home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315864 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3810: 01 Nov 2008, 14:11 »

Jeg tror at du har helt ret i startopstillingen. Jeg tror at Wenger gerne vil spare på nogle af stjernerne, men eftersom vi kun fik 1 point mod Tottenshit i onsdags, bliver han nødt til at køre full throttle i dag. Vi skal og bør vinde med adskillige mål - 0-2 er minimumskrav herfra.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3811: 01 Nov 2008, 14:17 »

Nu hvor du siger, at han vil spare på stjernerne - hvem hentyder du så til? Smiley

Dasmessi
Gæst

« Svar #3812: 01 Nov 2008, 15:56 »

Tror vi sagtens kan passere Sørensen idag, så tror vi vinder 0-3. Go kamp drenge.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3813: 01 Nov 2008, 15:58 »

Nu hvor du siger, at han vil spare på stjernerne - hvem hentyder du så til? Smiley

Jeg siger ikke at han vil - Jeg siger at han gerne ville, men jeg tror ikke at han gør det fordi at vi mistede point i onsdags. Ellers ville Ade, Fabregas og Walcott/Nasri nok komme på bænken.

Edit: Men jeg tog fejl.. Startopstillingen er:

Almunia
Sagna Touré Silvestre Clichy
Denilson Fabregas Song Diaby
Bendtner Adebayor

Det var der vist ingen der regnede med Opstemt Så han sparer Walcott, Nasri og Van Persie...
« Seneste Redigering: 01 Nov 2008, 16:01 af Hawk1nZ » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3814: 01 Nov 2008, 18:03 »

Så skal der lige bitches.

1. Hold kæft hvor spiller vi dårligt. Ingen gejst overhovedet. Det var ligesom da de fik deres første mål på trods af vores boldbesiddelse, så mistede vi troen på det.

2. Hold kæft en ringe dommer (igen). De stempler både Sagna og Ade på anklen så begge må skiftes ud for det, og alligevel får vi ikke frispark og de får ikke kort. Han var så stærkt påvirket af hjemmepublikummet, at det var til at få kvalme af.

3. Hold kæft hvor er det dumt af Van Persie at gå ind på Sørensen dér. Men hold kæft hvor er det også lamt at se Sørensen blive liggende og lade som om at han blev ramt i hovedet, når han kun fik et lille skub.

Stoke: Nu på hadeholdslisten!

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #3815: 01 Nov 2008, 18:06 »

ah Hawk, som jeg ser det ryger Van Persies arm nu i fjæset på Sørensen også Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3816: 01 Nov 2008, 18:07 »

Well så så du forkert.. Van Persie rammer kun bolden, og derfor får Sørensen kun skubbet som får ham til at ryge bagud. Men det er også komplet ligegyldigt.

Dasmessi
Gæst

« Svar #3817: 01 Nov 2008, 18:28 »

Øv. Så tabte vi endnu en gang Skuffet

ManUtd83
Manager

« Svar #3818: 01 Nov 2008, 18:31 »

Nogen der ved noget om Arsenals skader? Jeg læste at Walcott's skulder hoppede af led, og hvis det er noget lig Lars Jacobsens skade er det egentlig ret slemt jo. Hvordan så det ud med Sagna og Adebayor - kunne de gå ud?

Btw. hvad laver van Persie? Har altid set ham som en rolig, fair og ikke svinsk spiller.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #3819: 01 Nov 2008, 18:32 »

NU ER GRÆNSEN KRAFT-STEJLME NÅET!

Det kan simpelthen ikke passe, at vi ikke kan præstere at vinde over et bundhold.
Jeg er fuldstændig enig med dig, Hawk1nZ. Lortespil, Lortedommer, Lortesørensen!

Nu skal skuden vændes, bunken med kort skal blandes, og så skal der startes forfra.
I næste weekend skal vi spille mod Manchester United og hvis vi skal have en chance, så skal der virkelig strammes op!

Kom så Arsenal. Så er det nu!

Dasmessi
Gæst

« Svar #3820: 01 Nov 2008, 18:38 »

Nogen der ved noget om Arsenals skader? Jeg læste at Walcott's skulder hoppede af led, og hvis det er noget lig Lars Jacobsens skade er det egentlig ret slemt jo. Hvordan så det ud med Sagna og Adebayor - kunne de gå ud?

Btw. hvad laver van Persie? Har altid set ham som en rolig, fair og ikke svinsk spiller.
Hvad lavede Persie? Er der en der har et link til man kan se det?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3821: 01 Nov 2008, 19:00 »

Sagna humpede ud og spillede så lidt videre, hvorefter han måtte udgå. Adebayor spillede også lidt videre, men så landede han forkert på samme ankel og så måtte han skiftes ud. Det så ud til at Walcott fik revet skulderen ud af led, så han er nok også ude i et stykke tid.

Van Persie har før haft problemer med sit temperament når han bliver frustreret, og han bliver tit buh'et af, af modstandernes fans, så han fik lige et tilbagefald i dag åbenbart, for som du siger, så er han blevet meget bedre igennem tiden i Arsenal.

Men lige umiddelbart ser det ud til at vi mangler både Walcott, Ade og Van P til kampen mod Man Utd, og så ved jeg ikke lige hvordan det ser ud med Gallas, men ellers mangler vi også stadig Bischoff, Rosicky og Eduardo. Så det skal nok blive en sjov kamp...

Men lad os se frem til Fenerbache kampen i stedet.

JKJ
Gæst

« Svar #3822: 02 Nov 2008, 16:42 »

Well så så du forkert.. Van Persie rammer kun bolden, og derfor får Sørensen kun skubbet som får ham til at ryge bagud. Men det er også komplet ligegyldigt.

Så så jeg også forkert, for mener også han ramte han i ansigtet Wink

Men om han ramte eller ej, udvisningen er klokkeklar imo, det er simpelthen for dumt og det må give en kæmpe bøde internt...
Selvom Wenger jo ikke er helt enig http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=46343

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3823: 03 Nov 2008, 15:40 »

Ja jeg havde heller ikke regnet med at Wenger havde brokket sig over den. Han siger faktisk:

“I think that the red card was very, very harsh. If you get [Andy] Griffin without a yellow card today and Robin with a red, then I have to review my rulebook. He shouldn’t have done it but I don’t think it was a red card.”

Så det er mere set i relief til at Griffin slet ikke fik kort, og Van Persie derimod fik rødt - ergo den forskelsbehandling som vi andre også så i kampen... Tunge Men at Indkast.dk tager det ud at kontext, kan vel ikke overraske.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3824: 04 Nov 2008, 09:27 »

http://www.bold.dk/nyt/Soerensen-udnyttede-van-Persies-frustration

Skidt af R. van persie, han ikke kan styre sig.

Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010