home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316447 gange)
Grønthandleren
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3150: 16 Aug 2008, 01:17 »

Touré kostede 1,5 mio. (er ikke helt sikker), og han er nu en af verdens bedste forsvarsspillere.
Flamini, Clichy, Walcott (blev købt som ung, og er nu en rigtig god spiller), osv.

Penge er ikke lig med kvalitet. Wink
Theo blev hentet for en stor sjat penge, hvilket tyngede lidt på ham i starten, så ham kan du ikke rigtig smide ind under den sammenligning.

fc-hansen
Manager

« Svar #3151: 16 Aug 2008, 01:19 »

For fanden. Det hører ikke ligefrem ikke ind under "The Wenger Way" at hente gamle knægte til holdet. Så skulle de i hvert fald ha' vist noget specielt overfor ham. Så nej. Jeg tror ikke du kan se frem til sådan en handel.
nej, men jeg tror det er det der skal til. Sidste sæson spillede i blændende fodbold og lå nummer et, så stødte i ind i modgangen ( som alle gør i en sæson) Og der tabte i, i mine øjne, mesterskabet, da i ikke havde nok folk til at lede holdet gennem denne svære periode, og med så mange unge er det svært. Så vil jeg sådan set Skide på" The Wenger Way". Hvor mange titler har i vundet gennem de seneste år? Nej jeg tror sku der skal noget rutine til vis i vil noget Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3152: 16 Aug 2008, 01:24 »

Du er tydeligvis ikke inde i hvilken holdning klubben har. Arsenal har haft som mål i de sidste tre år at opdratte deres egne unge spillere og føre dem op igennem ungdomsafdelingerne osv. osv. indtil de til sidst når toppen af poppen. Førsteholdet. Det er Jack Wilshere et glimrende eksempel på. Han blev hentet til Arsenals ungdomsafdeling som 9-årig. Nu som 16-årig er han indlemmet i vores førsteholdstrup. Utroligt!
Det er helt sikkert et godt argument du har fat i, og jeg kan følge dig langt hen af vejen. Men at det bliver en realitet. Nej. Jeg tror ikke på at det bliver det, og jeg håber heller ikke på det! Næ, hvis vi, som vi har som mål. Kan få kørt det system ind i klubben så vi kan få den gode gamle klubånd tilbage til nutidens topfodbold så vil vi tydeligvis have et bedre sammenhold og et større fællesskab. Og forhåbentligt vil det skabe resultater og pokaler!

fc-hansen
Manager

« Svar #3153: 16 Aug 2008, 01:30 »

Du er tydeligvis ikke inde i hvilken holdning klubben har. Arsenal har haft som mål i de sidste tre år at opdratte deres egne unge spillere og føre dem op igennem ungdomsafdelingerne osv. osv. indtil de til sidst når toppen af poppen. Førsteholdet. Det er Jack Wilshere et glimrende eksempel på. Han blev hentet til Arsenals ungdomsafdeling som 9-årig. Nu som 16-årig er han indlemmet i vores førsteholdstrup. Utroligt!
Det er helt sikkert et godt argument du har fat i, og jeg kan følge dig langt hen af vejen. Men at det bliver en realitet. Nej. Jeg tror ikke på at det bliver det, og jeg håber heller ikke på det! Næ, hvis vi, som vi har som mål. Kan få kørt det system ind i klubben så vi kan få den gode gamle klubånd tilbage til nutidens topfodbold så vil vi tydeligvis have et bedre sammenhold og et større fællesskab. Og forhåbentligt vil det skabe resultater og pokaler!
Nej er ikke Arsenal fan, og er ikke inde i jeres Målsætning, og holdning, og hvis det er holdningen, så "Go fore it". tror bare mest på succes den anden vej rundt, men det er klart, hvis i har tålmodigheden til at skabe et klassehold, og har en lang snor mht. trofæerne, så er det klart så er det en stærk holdning, da i jo også økonomisk forbedre jer en del ved ikke at bruge så mange penge på indkøb Smiley men lad det være det sidste i høre for mig i nat, vil sku gå til køjs, og tak for en god debat. Vi fik sku vednt en masse ting omkring klubben, og jeg fattede endelig hvad klubbens holdning var Smiley See ya Cool

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #3154: 16 Aug 2008, 13:18 »

It's about to happen!

Så er det nu drenge, lad os vise verden, hvad vi er gjort af. Jeg tror vi nupper en stensikker sejr på hjemmebanen idag, mit bud er 5 - 0. De må simpelthen ikke få noget med fra denne kamp, West Bromwich. Det ville være en mindre skandale.

Madrid - 08/09

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3155: 16 Aug 2008, 13:21 »

Jeg tror ikke du er klar over hvor mange skadede spillere vi har. Desuden har vi haft nogle problemer med at åbne et defensivt og kompakt forsvar op i sidste sæson og det er, i hvert fald det jeg regner stærkt med, hvad West Bromwich starter ud med.
Det bliver en hård kamp som burde hælde ud til vores fordel. Så en 2-0 sejr ville være perfekt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3156: 16 Aug 2008, 13:24 »

Nu hvor Nasri er klar, bliver vores startopstilling forhåbentlig:

Almunia
Sagna Gallas Touré Clichy
Walcott Denilson Ramsey Nasri
Adebayor Van Persie

Et hold der SKAL kunne slå WBA, på trods af at vi mangler en hel del spillere. Jeg regner med/håber på at vi får et hurtigt mål, og så strømmer de ind. Tilskuerne på Emirates skal nok hjælpe os til sejr. Jeg tror på en 3-0

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3157: 16 Aug 2008, 13:25 »

Ellers flot at jeg gætter på en startopstilling, når den er blevet annonceret Opstemt

Manuel Almunia
Bacary Sagna, William Gallas, Johan Djourou, Gael Clichy
Emmanuel Eboue, Neves Denilson, Samir Nasri, Theo Walcott
Emmanuel Adebayor, Nicklas Bendtner.

Reserver
Lukasz Fabianski, Kolo Toure, Robin Van Persie, Carlos Alberto Vela, Aaron Ramsey, Jack Wilshere, Mark Randall.

Jeg glæder mig sgu til at se den midtbane, og fedt at Bendtner starter inde!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #3158: 16 Aug 2008, 13:35 »

Jeg tror ikke du er klar over hvor mange skadede spillere vi har. Desuden har vi haft nogle problemer med at åbne et defensivt og kompakt forsvar op i sidste sæson og det er, i hvert fald det jeg regner stærkt med, hvad West Bromwich starter ud med.
Det bliver en hård kamp som burde hælde ud til vores fordel. Så en 2-0 sejr ville være perfekt.
Jer er ganske klar over, at vi er inde i et rent skadeshelvede, men jeg mener stadigvæk, at vi har et fit hold, som burde kunne slå West Bromwich komfortabelt. Jeg tror meget på de drenge vi starter med idag, de er sultne som én i helvede!

Madrid - 08/09

Chakana
Manager

« Svar #3159: 16 Aug 2008, 13:44 »

Jeg er ikke sikker på den startopstilling, som er blevet annonceret..
Eboué på venstrekanten!!! Jeg har aldrig set noget som helst i Eboué, og på venstrekanten er jeg totakt usikker på ham.

Arsenal Football Club

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

« Svar #3160: 16 Aug 2008, 13:47 »

Eboué skal da ikke spille på venstrekanten? Han skal spille på højrekanten? Vi har Walcott på venstrekanten idag ..

Madrid - 08/09

Chakana
Manager

« Svar #3161: 16 Aug 2008, 13:47 »

De havde skrevet forkert, men alligevel: Eboué og Denilson på midten..
Ja, vi skal bare over alle de skader vi har ellers får vi en dårlig start, og så bliver det svært!

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #3162: 16 Aug 2008, 13:52 »

Sådan Nasri!!!

Arsenal Football Club

Yessir
Manager

« Svar #3163: 16 Aug 2008, 13:53 »

Flot opspil, flot mål

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3164: 16 Aug 2008, 14:20 »

Jer er ganske klar over, at vi er inde i et rent skadeshelvede, men jeg mener stadigvæk, at vi har et fit hold, som burde kunne slå West Bromwich komfortabelt. Jeg tror meget på de drenge vi starter med idag, de er sultne som én i helvede!
Ej, nu må du sgu lige! Jeg synes du undervurderer West Bromwich og overvurderer os, kraftigt.
Godt nok er West Bromwich lige rykket op, men de er ikke helt ufarlige. Og det gør det ikke bedre at det er første kamp i sæsonen. Vi ved ikke helt hvor meget Bromwich kan og derfor kan vi godt få lidt af en nervøs kamp. Dog burde vi kører sejren hjem, hvilket det også ser ud til nu. Men en 5-0 sejr er urealistisk i mine øjne da det er første kamp i PL og det vigtigste er at få et godt resultat at bygge videre på.

Sider: 1 ... 209 210 [211] 212 213 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010