home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316473 gange)
Grønthandleren
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3120: 16 Aug 2008, 00:46 »

Jeg ville ikke blive overrasket hvis vores sidste signing i dette transfervindue blev hentet 31. august. Måske henad midnat.
Exactly. Det er det jeg prøver at forklare ham, hvilket han mener ikke er muligt da han ikke kan forstå at Arsenal ikke har købt den manglende spiller endnu, og dermed mener han at der skal smides mange penge på bordet. Hvilket jeg prøver at argumentere imod Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3121: 16 Aug 2008, 00:48 »

Jeg tror der er rigtig mange klubber der venter så længe som muligt i dette vindue, for at gøre de andre klubber mere desperate for at sælge, og dermed kunne presse prisen ned. Når den første handel sker, kunne der nemt komme en domino-effekt...

fc-hansen
Manager

« Svar #3122: 16 Aug 2008, 00:50 »

Exactly. Det er det jeg prøver at forklare ham, hvilket han mener ikke er muligt da han ikke kan forstå at Arsenal ikke har købt den manglende spiller endnu, og dermed mener han at der skal smides mange penge på bordet. Hvilket jeg prøver at argumentere imod Smiley
Som jeg lige har sagt må vi afvente og se hvem der kommer ind. Og jeg har også bare sagt at jeg syntes det er sjældent at man ser Arsenal sprænge banken, men behøves man jo ikke hvis man kan få en lige så god, meget billigere Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3123: 16 Aug 2008, 00:51 »

Nogen af de spillere vi har brugt flest penge på, har jo vist sig ikke at kunne leve op til forventningerne (Jeffers, Reyes, til dels Wiltord).

Chakana
Manager

« Svar #3124: 16 Aug 2008, 00:52 »

Endelig fik du fat i det, fc-hansen.. Wink
Håber på en måde at det er én som jeg ikke kender noget til, for så overrasker han sgu sikkert igen den gode Wenger.

Arsenal Football Club

fc-hansen
Manager

« Svar #3125: 16 Aug 2008, 00:52 »

Nogen af de spillere vi har brugt flest penge på, har jo vist sig ikke at kunne leve op til forventningerne (Jeffers, Reyes, til dels Wiltord).
Korrekt, men det var jo heller ikke superstars inden de kom til...

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3126: 16 Aug 2008, 00:53 »

Det kunne blive spændende. Hvis det kunne 'sprænge' markedet på sin måde. Så kunne der komme et par spændende handler. Men den vigtigste er den som omfatter Arsenal. Han holder sine kort tæt, Wenger. Hvilket jo ikke er en overraskelse. Men det er forbløffende lidt vi får at vide denne gang. Total uvished efter min mening.

Som jeg lige har sagt må vi afvente og se hvem der kommer ind. Og jeg har også bare sagt at jeg syntes det er sjældent at man ser Arsenal sprænge banken, men behøves man jo ikke hvis man kan få en lige så god, meget billigere Smiley
Det er jo netop ikke det du har sagt. Du har jo opfordret til at de skulle ud og øse penge efter en dyr "stjerne"...

fc-hansen
Manager

« Svar #3127: 16 Aug 2008, 00:57 »

Det kunne blive spændende. Hvis det kunne 'sprænge' markedet på sin måde. Så kunne der komme et par spændende handler. Men den vigtigste er den som omfatter Arsenal. Han holder sine kort tæt, Wenger. Hvilket jo ikke er en overraskelse. Men det er forbløffende lidt vi får at vide denne gang. Total uvished efter min mening.
Det er jo netop ikke det du har sagt. Du har jo opfordret til at de skulle ud og øse penge efter en dyr "stjerne"...
Ja for hvis i kan få Diarra så tror jeg det ville være de penge værd i skulle betale.  Men jeg vil sige det er et scoop hvis i kan få en ligeså god til det halve, hvilket jeg hele tiden har sagt, men at det ikke så sådan ud, da der ikke er kommet nogle. Men i følge jer, så kan han meget vel komme den sidste time af transfervinduet så lad os se om han gør det. Har ikke lagt mærke til hvornår i Vinduet Wenger tidligere har slået til Smiley

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3128: 16 Aug 2008, 00:58 »

Handlen med Gallas/Cole skete 31. august kl. 23:58 ca. Bare til eksempel.

fc-hansen
Manager

« Svar #3129: 16 Aug 2008, 00:59 »

Handlen med Gallas/Cole skete 31. august kl. 23:58 ca. Bare til eksempel.
Ja, så kan det også sagtens ske igen jo, men har ikke fulgt dem så meget i de seneste sæsoners vinduer, så ved ikke hvornår Wenger plejer at slå til Smiley

hay que joder?

Chakana
Manager

« Svar #3130: 16 Aug 2008, 01:00 »

Men ingen ved jo om han bliver noget stort, så hvorfor satse penge på ham?
Gökhan Inler f.eks. kan vi få meget billigere, og han bliver garanteret også en stjerne..

Arsenal Football Club

Grønthandleren
Gæst

« Svar #3131: 16 Aug 2008, 01:02 »

Lol, tjek lige Inler - Wikipedia
"2008 - Arsenal" - Haha, der er vist en der har opfattet noget forkert eller også er har han nogle kilder som vi ikke kender til Grin

fc-hansen
Manager

« Svar #3132: 16 Aug 2008, 01:03 »

Men ingen ved jo om han bliver noget stort, så hvorfor satse penge på ham?
Gökhan Inler f.eks. kan vi få meget billigere, og han bliver garanteret også en stjerne..

sådan handler de helt store klubber ofte Smiley og ved at Arsenal har et budget der nok sagtens kan tåle et fejlkøb Wink Men Ham der tyrkeren kan jo lige så vel blive et fejlkøb, men så har man selvfølgelig smidt en del færrere penge. Gid jeg kendte ham, så kunne jeg udtale mig om ham Smiley

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3133: 16 Aug 2008, 01:03 »

Sådan er det ofte med idioter der skriver rygter ind som værende fakta.

fc-hansen
Manager

« Svar #3134: 16 Aug 2008, 01:04 »

Lol, tjek lige Inler - Wikipedia
"2008 - Arsenal" - Haha, der er vist en der har opfattet noget forkert eller også er har han nogle kilder som vi ikke kender til Grin
haha Smiley det havde også skrevet at Crespo var på fri, men han spiller altså i Inter Opstemt Tards man! Smiley

hay que joder?

Sider: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010