Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:14:30
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 494 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
242
243
[
244
]
245
246
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1316008 gange)
Newton Heath
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #3645:
04 Okt 2008, 17:57 »
Hvilket mål af Leadbitter. Synd for Sunderland, men fortjent at Arsenal fik point alligevel.
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #3646:
04 Okt 2008, 18:00 »
LJFHCSDAKHASIUYTD86
7AWSGDIL6SAD873216T
4ELY89ODY7U(y&t"d(&/"!tqildyasdPÆ
Gud hvor er jeg træt af, dommerne (linjevogterne) ALTID lader til at være mod os.
Og hvor er jeg glad for Fabregas. Det havde været en skandale hvis ikke vi havde fået det ene point. Jeg mener dog stadig, det er linjevogterens skyld, vi ikke får en sejr.
På den positive side, må jeg dog sige, jeg var imponeret af Bendtner's indsats, og det samme gælder Deni's. Desuden var det rart at se, vi stillede op med en lidt anderledes opstilling, da det er et tegn på bredde i truppen - noget som ellers har været et problem, grundet de mange skader hele sidste sæson. Hvad synes I om kampen? Gerne nogle positive ting, som kan gøre os allesammen glade ovenpå en dårlig dommerindsats!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3647:
04 Okt 2008, 18:05 »
Jeg synes ikke at vi kan give skylden - Vi burde være vant til at de engelske dommere er super ringe og Lee Mason er blot ingen undtagelse til dette. Vi kan ikke bruge det en undskyldning for når vi spiller ringe, og vi havde slet ingen løbevilje eller fantasi til at komme igennem deres forsvar i dag. Ja, dommeren og linjevogteren var ringe i dag, men det er de jo alligevel næsten hver dag, og det bliver lidt tudefjæs agtigt hvis vi giver dem skylden igen.
Du har dog ret i at Bendtner kom ind og gjorde en god indsats, og det var dejligt at se Fabregas på tavlen - Det har jeg savnet!
Men vildt at der igen bliver scoret et super godt mål imod os - Først var det Geovanni, nu var det Leadbitter. Utroligt som de kan hamre dem ind...
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Emeight
Ynglingespiller
«
Svar #3648:
04 Okt 2008, 18:11 »
Giver dig ret i, man ikke altid kan skylde skylden på dommeren, hvilket er grunden til, jeg egentlig ønskede, vi scorede 2-3 mål - for det burde nok også være sket. Spillet virkede lidt usikkert i den første halve time. Derudover tror jeg det havde været en sejr, hvis vi havde skudt oftere fra distancen, da Sunderland's målmand virkede ekstremt usikker (bl.a. tabte han et blødt, blødt skud fra Adebayor).
Omkring de langskudsmål mener jeg også, Leadbitter i dag fik alt for meget plads - og hvilket sted at miste bolden.. virkelig ærgeligt, da Song, udover dette boldtab, spillede en god kamp.
Til sidst vil jeg give dig ret i, det var godt at se Cesc score efter en lang "tørke", hvis en midtbanespiller egentlig kan have sådan en
.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #3649:
04 Okt 2008, 18:12 »
Synd for Sunderland? Det er aldrig nogensinde synd for sådanne hold der stiller sig hele 2. halvleg med 9 mand i eget felt excl. målmand. Jeg så desværre kun 2. halvleg, men hvor er det dog irriterende at kigge på. Så er der alligevel mere ved at se at hold som Hull komme til Emirates og rent faktisk forsøge at spille fodbold - og så man kan minsandten også vinde.
Og uha, hvor er min tålmodighed med Adebayor meget tæt på at være brugt op. Havde vi dog bare sagt HAPS til de mange millioner i sommers... hans førsteberøring er i særklasse den dårligste jeg længe har set, og hans arbejdsindsats er under al kritik. Bendtner er til gengæld ved at have udviklet sig i en rigtig god retning - endnu et godt indhop af ham, og han må for alvor snart presse sig på til startopstillingen.
Nå, nu vil jeg tage ud og drikke.
PS: Nej, bolden var ikke ude over baglinien ved van Persies mål. Tis altså.
Newton Heath
Manager
«
Svar #3650:
04 Okt 2008, 18:19 »
Citat af: g00n 04 Okt 2008, 18:12
Synd for Sunderland? Det er aldrig nogensinde synd for sådanne hold der stiller sig hele 2. halvleg med 9 mand i eget felt excl. målmand. Jeg så desværre kun 2. halvleg, men hvor er det dog irriterende at kigge på. Så er der alligevel mere ved at se at hold som Hull komme til Emirates og rent faktisk forsøge at spille fodbold - og så man kan minsandten også vinde.
Og uha, hvor er min tålmodighed med Adebayor meget tæt på at være brugt op. Havde vi dog bare sagt HAPS til de mange millioner i sommers... hans førsteberøring er i særklasse den dårligste jeg længe har set, og hans arbejdsindsats er under al kritik. Bendtner er til gengæld ved at have udviklet sig i en rigtig god retning - endnu et godt indhop af ham, og han må for alvor snart presse sig på til startopstillingen.
Nå, nu vil jeg tage ud og drikke.
PS: Nej, bolden var ikke ude over baglinien ved van Persies mål. Tis altså.
Synd er måske ikke det rigtige ord at bruge, men det må virkelig være nedtur for et hold af deres kaliber at komme foran imod et hold fra "the big four", med fem minutter tilbage og så alligevel bliver det kun til et point.
Cesc
Gæst
«
Svar #3651:
05 Okt 2008, 15:10 »
Hvad nu?
Premier League titlen går ikke til Emirates Stadium, det er helt sikkert. Allerede nu er vi på en måde ude af mesterskabskampen, da jeg næsten er sikker på vi laver flere svipsere end Chelsea som allerede er foran os. Hvorfor har vi allerede ødelagt vores chancer i Premier League, hvad pokker der i vejen med vores hold lige for tiden? Jeg kan ikke komme på det, for Flamini har jeg faktisk næsten allerede glemt. Kan ikke rigtig finde de helt store mangler, udover en masse fight.
Først bukker vi under til Fulham i en kamp hvor intet agerede for holdet, men hvad kan det skyldes? Ingen spillede en god kamp, og jeg tror aldrig Sagna har set værre ud. Det var et hammer ærgerligt resultat, men kampene efter vaskede vi pletterne væk. Men så skulle vi møde de formstærke Hull City på hjemmebanen Emirates Stadium, hvor vi uheldigt bliver den lille med 1-2. Jeg har medfølelse for drengene i den kamp, de spillede fint, men Hull var heldige og vandt kampen, hvilket jeg giver dem goodwill for. Hull er et hold jeg kan se de store tabe til, og nu var det vor tur.
I går, skulle vi nord på til Sunderland, hvor jeg regnede med en tæt affære, men at vi ville vinde med et par mål. Sunderland har vi dag ud og dag ind haft en smule svært ved at spille imod, hvilket vi også havde i sidste sæson, men nu hvor vi havde tabt kampen inden skal man jo gå af med sejren. Der var utrolig dårligt spil fra vores side, ikke mange ting vil lykkes – og så var dommerne ikke de skarpeste. Det sluttede med 1-1, men kunne lige så godt have endt med end 1-0 sejr til hjemmebaneholdet. Det er ærgerligt at vi næsten allerede har straffet os selv så meget, at vi ikke vinder titlen i år.
Fight er tingen jeg synes vi mangler. I de første 30 minutter, kunne jeg ikke se en eneste som løb de 10 ekstra meter man skal for at vinde fodboldkampe. Vi kæmper ganske enkelt ikke nok – og lader bare kampen løbe. Det er som om at spillerne er hammer ligeglade med det antal point de står med efter kampens hede, for hvis man slider rigtig meget, får man måske 5 chancer mere i kampen. Men okay, Adebayor skal jo bruge 10 for at lave et mål. Jeg har svært ved at se mere der skulle være i vejen, men synes de fleste af holdets spillere pisser på fansene og kun tænker på at få hævet gage. Fàbregas bliver ved – det er dejligt – men én mand kan ikke gøre forskellen i 90 minutter. Arsenal skal stå sammen som et hold – hårdtarbejdende, kæmpende. Sådan var det i gamle dage, måske var det Boring Arsenal, men der kom resultater på bordet.
Jeg er glad for vi ikke spiller gråt fodbold, men vi skal også lære at spille afskyeligt og lave mål. Som jeg engang hørte Jan Mølby sige i en Arsenal-kamp på TV, ”man kan fornemme når Arsenal er ved at score, Liverpool kan score når som helst.” Det har Jan helt ret i, for man kan altid fornemme når Arsenal er ved at score – og det er jo rent ad Pommern til. Vi får sjældent heldige mål som de andre storhold får, for vi spiller alt for pænt og vil have hellere have 10 afleveringer frem for en i dybden som kan føre til et mål. Der skal spilles en smule mere hæsligt, til tider i kampen, for at få mere sikkerhed.
Men hvad skal vi så? Ja, jeg håber vi er definitivt ude af mesterskabskampen i februar, så vi kan gå efter Champions League titlen. Liverpool har haft muligheder for sådanne ting de sidste par sæsoner, og et kommet langt, så hvorfor skulle vi ikke også kunne gøre det? Jeg tror Champions League-titlen er nemmere at få fat på for vores hold end Premier League titlen er. Jeg tror vi er mere stabile i mestrenes liga end vi er i Premier League.
dasmessi
Gæst
«
Svar #3652:
05 Okt 2008, 15:16 »
Det er mega skuffende vi ikke får mere end sølle 1 point mod Sunderland. Måske er det synd for Sunderland, og jeg er også glad for Fabregas, men 1-1 er ringe. Allerede nu kan jeg vel sige at titlen ikke går til Emirates?
Chelsea og de andre spiller bedre nu for tiden. Vi har ellers lagt godt ud på sæsonen med bla. 4-0 over Porto osv.
Nej hvor er det skuffende!
Op på hesten igen må man vel så sige.
PS: Hvor er det smukt skrevet, Cesc
zafirsimon
Reserveholdsspiller
«
Svar #3653:
05 Okt 2008, 15:22 »
Jeg synes Wenger burde koncentrere sig noget mere om hjørnespark. Vi lukker alt for mange mål ind der, hvilket kampene mod Fulham og Hull tydeligt viser.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #3654:
05 Okt 2008, 15:26 »
Citat af: Cesc 05 Okt 2008, 15:10
hvad pokker der i vejen med vores hold lige for tiden? Jeg kan ikke komme på det
Du svarer selv på spørgsmålet:
Citat af: Cesc 05 Okt 2008, 15:10
Flamini
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3655:
06 Okt 2008, 11:51 »
Citat af: Cesc 03 Okt 2008, 23:01
Gallas er jo god!
Jeg tror at dette billede meget godt illustrerer Gallas' evner som kaptajn:
Vi har lige scoret det udlignende mål 3 minutter inde i overtiden mod Sunderland, og alle spillerne iler hen mod Fabregas med et glad smil om læberne for at juble med ham. Kig så på Gallas - Han ser stadig røvsur ud, og ser nærmest ud til at han vil hen og skælde ud på en midtbanespiller som ikke løb ordentligt fra sin markering på hjørnesparket.
Undskyld på forhånd for caps men SÅ LØB DOG UD OG JUBEL MED DE ANDRE SPILLERE!!
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #3656:
06 Okt 2008, 12:03 »
Samme ugidelighed udviser Adebayor, som på billedet lige så stille trasker væk:
...og det er typisk for hans attitude lige for tiden.
JKJ
Gæst
«
Svar #3657:
06 Okt 2008, 12:27 »
Citat af: g00n 06 Okt 2008, 12:03
Samme ugidelighed udviser Adebayor, som på billedet lige så stille trasker væk:
...og det er typisk for hans attitude lige for tiden.
Han er vel bare skuffet over at han ikke selv scorede
Citat af: dasmessi 05 Okt 2008, 15:16
Det er mega skuffende vi ikke får mere end sølle 1 point mod Sunderland. Måske er det synd for Sunderland, og jeg er også glad for Fabregas, men 1-1 er ringe. Allerede nu kan jeg vel sige at titlen ikke går til Emirates?
Chelsea og de andre spiller bedre nu for tiden. Vi har ellers lagt godt ud på sæsonen med bla. 4-0 over Porto osv.
Nej hvor er det skuffende!
Op på hesten igen må man vel så sige.
PS: Hvor er det smukt skrevet, Cesc
Er det ikke lige tidligt nok at male fanden på væggen?? Der er altså ikke spillet mange kampe endnu, der mangler 31 endnu, så der kan ske meget endnu...
Liverpool og Chelsea har fået en ganske fornuftig start men de får også deres nedtur på et et eller andet tidspunkt og så kan i jo hale ind på de 2 hold...
Men så lang tid der stadig er 93 point at spille om er der altså ikke givet noget som helst endnu, hverken i toppen eller i bunden...
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #3658:
06 Okt 2008, 12:30 »
Citat af: JKJ 06 Okt 2008, 12:27
Han er vel bare skuffet over at han ikke selv scorede
...og han scorer ikke fordi han er ugidelig og ringe lige for tiden
Citat af: JKJ 06 Okt 2008, 12:27
Er det ikke lige tidligt nok at male fanden på væggen?? Der er altså ikke spillet mange kampe endnu, der mangler 31 endnu, så der kan ske meget endnu...
Liverpool og Chelsea har fået en ganske fornuftig start men de får også deres nedtur på et et eller andet tidspunkt og så kan i jo hale ind på de 2 hold...
Men så lang tid der stadig er 93 point at spille om er der altså ikke givet noget som helst endnu, hverken i toppen eller i bunden...
Når man får 1 point samlet imod modstandere som Fulham, Hull og Sunderland, er det vel nærliggende at tro at det ikke kan blive til ret mange point mod hold som Manchester U, Liverpool, Chelsea, Manchester C og Aston Villa - allesammen hold som vi ikke har mødt endnu.
Der skal i hvert fald ske noget drastisk hvis vi skal spille med om mesterskabet denne sæson.
JKJ
Gæst
«
Svar #3659:
06 Okt 2008, 12:36 »
Citat af: g00n 06 Okt 2008, 12:30
...og han scorer ikke fordi han er ugidelig og ringe lige for tiden
Når man får 1 point samlet imod modstandere som Fulham, Hull og Sunderland, er det vel nærliggende at tro at det ikke kan blive til ret mange point mod hold som Manchester U, Liverpool, Chelsea, Manchester C og Aston Villa - allesammen hold som vi ikke har mødt endnu.
Der skal i hvert fald ske noget drastisk hvis vi skal spille med om mesterskabet denne sæson.
Der er 4 point op til de 2 førehold, det er jo ingenting når der mangler 31 kampe... I har fået en lidt uheldig start men med kun et tap på de førnævnte 4 point ser jeg altså ikke nogen stor katastrofe i det...
Hvis i havde været 7-8 point bagud kunne jeg måske forstå jer, men slet ikke når det kun er 4 point... Men ja, de 3 kampe skulle jo have givet 9 point, men det er jo det charmerende ved fodbold når det ikke ender siom forventet, bare træls når det går ud over ens eget hold...
Sider:
1
...
242
243
[
244
]
245
246
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »