home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315969 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3705: 26 Okt 2008, 17:01 »

Startopstillingen:

Almunia
E. Eboué W. Gallas M. Silvestre G. Clichy
T. Walcott A. Song C. Fábregas S. Nasri
N. Bendtner R. van Persie

« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 17:05 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3706: 26 Okt 2008, 17:15 »

Dejligt at se Bendtner i startopstillingen Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3707: 26 Okt 2008, 19:04 »

En hurtig reflektering: Svær kamp, begge hold kommer frem til gode chancer, men målmændende står begge fantastisk godt - måske derfor blev det en forsvarer som scorede det første mål, hvorefter Ade udbyggede føringen på en fremragende assist af en ellers, især i første halvleg, anonym Bendtner. At Cole så blev vist ud til sidst, var ikke af betydning for kampen.

Almunia: 11: Fremragende indsats med nogle ufatteligt gode redninger
Eboue 8: Så usikker ud i flere situationer og smed nemt bolden væk nogle gange.
Gallas: 10: For en gangs skyld spillede Gallas godt, og så ufattelig sikker ud i defensiven.
Silvestre: 10: Det samme kan siges om vores Scum spiller.
Clichy: 10: Han var igen fremragende med nogle super raids op af banen og upåklageligt forsvarsspil
Nasri: 8: Rimelig anonym. Han havde nogle gode momenter, men han havde det også svært.
Fabregas 10: Igen viste han super godt overblik og lavede nogle rigtig flotte følte afleveringer, og kæmpede som en hest på midtbanen.
Song: 9: Spillede igen en god kamp, og er virkelig inde over første holdet.
Walcott: 10: Han havde nogle rigtig gode raids, og var uheldig med ikke at score et par mål
Van Persie: 10: Det ser ud til at han er ved at genfinde formen og skudevnen. Et par fremragende skud fra ham også.
Bendtner: 9: Han spillede en skidt første halvleg hvor han så klodset ud og mistede mange bolde, men i anden kom han igen, og pressede forsvaret til første mål, og fik en assist på det andet mål

Adebayor: 10: For en gangs skyld så man en Adebayor med gejst og det var da også fortjent at han fik scoret - gid han havde samme gejst i alle kampe
Diaby: 8: Mistede rigtigt mange bolde og så faktisk ret usikker ud i dag.
Sagna: UB: Dejligt at se ham tilbage, selvom det kun var et par minutter.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3708: 26 Okt 2008, 19:09 »

Hehe hvordan ka du så give ham 8 hvis han var usikker og mistede mange bolde .. Snakker om Diaby nu det burde nærmere være til 7 eller derunder så.. En anonym indsats giver heller ikke 8 og det gør usikkerhed og boldtab heller ikk Wink men fair karaktere ellers.. Synes fandme Almunia var god idag.. Er enig i de andre karaktere.. Så hele kampen selvom jeg ikk er arsenal fan..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3709: 26 Okt 2008, 19:10 »

Uenig i karaktererne til Fabregas og van Persie. Fabregas var helt ved siden af sig selv i dag, og smed alt for mange nemme bolde væk - det var ikke hans dag. Song var bedre. Van Persie har et par gode muligheder, men han er stadig langt, langt fra optimal kampform, og jeg ville have skiftet ham ud meget tidligere. Bendtner var bedre.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 19:23 af g00n » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #3710: 26 Okt 2008, 19:13 »

Hawkinz
Du er godt nok for gavmild med karakterne, ikke en eneste har fået mindre end 8. -.-

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3711: 26 Okt 2008, 19:55 »

Jeg synes da heller ikke at der var nogen som lavede graverende fejl, og alt i alt spillede vi godt og vandt kampen - Så jeg kan ikke forstå hvorfor der er nogen spillere der skal have under 8 Tunge

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #3712: 26 Okt 2008, 19:58 »

Jeg synes da heller ikke at der var nogen som lavede graverende fejl, og alt i alt spillede vi godt og vandt kampen - Så jeg kan ikke forstå hvorfor der er nogen spillere der skal have under 8 Tunge

Man behøver ikke lave graverende fejl for at få dårlige karakterer .. Man ka osse bare være anonym og ikke yde en skid .. Wink hehe
Eller tabe bolden for meget bliver tørret gang på gang osv..! Så godt spillede arsenal sgu heller ikke.. Altså de var gode men ikke fantastiske som dine karakterer afspejler.. !  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3713: 26 Okt 2008, 20:27 »

8 er vist tilfredsstillende men ikke noget ekstraordinært, så vidt jeg husker ...

Jeg synes ikke at der var nogen som blev tørret gang på gang eller nogen som ikke ydede en skid, så 8 som minimumskarakter synes jeg er meget passende. Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3714: 28 Okt 2008, 14:48 »

Det skal da vist lige nævnes herinde at Tony er blevet udnævnt til Portsmouth' nye manager! Det bliver skægt at se ham på Emirates...!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3715: 28 Okt 2008, 14:49 »

Jeps, og rygterne tyder på at han får Keown som assistent! Meget spændende at følge med i, for det kunne helt klart være et team man kunne forestille sig kunne overtage når AW en dag dør af alderdom...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3716: 28 Okt 2008, 14:50 »

Ja lige præcis, jeg ønsker dem alt mulig succes! Det kunne jo være...

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #3717: 28 Okt 2008, 15:59 »

Jeps, og rygterne tyder på at han får Keown som assistent! Meget spændende at følge med i, for det kunne helt klart være et team man kunne forestille sig kunne overtage når AW en dag dør af alderdom...

Bestemt, har siden Adams først blev assistent i Portsmouth, drømt om at se ham som Arsenal manager når Wenger engang (om mange, mange år...) stopper. Dog har jeg tænkt på Bergkamp som assistent, og ikke Keown, da det jo ville være genialt med den bedste forsvarer samt den bedste angriber gennem tiderne (Sådan er det, DET VED ALLE).. ville nok give et solidt blik på både de offensive og de defensive sider af spillet.

Held og lykke til ham (dem?) - tag nogle point fra United, Chelski & Hjulkapseltyvene.

-LFC-
Manager

« Svar #3718: 28 Okt 2008, 16:01 »

Bestemt, har siden Adams først blev assistent i Portsmouth, drømt om at se ham som Arsenal manager når Wenger engang (om mange, mange år...) stopper. Dog har jeg tænkt på Bergkamp som assistent, og ikke Keown, da det jo ville være genialt med den bedste forsvarer samt den bedste angriber gennem tiderne (Sådan er det, DET VED ALLE).. ville nok give et solidt blik på både de offensive og de defensive sider af spillet.

Held og lykke til ham (dem?) - tag nogle point fra United, Chelski & Hjulkapseltyvene.
Hvem i alverden er det? Shockeret

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3719: 28 Okt 2008, 16:04 »

Dog har jeg tænkt på Bergkamp som assistent, og ikke Keown, da det jo ville være genialt med den bedste forsvarer samt den bedste angriber gennem tiderne

Bergkamp har jo for nylig udtalt at han gerne vil tilbage til England som træner, og jeg ser har da helt sikkert som en mulig angrebstræner hos os.

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010