home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 469 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316381 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3210: 18 Aug 2008, 17:27 »

Det er i hvert fald ikke noget ømt punkt hos mig - jeg frabeder det bare, da det minder mig om en anden manager som jeg ikke kan fordrage.

ManUtd83's kommentar kan alle vel se er en joke, og den rører mig derfor heller ikke Smiley

Chakana
Manager

« Svar #3211: 18 Aug 2008, 18:10 »

For det andet kan Wenger slet ikke få den titel, da det kun er folk fra Storbritannien. Wink

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3212: 18 Aug 2008, 18:40 »

Køl ned engang.

Det var venskabelige drillerier, som hentydede til at Alex Ferguson har fået titlen, mens Wenger ikke har. Ved sgu godt at Wenger ikke ligefrem er talentløs.

Nej, Wenger har ikke fået den, da han ikke er britisk statsborger. Han har dog tilgengæld fået den franske pendant til Sir titlen eftersom at Wenger er franskmand. Ikke ret meget "ømt punkt" over det Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #3213: 18 Aug 2008, 18:57 »

Hvad hedder/er det på fransk? Smiley

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3214: 18 Aug 2008, 19:00 »

Det er Légion d'Honneur, som er den højeste titel du kan få i Frankrig Smiley

Kan da lige tilføje lidt ekstra "ære" han er blevet tildelt:

Wenger was awarded France's highest decoration, the Légion d'Honneur, in 2002. He was awarded an honorary OBE for services to British football in the Queen's Birthday Honours List of 2003, along with fellow Frenchman and then Liverpool manager Gérard Houllier. In 2006, Wenger was inducted into the English Football Hall of Fame in recognition of his achievements as a manager in the English game. He was the second foreign manager to be inducted to the Hall of Fame, after Italian-born Dario Gradi of Crewe Alexandra.

In 2007, Arsene Wenger had an asteroid, 33179 Arsenewenger, named after him by the astronomer Ian P. Griffin, who claims Arsenal are his favourite football club.

Direkte copy/paste fra wiki Wink
« Seneste Redigering: 18 Aug 2008, 19:02 af Hawk1nZ » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3215: 18 Aug 2008, 19:14 »

Adebayor har i dag underskrevet en langtidskontrakt med Arsenal.. Jeg ved ikke helt om det er en glædelig nyhed eller ej...

Nasri er desuden muligvis den hurtigst scorende debutant i Arsenals historie.

Szczesny
Manager

« Svar #3216: 18 Aug 2008, 20:15 »

Genial lille fact-liste du fandt der Smiley

Ved heller ikke hvor vild jeg er med Adebayors langtidskontrakt, da han alligevel ikke opfylder den. (bare mine formodninger)

Derudover synes jeg også at Nasri så ud til at blive noget af en gevinst for holdet, fantastisk køb!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3217: 18 Aug 2008, 23:00 »

Det tynder ud i forsvaret. Justin Hoyte er røget til Middlesbrough, og nu er Håvard Nordtveit sendt til Salamanca på en lejeaftale for resten af sæsonen. Så nu er der Gallas, Toure, Djourou, Senderos og til dels Song der kan spille i det centrale forsvar.

Jeg har i øvrigt pæn fidus til Djourou - han har gjort det glimrende i preseason, og også i de 2 første betydende kampe.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3218: 20 Aug 2008, 09:44 »

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOO

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1580002.ece

Eneste trøst er, at det er The Sun.

Szczesny
Manager

« Svar #3219: 20 Aug 2008, 11:10 »

Det må virkelig være dagens joke det der. Ellers så rabler det da for den kære Hr. Wenger. Der er jo ikke noget ved at have en injury.-prone 31-årig reserve til venstre back.

blomvikings
Manager

« Svar #3220: 20 Aug 2008, 11:16 »

Så kan de jo lige så godt re-signe, Nigel Winterburn Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3221: 20 Aug 2008, 11:17 »

Well, som med de fleste ting, ville der da også være noget positivt i det. Jeg er fx ganske enig i denne bid fra dagens Gunnerblog:

Most importantly, we could do with a player in his mould.  After the departure of Justin Hoyte, we lack experienced cover at left-back - the idea of Armand Traore having to slot into the back four for a prolonged period terrifies me.  And if you were to ask me which of Philippe Senderos, Johan Djourou, or Silvestre I’d want to see come in at centre-back, I know I’d pick the experienced option every time.

Og med en pris på £750.000 er han da i hvert fald billig.

Til gengæld har dagens Arseblog også en god pointe:

On the other hand he's a poxy fucking cunt who can't seem to close his mouth. Why would we want to sign a player who can't close his mouth? Many of his injury problems at United have come from swallowing insects as he runs along with his big open gob. I mean, look at him. He was once out for three months when a bee went right down his throat like Luke Skywalker's bomb in the first Star Wars and stung him on the Adam's Apple.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2008, 11:32 af g00n » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #3222: 20 Aug 2008, 11:39 »

Det jeg læste mig til var da at han var free agent, efter at man u havde løst ham fra kontrakten i sommerferien.

Til gengæld snublede jeg lige over denne, hvilket jeg ikke har set før http://www.onside.dk/node/14508 Arshavin havde være Arsenal-spiller hvis det ikke var fordi han er for grisk!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3223: 20 Aug 2008, 11:43 »

Til gengæld snublede jeg lige over denne, hvilket jeg ikke har set før http://www.onside.dk/node/14508 Arshavin havde være Arsenal-spiller hvis det ikke var fordi han er for grisk!

Heldigvis var han for grisk.

Szczesny
Manager

« Svar #3224: 20 Aug 2008, 12:01 »

Jep, men lidt ironisk at han klager over Zenit kræver for meget for ham, når han gør det præcis samme selv!

Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010