home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316009 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3660: 06 Okt 2008, 12:38 »

Jeg vil naturligvis heller ikke afskrive os totalt, men som sagt er det svært at tro på en stor pointhøst mod de gode hold, når vi ikke kan slå bundholdene. At det kun er 4 point op bliver sat lidt i relief af at vi stadig har til gode at møde nogen af de besværlige hold. Med vores startprogram burde vi have ligget nr. 1 på dette tidspunkt.

I det mindste kan vi stadig grine af Tottenham.

Cesc
Gæst

« Svar #3661: 06 Okt 2008, 13:37 »

Tottenham nedrykning eller Arsenal PL-sejr? Jeg ved da godt hvad jeg ville vælge. Arsenal betyder meget mere for mig end hadet til Tottenham. Jeg er fuldstændig lige glad med hvad placering Tottenham har, bare de er under Arsenal. Det kører ikke for Arsenal, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skal grine af andre hold, som alligevel aldrig bliver en konkurrent i denne sæson.

Tottenham må hellere end gerne blive i Premier League, for så er der minimum 6 point på kontoen hvert eneste år. Det er dejligt de er sidst, men Arsenal ser jeg hellere på en førsteplads.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3662: 06 Okt 2008, 13:41 »

Suk.. naturligvis ser jeg hellere Arsenal ligge nummer 1, men når nu det går skidt for os, er det da rart at det går endnu værre for dem.

Dasmessi
Gæst

« Svar #3663: 16 Okt 2008, 14:04 »

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3664: 16 Okt 2008, 14:40 »

Nej vi må da håbe at vi får produceret en ansigtsmaske, så han er klar til weekendens kamp mod Everton.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3665: 16 Okt 2008, 14:42 »

Mon ikke han spiller alligevel. Han bliver i hvert fald svær at undvære ellers.

Og nøøøj hvor jeg håber vi hapser Yaya Toure i januar. Klippet fra Arseblog:

Reports in Spain say Pep Guardiola is willing to let Yaya Toure leave Barcelona. Could he be the answer? Yes, he could, if the question is 'Who is the midfielder we have been linked with the most without ever signing just because his brother plays for us?'.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3666: 16 Okt 2008, 14:44 »

Ja jeg håber også på Touré. Det så ud til at han blev i Barca under Rijkaard, men heldigvis har de skiftet til en manager der ikke bruger ham ret meget, og det er lige præcis den type spiller som vi har brug for - og så er han endda den "bedre" bror til Kolo - det bliver ikke bedre!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3667: 17 Okt 2008, 15:18 »

Nu så jeg lige JKJ bitche over at de mangler Torres efter landskampene, så jeg vil da også lige benytte lejligheden til at bitche over at vi mangler Gallas, Sagne og Bendtner efter landskampene. Fabregas blev vist klar, ligesom Van Persie også kom sig over sin skade.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3668: 17 Okt 2008, 15:29 »

Screw Gallas. Men Djourou er vist ikke 100% klar efter en hjernerystelse, så det kan betyde Toure/Silvestre i midterforsvaret...

-Benja-
Gæst

« Svar #3669: 17 Okt 2008, 15:31 »

Jeg synes det kunne være super godt, hvis vi fik hentet Yaya Touré. Han er lige den spiller som vi står mangler efter vi mistede Flameni. Touré kan gøre så Fabregas får den mere offensive rolle igen, og forhåbentlig vener tilbage til sit høje niveau fra sidste sæson.
Men Fabregas har selv udtalt han synes der mangler nogle rutinerende spiller på holdet, og så lyder mit spørgsmål på: Om Yaya Touré har den rutine? Flameni havde godt nok heler ikke den store rutine, og han klarede det super godt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3670: 17 Okt 2008, 15:31 »

Og Eboue på højrebacken forhåbentlig..

Så skadeslisten lyder: Gallas, Sagna, (Djourou), Rosicky, (Diaby), (Fabregas), (Van Persie), Bendtner, Eduardo, Bischoff.

Med 10 spillere skadet, må vi da være forbløffede over at Silvestre ikke er blandt dem.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3671: 17 Okt 2008, 15:40 »

Alt andet end Eboue på højre back ville være underligt ja.

Jeg skyder på følgende:

Almunia

Eboue - Toure - Silvestre - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri

Adebayor - van Persie

Dasmessi
Gæst

« Svar #3672: 17 Okt 2008, 16:22 »

Jeg synes det kunne være super godt, hvis vi fik hentet Yaya Touré. Han er lige den spiller som vi står mangler efter vi mistede Flameni. Touré kan gøre så Fabregas får den mere offensive rolle igen, og forhåbentlig vener tilbage til sit høje niveau fra sidste sæson.
Men Fabregas har selv udtalt han synes der mangler nogle rutinerende spiller på holdet, og så lyder mit spørgsmål på: Om Yaya Touré har den rutine? Flameni havde godt nok heler ikke den store rutine, og han klarede det super godt.
Enig med dig Benja. Han er lige sådan en spiller vi mangler. Arbejdsstærk og offensiv. Næsten samme kaliber med Fabregas. Godt spottet Benja.

ManUtd83
Manager

« Svar #3673: 17 Okt 2008, 16:31 »

Sjovt hvor meget Yaya bliver linket med Arsenal på grund af hans relation til Kolo. På trods af det tror jeg han ville være fremragende for Arsenal. Han er defensivt orienteret synes jeg, men mangler hverken teknikken eller overblikket til at lave noget offensivt - og hans størrelse kunne måske afværge nogle af de dumme hjørnesparksmål som Arsenal har lukket ind på det seneste.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3674: 17 Okt 2008, 17:42 »

Det er jo logiskt når begge brødre har udtalt at de rigtig gerne ville spille sammen, og Touré er lige præcis den type vi mangler, samtidig med at Barca ikke kan bruge ham.

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010