home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315775 gange)
Rooland
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3855: 05 Nov 2008, 20:18 »

Vil skyde på denne alek:
Almunia
Sagna Touré Silvestre Clichy
Eboue Fabregas Denilson Nasri
Bendtner Vela

Nu er jeg ikke Arsenal fan, men UEFA.com siger :

Van Persie - Bendtner

Nasri - Denilson - Fábregas  - Ramsey

Clichy - Silvestre - Djourou - Touré

Fabianski

arsenalistic
Manager

« Svar #3856: 05 Nov 2008, 20:23 »

Nu er jeg ikke Arsenal fan, men UEFA.com siger :

Van Persie - Bendtner

Nasri - Denilson - Fábregas  - Ramsey

Clichy - Silvestre - Djourou - Touré

Fabianski

Også den opstilling, der blev præsenteret på Setanta Sports....

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3857: 05 Nov 2008, 20:25 »

Nå Van Persie skulle ellers være skadet, men ok...

Det bliver så godt at se Ramsey i stedet for Vela Opstemt Og Djourou og Fabianski også for den sags skyld.. Nui jeg glæder mig Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dasmessi
Gæst

« Svar #3858: 05 Nov 2008, 20:27 »

Det bliver spændende med Djourou og Fabianski.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3859: 05 Nov 2008, 20:34 »

Sakset fra Arsenals hjemmeside:

The Mexican burst onto the Arsenal scene with a superb hat-trick in last month’s Carling Cup victory over Sheffield United and the absence of Emmanuel Adebayor and Robin van Persie could hand him further first-team opportunities in the next few weeks

Om Carlos Vela.. Iflg. det, skulle Van Persie være ude i de næste par uger - Så det undrer mig igen at Van Persie er i startopstillingen i dag!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #3860: 05 Nov 2008, 20:51 »

Sakset fra Arsenals hjemmeside:

The Mexican burst onto the Arsenal scene with a superb hat-trick in last month’s Carling Cup victory over Sheffield United and the absence of Emmanuel Adebayor and Robin van Persie could hand him further first-team opportunities in the next few weeks

Om Carlos Vela.. Iflg. det, skulle Van Persie være ude i de næste par uger - Så det undrer mig igen at Van Persie er i startopstillingen i dag!

Ja det er lidt mærkeligt.... Van Persie udgik jo med en skade mod stoke... Han fik en hjerneblødning... Hø hø hø

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #3861: 05 Nov 2008, 21:02 »

Et kvarter spillet og vi har 105 completed passes mod Fenerbahces 20.
« Seneste Redigering: 05 Nov 2008, 22:32 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Chakana
Manager

« Svar #3862: 05 Nov 2008, 21:19 »

Kæft hvor ringe af RvP! ticked off

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3863: 05 Nov 2008, 21:37 »

En ganske god første halvleg. Vi sidder på spillet og producerer mange chancer! Fabianski har haft nogle gode aktioner (inkl. en tv redning 2 meter ved siden af målet Opstemt) og Ramsey imponerer (selvfølgelig). Bendtner er faktisk den spiller der har skuffet mest, men lad os håbe at han enten kommer efter det, eller Vela kommer på. Vi scorer sq i hvert fald i 2. halvleg, med det spil!

Go go Gunners!

Szczesny
Manager

« Svar #3864: 05 Nov 2008, 21:38 »

Jeg kan ikke finde ud af hvem der har været værst indtil nu: Bendtner eller van P. 2. Halvleg giver nok et svar!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3865: 05 Nov 2008, 21:39 »

Van Persie kommer da frem til nogle chancer, og ramte overliggeren (på trods af at han skulle have scoret). Han har været uheldig og dårlig, men Bendtner smider bolden væk hele tiden og ikke kommer frem til nogle chancer.

PS: Fedt at se at Man Utd er bagud i Glasgow Opstemt

Dasmessi
Gæst

« Svar #3866: 05 Nov 2008, 23:23 »

Skuffende vi kun får 0-0 hjemme mod fenerbache.

JKJ
Gæst

« Svar #3867: 06 Nov 2008, 13:29 »

Nå Van Persie skulle ellers være skadet, men ok...

Det bliver så godt at se Ramsey i stedet for Vela Opstemt Og Djourou og Fabianski også for den sags skyld.. Nui jeg glæder mig Smiley

Uden jeg på nogen måde er sikker man har RvP ikke kun karentæne i PL?? Jeg mener ikke at have hørt noget om han er skadet, han blev da i hvert fald ikke skadet mod Stoke, medmindre en hjerneblødning kan kaldes det  Peace

Men med det skades helvede i har pt i front kan det måske godt være lidt svært at holde styr på hvorfor div er ude Wink

Chakana
Manager

« Svar #3868: 06 Nov 2008, 13:31 »

Så er der endnu en skade til listen, denne gang Silvestre.. Utroligt så mange skader vi har!

Link

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3869: 08 Nov 2008, 11:13 »

Vores skadesliste til den vigtige kamp ser således ud:

Tvivlsomme: Manuel Almunia (sickness) Bacary Sagna (ankle), Theo Walcott (shoulder), Mikael Silvestre (broken nose) and William Gallas (hamstring).

"Sikre" skader: Emmanuel Adebayor (ankle), Emmanuel Eboue (knee), Robin van Persie (suspended), Tomas Rosicky (hamstring) and Eduardo (broken leg).

Lad os håbe at vi får nogle stykker af disse spillere tilbage. None the less, ser det ud til at vi kommer til at spille med et halvt hold, men det skal dog ikke være nogen undskyldning (medmindre vi taber) for det er et perfekt tidspunkt at møde United på - vi har været uheldige de sidste par gange og ikke skrabt ret mange point sammen, så en sejr i dag vil få os med i toppen igen, og hægte United lidt af - på Emirates kan det lade sig gøre! Omvendt vil et nederlag være et stort slag på selvtilliden, så kampen er utrolig vigtig i dag! Et meget svært bud på opstillingen i dag:

Almunia
Sagna Toure Song Clichy
Nasri Fabregas Denilson Diaby
Bendtner Vela

Det bliver spændende! Smiley

Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010