec 2025, 18:13
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
22 Dec 2025, 20:20
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 660 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
258
259
[
260
]
261
262
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1315749 gange)
simonob
Landsholdsspiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #3885:
08 Nov 2008, 15:37 »
Citat af: niklasob12345 08 Nov 2008, 15:35
Arghh nu bliver det nervepirende.
Det var det mål jeg håbede på.. Hehe.. Ville dog godt ha haft det for 15 min siden...
Men kæft en go kamp af Bendtner.. Han blir sku bedre og bedre.. Med lidt held, havde han oss scoret idag...
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
simonob
Landsholdsspiller
«
Svar #3886:
08 Nov 2008, 15:42 »
Tillykke med sejren... I var effektive idag, og man kan kalde det en holdpræstation... Go kamp af Bendtner og co....
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #3887:
08 Nov 2008, 15:44 »
Sådan man!
United-styrer
Gæst
«
Svar #3888:
08 Nov 2008, 15:46 »
Tillykke med sejren.
Det var en flot kamp af begge hold, om end jeg synes, vi styrede spillet og havde flest målchancer. Men I udnyttede de muligheder, der tilkom jer, og vi misbrugte dem vi skabte. Tillykke med sejren.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3889:
08 Nov 2008, 15:47 »
Fremragende! Hvor er det en vigtig sejr for selvtilliden, og for at United endnu engang bliver banket ned på jorden og indser at det var SIDSTE sæson at de var det bedste hold i Europa!
Nasri er hermed blevet ophøjet til Gud i min religion, for hold kæft hvor spiller den knægt vidunderligt i dag! Det er helt fænomenalt! Når jeg lige får min puls ned under de 160, skal jeg komme med en bedre beskrivelse af kampen og karakter til spillerne!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
ManUtd83
Manager
«
Svar #3890:
08 Nov 2008, 15:49 »
Tillykke med sejren i en forrygende kamp.. synes egentlig begge hold havde nok chancer til at vinde kampen, men når man ikke scorer på sine egne vinder man jo sjældent.
Szczesny
Manager
«
Svar #3891:
08 Nov 2008, 16:01 »
Super, super, super kamp!
I første halvleg, synes jeg at vi er styrende pånær de 5 minutter efter scoringen, og vi kunne have ført større, hvis enten Bendtner eller Diaby havde været lidt skarpere.
Det er dog anden halvleg at jeg er mest imponeret over. Målet er fantastisk. Bendtner laver nogle gode ting, men der mangler lige noget i afslutningerne. Det jeg var mest imponeret over er at vi i 50 minutter (roughly) modstår presset fra man u og deres mål er rimelig tilfældigt (at Ronaldo så brænder en kæmpechance efter vores 2-0 scoring, det er jo hans sag
), men ellers er jeg imponeret af hvor godt vi står defensivt selvom 3/4 af bagkæden spillede med gult kort, mod et hold som selv påstår at være så skidegode (men hey tabellen lyver aldrig
)
Rigtig rigtig skøn kamp og mange positive ting at tage med! At vi med ca. et halvt back-up hold slår manu er dog det bedste!!
Ta' den manu-fuckers!!
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3892:
08 Nov 2008, 16:07 »
Nå nu kan jeg trække vejret nogenlunde normalt, så her kommer en beskrivelse fra en Arsenal fans synspunkt...
Første halvleg var utrolig lige - Kampen bølgede frem og tilbage, og både Rooney og Bendtner havde et par store chancer som de begge egentlig burde have scoret på. Vi sidder dog komfortabelt på de sidste 25 minutter af halvlegen, og derfor er det da også fortjent at vi går til halvlegen med en 1-0 scoring af Wonderboy Nasri.
Anden halvleg starter jo forrygende. Man Scums var åbenbart klar over at nederlaget var på vej, for de kom i hvert fald slet ikke ud af starthullerne, og i stedet så vi igen en kasse af Nasri, da han fremragende afslutter på et angreb der splittede United forsvaret fuldstændigt ad. Resten af kampen lod vi dem få bolden, men heldigvis blev det aldrig rigtigt farligt, hvis man ser bort fra Ronaldo's kæmpe afbrænder. De havde nogle langskud som ikke var i nærheden af målet og det er vel ganske logiskt at de til sidst fik produceret noget af deres pres, som så førte til målet. Ikke desto mindre fik vi lukket overraskende godt af for dem i anden halvleg, selvom vi dog burde have holdt på bolden lidt mere, og med de fleste chancer til os i anden halvleg, er sejren helt klart fortjent. Det er ærgerligt at Almunia udgik, men jeg har ingen kvaler overhovedet med at have Fabianski på mål i stedet.
Karakterer
Manuel Almunia: 8 - han stod meget fint og havde nogle gode indgreb og en enkelt udemærket redning, men man kan ikke se bort fra hans 1992 indgreb i det første minut. I mean.. WTF?! Surt for ham at han blev skadet, for han havde haft en god kamp.
Bacary Sagna: 9 - Igen spillere Sagna rigtigt godt, og han havde nogle gode raids op samt nogle gode forsvarsaktioner.
William Gallas: 9 - En godkendt karakter til vores kamptajn som man dog til tider frygtede ville få endnu et gult for at bitche til dommeren for meget.
Mikäel Silvestre: 9 - Han ligger lige på vippen til en 10'er, for han var godt nok tændt i dag og knoklede for hver eneste bold. Man kunne godt se at han ville vinde kampen!
Gäel Clichy: 10 - Ja, han bryder 9er rækken, med en god præstation hvor han havde fuldstændig styr på Ronaldo der gang på gang måtte se sig nødsaget til at aflevere bagud - Igen knoklede han også i det fremadrettede spil.
Theo Walcott: 8 - Man så ikke så meget til Walcott da vi var presset i en stor del af den del anden halvleg hvor han var med, men han havde nogle gode løb fremad banen, om end det var en smule skuffende.
Denilson: 9 - Han er ved at udvikle sig lidt til en Flamini type. I dag var han ikke så meget med fremadrettet, men han knoklede omme bagved, og holdte sig tilbage når Fabregas gik frem - En god indsats.
Fabregas: 8 - Ja han havde nogle gode aktioner, men hold kæft hvor smed han mange bolde væk hvor den LIGE manglede det sidste for at blive fantastiskt. Hvis de afleveringer havde lykkedes, havde vi også haft en højere karakter.
Samir Nasri: 11 (MOM) - Alt hvad den mand rører, bliver til guld! Han havde et stort overtag på Neville der til sidst måtte skiftes ud i sit nederlag, og ud over fantastiske driblinger og et godt arbejde defensivt, fik han også scoret vores 2 kasser og kunne have scoret flere hvis Bendtner var opmærksom. Fremragende kamp fra geniet!
Abou Diaby: 10 - Diaby var endelig at finde inde på den centrale midt, og han begynder nu at være oppe i omdrejninger. Han fik sat mange vigtige taklinger ind, og spillede sig ud af de mest vanskelige situationer. Hans fysik var nøglen til vores succes, så stor cadeux til ham!
Nicklas Bendtner: 9 - Bendtner havde ikke så meget at arbejde med, og når han fik det var han svingende i præstationen. Han kom frem til nogle store chancer som han dog brændte, og manglede overblikket i et par vigtige sitautioner. Men han var ikke anonym som Ade ville have været, og satte tit pres på forsvaret.
Toure: UB
Fabianski: 8 - Han kom ind og havde nogle vigtige indgreb, og kunne ikke gøre så meget ved målet. Men pga. den korte tid på banen, får han ikke en højere karakter
Song: 8 - Jeg så desværre ikke Song skille sig ud fra mængden da han kom ind, så han får en medium karakter.
Nicklas Bendtner
Dommer Howard Webb: 6 - En lidt skidt præstation af Webb der misser det åbenlyse straffespark til Nasri og deler gult kort ud til hjemmeholdet men ikke til udeholdet i første halvleg. Carrick burde ikke have haft det gule kort heller, mens han hoppede på lidt for mange af Ronaldos lette fald. En knapt nok bestået karakter til the wanker.
«
Seneste Redigering: 08 Nov 2008, 16:09 af Hawk1nZ
»
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
alek9000
Manager
«
Svar #3893:
08 Nov 2008, 16:10 »
Arsenal 2 - 1 Man Utd
[size=10pt][/size]
Kampreferat
Man må sige det var en rigtig god kamp! Begge hold gik til den, og der var til tider rigtig flot spil. Arsenal kom dog bedst ud af de afgørende situationer, hvilket også gav dem sejren.
United lagde ud som fyr og flamme, bl.a. efter nogle underlige 2 minutter med et indirekte frispark. Rooney havde to store chancer. Men så tog Arsenal over, og en Nasri i særklasse bankede den fortjent ind til en 1-0 føring. Arsenal startede også 2. halvleg bedst, og scorede efter blot 2 minutter. Det var igen Nasri, efter en flot frispilning af en ellers skidt spillende Fabregas. Men Manchester havde en spiller der hed Rafael. Han gjorde et fantastisk indhop og skabte spænding tilbage i kampen efter et køligt spark med venstrebenet. Uniteds bedste spiller i dag, trods han kun fik 23 minutter på banen. Men Arsenal clearede godt til sidst, og United kom ikke til det helt store i slutminutterne. Tværtimod var Arsenal tættere på 3-1 end United var på 2-2.
Spillervurderinger
Manuel Almunia - 8
Gjorde det godt. Var frygtløs i dagens kamp, hvilket også kostede ham de 90 minutter på banen.
Bacary Sagna - 7
Spillede også en okay kamp. Dog var det et dumt gult kort han fik.
William Gallas - 8
Trådte virkelig til i visse situationer. Vandt en masse hovedstødsdueller, og lavede nærmest ingen fejl.
Mickael Sylvestre - 7
Startede rigtigt skidt ud med et par dårlige aflevringer, men kæmpede sig tilbage i kampen. En okay præstation.
Gäel Clichy - 8
Var rigtig god i dag. Vandt nogle vigtige dueller, og havde generelt rigtig godt styr på Cristiano Ronaldo.
Theodore Walcott - 7
Gjorde ikke noget skidt, men var heller ikke prangende. Han burde have udfordret mere med sin hurtighed.
Denilson - 8
Tog virkelig til på den centrale midtbane. Tacklede rigtig godt.
Cesc Fabregas - 6
Skidt kamp af den 21-årige. Smed en masse bolde væk. Han lagde dog op til Samirs andet mål.
Samir Nasri - 10
Virkelig i særklasse i dag. Ikke blot med de to mål, men udfordrede også Gary Neville rigtig godt, og løb ham til tider over ende. Det faktum ændrede sig dog lidt da Rafael kom ind.
Abou Diaby - 8
Leverede også en god indsats. Ingen fejl, og spillede godt.
Nicklas Bendtner - 7
Havde to store chancer, som han nok skulle have scoret på, hvis han vil tage Adebayors plads. Men når det så er sagt, spillede han også en god kamp. Var underligt nok dominerende i luftspillet mod Vidic og Rio. Han løb også fra Ferdinand et par gange.
En god indsats af vores drenge i dag!
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
alek9000
Manager
«
Svar #3894:
08 Nov 2008, 16:11 »
Suk.. Hawkinz kom mig i forkøbet
Alek er gud!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #3895:
08 Nov 2008, 16:13 »
Jeg synes faktisk Webb var nogenlunde undskyldt for at misse det ellers åbenlyse straffe til Nasri, da man ser kameravinklen fra hans syn kan man faktisk ikke se at han begår straffet - professionelt lavet af Vidic.
PS: Jeg tror aldrig jeg har set et Man U-hold afslutte så ringe igennem en hel kamp. Rystende.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3896:
08 Nov 2008, 16:14 »
Citat af: alek9000 08 Nov 2008, 16:11
Suk.. Hawkinz kom mig i forkøbet
Heh ja, mine karakterer er dog væsentligt højere. Hvordan kan du få "Trådte virkelig til i visse situationer. Vandt en masse hovedstødsdueller, og lavede nærmest ingen fejl." til at blive 8 (tilfredsstillende)? Har du høje krav til spillerne eller hvad?
Det samme kan siges om dine beskrivelser af Clichy, Denilson og Diaby - De stemmer ikke overens med karaktererne
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #3897:
08 Nov 2008, 16:15 »
Jeg tror alek9000 bedømmer på en skala fra 1-10.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3898:
08 Nov 2008, 16:16 »
Citat af: g00n 08 Nov 2008, 16:13
PS: Jeg tror aldrig jeg har set et Man U-hold afslutte så ringe igennem en hel kamp. Rystende.
Jeg er helt enig - Det var utroligt at se så ringe især Rooney var til at afslutte! Hvordan kan man påstå at han er Englands største talent når han kan skyde bolden 10 meter over et mål fra 5 meters afstand? Man fik aldrig rigtigt fornemmelsen af at de ville blive farlige, da alle deres afslutninger var helt hen i vejret.
alek9000
Manager
«
Svar #3899:
08 Nov 2008, 16:17 »
Citat af: Hawk1nZ 08 Nov 2008, 16:14
Heh ja, mine karakterer er dog væsentligt højere. Hvordan kan du få "Trådte virkelig til i visse situationer. Vandt en masse hovedstødsdueller, og lavede nærmest ingen fejl." til at blive 8 (tilfredsstillende)? Har du høje krav til spillerne eller hvad?
Det samme kan siges om dine beskrivelser af Clichy, Denilson og Diaby - De stemmer ikke overens med karaktererne
Jeg havde lavet en vurdering ud fra den populære FM skala. Så 8 er over middel
Alek er gud!
Sider:
1
...
258
259
[
260
]
261
262
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »