Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 12:55:09
Broen13
Omklædning...
Liga historik?
I dag
kl. 12:23:47
Broen13
Omklædning...
Real Oviedo
I dag
kl. 10:43:24
Broen13
Blogs
#9 Youth to Gold
I dag
kl. 08:17:53
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
I går
kl. 21:26:02
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 21:10:00
Bubbles
Blogs
#2- Migthy Hammers
I går
kl. 20:21:10
Jonaspetersen93
Blogs
Et nyt kapitel på 10’eren
Antal Registrerede Brugere:
23176
3 Brugere, 563 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
jonesgude
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
180
181
[
182
]
183
184
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1298375 gange)
Niko
Gæst
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #2715:
04 Jul 2008, 09:49 »
Adebayor har bare at blive, uanset hvad. Hvorfor sælge en af vores bedste spillere, når vi egentlig ikke mangler penge?
Vi kender den nye Wenger, der ikke vil suspendere 200 mio. i en ny angrebsstjerne. Hvorfor sælge en som allerede er tilskrevet succesc?
Chakana
Manager
«
Svar #2716:
04 Jul 2008, 09:55 »
Den nye Wenger? Han har aldrig brugt vildt mange penge på en spiller. Men £30.000.000 er sgu mange penge.
Men kan godt følge dig.
Arsenal Football Club
Niko
Gæst
«
Svar #2717:
04 Jul 2008, 13:38 »
Nej, men før i tiden købte han ældre spillere som Petit. Det gør han aldrig mere, hvorfor jeg kalder ham den nye Wenger.
Ja, det er mange penge. Men det er da slet ikke at vise ambitioner, hvis man både sælger sin topscorer og mister måske sidste sæsons bedste spiller. Adebayor er en klassespiller, der er en mand som kan gøre ting, de andre angribere i truppen ikke kan. Han er klart vores bedste forward, og en topklub skal da under ingen omstændigheder sælge sin topscorer? Han er meget ung - og Wenger har sagt at han vil blive endnu bedre næste år. Han skal ikke forlade Arsenal.
Hvad tror i så med de andre spillere? Hvis Fàbregas lige pludselig får den holdning, at han gerne vil have mere i løn. Så får han ikke det, og derved vælger han at skifte hjem til Spanien. Penge, penge, penge - vi er rige - vi behøver ikke penge - lad os beholde Adebayor! Vi kunne blive ved på denne måde, og vi skal holde på vores nye generation af spillere. Én er allerede smuttet, og det må være det. Jo flere vi sælger, jo sværere er det at få vores nye generation til at blomstre.
Spillerne skal vise ydmyghed. Det kan Adebayor godt, og han er en stor spiller hos The Gunners. Derfor kan hans holdninger godt smitte af på de andre. Han er en af stjerner, og mange af de unge vil helst spejle sig i dem. På den måde kan vi aldrig få trofæer i hus igen.
Lad os beholde Adebayor - og få Young Guns til at blive til voksne mænd - der gang på gang, henter trofæer til Emirates!
Chakana
Manager
«
Svar #2718:
04 Jul 2008, 13:56 »
Jeg er faktisk meget enig. Fordi da vi solgte Henry, var det Cesc og Ade der trådte i karakter.
Holdet er bygget op omkring de to, som også er to af de største stjerner. Men hvis Ade vil have samme løn som Henry havde, så opstår der jo straks problemer. Så vil Adebayor til Milan, så vil han ikke, så vil han igen. Det synes jeg ikke høre hjemme i Arsenal, som er et vaske ægte "team", som holder sammen, og ingen vil have mere opmærksomhed end den anden.
Ade skal ændre sin adfærd, for han ender med at ødelægge det for sig selv, og det ville være surt for en spiller som allerede som 24-årig, er en stor stjerne og kan få den bedst mulige fremtid.
Arsenal Football Club
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #2719:
04 Jul 2008, 13:59 »
Adebayor har haft 1 god sæson, og fik inden denne en forbedret kontrakt. At han så nu forlanger samme løn som Henry er helt hen i vejret, og hvis vi skal give efter sprænger det al lønpolitik i klubben - især hvis andre spillere begynder at få samme ideer.
Ja, vi har penge nok, men hvordan er de penge kommet til? Bl.a. ved at fastholde en stram lønpolitik. Denne politik skal så absolut ikke ødelægges af én enkelt grådig spiller med attituden "Betal mig eller jeg skrider". Det en en glidebane af komme ud på, og ikke af den gode slags.
At benævne Adebayor som "klassespiller", "klart vores bedste forward" osv. synes jeg er meget store ord set i forhold til 1 sæson. Jeg er af den overbevisning at en skadesfri van Persie fx er langt bedre end Adebayor, og Eduardo er skam heller ikke langt fra.
Adebayor er langt fra £30M værd, og for de penge kan der uden de store problemer hentes en ind der er MINDST lige så god. At Wenger ikke vil spendere store summer på spillere længere, kan vist godt skydes til jorden hvis han som rygtet betaler £13M for Nasri.
Chakana
Manager
«
Svar #2720:
04 Jul 2008, 14:07 »
Det med Robin van Persie og Eduardo er helt korrekt, men vi ved at Eduardo er langtidsskadet, og når han er klar skal han genoptræne. Van Persie har, desværre med det kæmpe potetiale og talent han har, porclæns ben.
Men Adebayor skal ikke bede om samme sum penge, som Henry fik! No way! Alle snakker om Torres, og kan han følge op på en god første sæson. Men det er også Adebayors første rigtige sæson, hvor han virkelig scorer kasser.
Anden sæson er den sværeste, specielt hvis man har haft en god første sæson, som er tilfældet her.
Arsenal Football Club
Niko
Gæst
«
Svar #2721:
04 Jul 2008, 14:11 »
Citat af: g00n 04 Jul 2008, 13:59
Adebayor har haft 1 god sæson, og fik inden denne en forbedret kontrakt. At han så nu forlanger samme løn som Henry er helt hen i vejret, og hvis vi skal give efter sprænger det al lønpolitik i klubben - især hvis andre spillere begynder at få samme ideer.
Ja, vi har penge nok, men hvordan er de penge kommet til? Bl.a. ved at fastholde en stram lønpolitik. Denne politik skal så absolut ikke ødelægges af én enkelt grådig spiller med attituden "Betal mig eller jeg skrider". Det en en glidebane af komme ud på, og ikke af den gode slags.
At benævne Adebayor som "klassespiller", "klart vores bedste forward" osv. synes jeg er meget store ord set i forhold til 1 sæson. Jeg er af den overbevisning at en skadesfri van Persie fx er langt bedre end Adebayor, og Eduardo er skam heller ikke langt fra.
Adebayor er langt fra £30M værd, og for de penge kan der uden de store problemer hentes en ind der er MINDST lige så god. At Wenger ikke vil spendere store summer på spillere længere, kan vist godt skydes til jorden hvis han som rygtet betaler £13M for Nasri.
Jeg er helt enig i at Robin van Persie er dobbelt så god som Adebayor, når han holder sig skadesfri. Men gør han det?
Eduardo gælder det samme. Han er en super-målscorer, men han har pådraget sig en hård skade. Og måske finder han ikke den samme form igen? Derfor er Adebayor i mine øjne bedst.
Men hvem skal Wenger hente ind som erstatning? Tænk nu hvis han ikke slår igennem.
Villa ville være fabelagtig, men hvad nu hvis han ikke slår til? Så har vi mistet en Adebayor og vi har fået et dyrt fejlindkøb på kontoen. Jeg håber vi beholder Ade, da han næsten er garanteret succes, det er et ny indkøb ikke. De skal ofte have et halvt år, for at vende sig til England. Men alt kan ske.
Men du er vel enig i at Adebayor er en klassespiller? Ellers burde han ikke husere rundt i nummer 25 for Arsenal.
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #2722:
04 Jul 2008, 14:30 »
Hvorfor taler alle om at købe en erstatning for Adebayor? Arsenal har sgu da nok verdens største talent, når det gælder om at finde en ung spiller der minder om Adebayor - nemlig Bendtner. Der findes meget få i hans aldergruppe der viser samme talent og styrke som han har.
Hvis der endelig skulle hentes en erstatning skulle det da være på van Persie/Eduardo området. Det er der, den virkelig halter som jeg ser det. Ikke pga. manglende kvalitet, men pga. det skadesomfang, som disse to spillere pt. har.
Cykelblog
Chakana
Manager
«
Svar #2723:
04 Jul 2008, 14:34 »
Citat af: Spezialized 04 Jul 2008, 14:30
Hvorfor taler alle om at købe en erstatning for Adebayor? Arsenal har sgu da nok verdens største talent, når det gælder om at finde en ung spiller der minder om Adebayor - nemlig Bendtner. Der findes meget få i hans aldergruppe der viser samme talent og styrke som han har.
Hvis der endelig skulle hentes en erstatning skulle det da være på van Persie/Eduardo området. Det er der, den virkelig halter som jeg ser det. Ikke pga. manglende kvalitet, men pga. det skadesomfang, som disse to spillere pt. har.
Du siger ikke at Robin van Persie og Eduardo mangler kvalitet
Det eneste der halter er at netop de to er skadet.
Arsenal Football Club
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #2724:
04 Jul 2008, 14:52 »
Citat af: NicolasFelipe 04 Jul 2008, 14:34
Du siger ikke at Robin van Persie og Eduardo mangler kvalitet
Det eneste der halter er at netop de to er skadet.
Han siger "IKKE pga. manglede kvalitet.
Husk at læse indlæggene ordentligt. Det er ikke første gang du lave sådan en fejl (;
Chakana
Manager
«
Svar #2725:
04 Jul 2008, 14:59 »
Citat af: JakobHove 04 Jul 2008, 14:52
Han siger "IKKE pga. manglede kvalitet.
Husk at læse indlæggene ordentligt. Det er ikke første gang du lave sådan en fejl (;
Sorry
Arsenal Football Club
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #2726:
04 Jul 2008, 15:01 »
Jeg har tidligere i tråden gjort rede for hvorfor jeg mener at vi bør hente en erstatning hvis Adebayor sælges.
Citat af: Cesc 04 Jul 2008, 14:11
Men hvem skal Wenger hente ind som erstatning? Tænk nu hvis han ikke slår igennem.
Villa ville være fabelagtig, men hvad nu hvis han ikke slår til? Så har vi mistet en Adebayor og vi har fået et dyrt fejlindkøb på kontoen. Jeg håber vi beholder Ade, da han næsten er garanteret succes, det er et ny indkøb ikke. De skal ofte have et halvt år, for at vende sig til England. Men alt kan ske.
Det er her jeg mener du er helt forkert på den. Adebayors gode sæson kan lige så vel være et one-hit-wonder. Jeg vil mene at der er lige så stor sandsynlighed for at Adebayor flopper næste sæson, som et eventuelt nyt indkøb vil gøre.
Jeg tror som tidligere sagt ikke på at vi henter Villa, men måske Santa Cruz. Og det er her jeg mener at han har mindst lige så stor sandsynlighed som Adebayor for at få en god næste sæson. Specielt fordi han allerede har en sæson i Premier League på bagen. Og hvis vi kunne komme ud med at få Santa Cruz ind, Adebayor ud, og samtidig få penge i lommen, kan jeg ikke lige se hvorfor vi skulle sige nej.
PS: Adebayor er en udmærket spiller, hverken mere eller mindre.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #2727:
04 Jul 2008, 17:07 »
Jeg kan ikke se hvorfor Adebayor skal forhøjes til en spiller han slet ikke er. Ja, han blev vores topscorer sidste år, men jeg tvivler stærkt på at han kan følge op på den sæson. Han spillede dårligt i rigtig mange kampe, og han blev sjældent skiftet ud. Men fordi at han engang imellem scorede i de dårlige kampe, røg han jo sammenlagt op på mange mål. Jeg kan nemt nævne 10-20 spillere som jeg hellere vil have end Adebayor, og når han så forlanger løn på Henry højde, efter én god sæson, og vi så måske kan få £30mio for ham, så er det da bare ud af vagten med ham. Jeg mener at vi har nok gode angribere uden ham, nu hvor Vela kommer tilbage og Walcott er slået igennem, men det ville ikke gøre mig noget hvis Wenger finder en erstatning for Ade. Det burde ikke være alt for svært.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Tumle3175
Reserveholdsspiller
«
Svar #2728:
04 Jul 2008, 17:40 »
Citat af: Hawk1nZ 04 Jul 2008, 17:07
Jeg kan ikke se hvorfor Adebayor skal forhøjes til en spiller han slet ikke er. Ja, han blev vores topscorer sidste år, men jeg tvivler stærkt på at han kan følge op på den sæson. Han spillede dårligt i rigtig mange kampe, og han blev sjældent skiftet ud. Men fordi at han engang imellem scorede i de dårlige kampe, røg han jo sammenlagt op på mange mål. Jeg kan nemt nævne 10-20 spillere som jeg hellere vil have end Adebayor, og når han så forlanger løn på Henry højde, efter én god sæson, og vi så måske kan få £30mio for ham, så er det da bare ud af vagten med ham. Jeg mener at vi har nok gode angribere uden ham, nu hvor Vela kommer tilbage og Walcott er slået igennem, men det ville ikke gøre mig noget hvis Wenger finder en erstatning for Ade. Det burde ikke være alt for svært.
jeg er enig. Hvis han forlanger så meget i løn så.. Jeg synes personligt han skal sælges og så har vi Vela, Walcott og Bendtner til at tage over.
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #2729:
04 Jul 2008, 17:47 »
Citat af: Hawk1nZ 04 Jul 2008, 17:07
Må man hører de der 10-20 spillere ?
Sider:
1
...
180
181
[
182
]
183
184
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »