home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:00:02 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316441 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3135: 16 Aug 2008, 01:05 »

Men Ham der tyrkeren kan jo lige så vel blive et fejlkøb, men så har man selvfølgelig smidt en del færrere penge. Gid jeg kendte ham, så kunne jeg udtale mig om ham Smiley

Han er forresten schweizer, både født og opvokset der. Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #3136: 16 Aug 2008, 01:06 »

Han er forresten schweizer, både født og opvokset der. Smiley
ups, lød bare så tyrkisk Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Chakana
Manager

« Svar #3137: 16 Aug 2008, 01:07 »

sådan handler de helt store klubber ofte Smiley og ved at Arsenal har et budget der nok sagtens kan tåle et fejlkøb Wink Men Ham der tyrkeren kan jo lige så vel blive et fejlkøb, men så har man selvfølgelig smidt en del færrere penge. Gid jeg kendte ham, så kunne jeg udtale mig om ham Smiley
Men er det ikke bedre at prøve at totalt undgå fejlkøb, end at løbe risikoen? Smiley

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3138: 16 Aug 2008, 01:07 »

Han har også tyrkiske aner, men man kan dog ikke betegne ham som tyrker Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3139: 16 Aug 2008, 01:08 »

sådan handler de helt store klubber ofte Smiley og ved at Arsenal har et budget der nok sagtens kan tåle et fejlkøb Wink Men Ham der tyrkeren kan jo lige så vel blive et fejlkøb, men så har man selvfølgelig smidt en del færrere penge. Gid jeg kendte ham, så kunne jeg udtale mig om ham Smiley
Vi kan måske tåle det økonomisk, men på det spillemæssige plan, hvis det er muligt at kalde det dét, så har vi ikke råd. I år skal vi ha' høstet nogle pokaler! Det er ved at være noget tid siden sidst. Sidste år var vi ufattelig tæt på, men det kneb til sidst, desværre. Så i år kan muligvis være året. Dog har der været mange udskiftninger i truppen og vi har fået en yngre trup nu, hvilket der måske kan få en negativ effekt. Men det må tiden vise.

Zone 43
Manager

« Svar #3140: 16 Aug 2008, 01:08 »

haha Smiley det havde også skrevet at Crespo var på fri, men han spiller altså i Inter Opstemt Tards man! Smiley

Crespo er da også klubløs atm? Huh

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fc-hansen
Manager

« Svar #3141: 16 Aug 2008, 01:09 »

Men er det ikke bedre at prøve at totalt undgå fejlkøb, end at løbe risikoen? Smiley
Jo, men slår han igennem bliver han uhyggeligt god, og måske bedre en den billige spillere Smiley Det er sådanne sats man skal tage i ny og næ, men mon ikke Wenger har nogenlunde styr på det Smiley

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #3142: 16 Aug 2008, 01:09 »

Crespo er da også klubløs atm? Huh
Nej, hvis du kigger på Inters Hjemmeside er han i truppen til den nye sæson, og hørte faktisk at han sorede i en træningskamp for dem her forleden Smiley

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3143: 16 Aug 2008, 01:10 »

Jo, men slår han igennem bliver han uhyggeligt god, og måske bedre en den billige spillere Smiley Det er sådanne sats man skal tage i ny og næ, men mon ikke Wenger har nogenlunde styr på det Smiley
Du kan da på intet tidspunkt hævde at han bliver uhyggelig god, når du som du har sagt ovenfor, ikke har noget kendskab til spilleren.

Zone 43
Manager

« Svar #3144: 16 Aug 2008, 01:12 »

Nej, hvis du kigger på Inters Hjemmeside er han i truppen til den nye sæson, og hørte faktisk at han sorede i en træningskamp for dem her forleden Smiley

Synes da ellers, efter han kom tilbage til Chelsea, at han fik sparket og siden har man (/jeg) ikke hørt noget Rullende Øjne .. Men fint for ham, hvis han er i en klub atm..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #3145: 16 Aug 2008, 01:12 »

Touré kostede 1,5 mio. (er ikke helt sikker), og han er nu en af verdens bedste forsvarsspillere.
Flamini, Clichy, Walcott (blev købt som ung, og er nu en rigtig god spiller), osv.

Penge er ikke lig med kvalitet. Wink

Arsenal Football Club

fc-hansen
Manager

« Svar #3146: 16 Aug 2008, 01:13 »

Vi kan måske tåle det økonomisk, men på det spillemæssige plan, hvis det er muligt at kalde det dét, så har vi ikke råd. I år skal vi ha' høstet nogle pokaler! Det er ved at være noget tid siden sidst. Sidste år var vi ufattelig tæt på, men det kneb til sidst, desværre. Så i år kan muligvis være året. Dog har der været mange udskiftninger i truppen og vi har fået en yngre trup nu, hvilket der måske kan få en negativ effekt. Men det må tiden vise.
Ja, og derfor mener jeg netoåp at i bør tage Chancen og hente nogle meget dyre navne ind der virkelig kan ændre noget Smiley Det gør jeres konkurrenter jo, og det gør det fleste rundt omkring i Europa. og som du siger ville et par rutinerede navne klæ den unge trup, fremfor flere unge og urutinerede spillere Smiley

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #3147: 16 Aug 2008, 01:14 »

Touré kostede 1,5 mio. (er ikke helt sikker), og han er nu en af verdens bedste forsvarsspillere.
Flamini, Clichy, Walcott (blev købt som ung, og er nu en rigtig god spiller), osv.

Penge er ikke lig med kvalitet. Wink
nej ikke altid, men det der er jo kæmpe scoops, og hatten af for dem, men hvis det er nu i vil vinde titler, mener jeg i bør have nogle etablerede navne ind Smiley

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3148: 16 Aug 2008, 01:15 »

For fanden. Det hører ikke ligefrem ikke ind under "The Wenger Way" at hente gamle knægte til holdet. Så skulle de i hvert fald ha' vist noget specielt overfor ham. Så nej. Jeg tror ikke du kan se frem til sådan en handel.

Chakana
Manager

« Svar #3149: 16 Aug 2008, 01:16 »

fc-hansen, hvis vi smider mange penge efter en spiller, som på papiret skulle være god, og så han fejler?
Hvad gør vi så.. Vi kan ikke satse nu, hvor vi endelig skal have nogle store titler, det er sgu for risikabelt!

Godtnat.. Wink

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010