home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:55:09 Broen13 Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 12:23:47 Broen13 Omklædning... Real Oviedo
I dag kl. 10:43:24 Broen13 Blogs #9 Youth to Gold
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
Antal Registrerede Brugere: 23176
  3 Brugere, 530 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298227 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2625: 23 Jun 2008, 14:59 »

Tror i Santa Cruz rygtet bliver til noget?

Arsenal Football Club

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2626: 23 Jun 2008, 15:03 »

No way! Aldrig! Det bliver over mit lig så!

Chakana
Manager

« Svar #2627: 23 Jun 2008, 15:05 »

Tror heller ikke Wenger ser det store i ham. Den mand kan ikke lave fejlkøb!

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2628: 23 Jun 2008, 15:05 »

Jeg kan ikke forestille mig at Wenger lader en spiller komme til Blackburn, for derefter at hente ham til Arsenal... I det hele taget kan jeg ikke se os købe spillere fra andre PL klubber. Jeg tror ikke at vi køber Santa Cruz, men man ved aldrig hvad der sker. Han er da en måltyv, men om han er god nok til os, er jeg lidt i tvivl om.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #2629: 23 Jun 2008, 15:07 »

Glæder mig til at se Vela i aktion! Opstemt

Arsenal Football Club

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2630: 23 Jun 2008, 15:09 »

Ja. Det er i hvert fald nu han skal vise hvad han dur til. Jeg mindes stadig den kamp hvor han snørrer Sergio Ramos fuldstændig. Det var sgu fedt at se. Nu må vi se hvad han kan, men det tager nok en sæson eller to før han er helt klar til det store spring op til at være stamspiller på 1. holdet Smiley

Chakana
Manager

« Svar #2631: 23 Jun 2008, 15:11 »

Ja. Det er i hvert fald nu han skal vise hvad han dur til. Jeg mindes stadig den kamp hvor han snørrer Sergio Ramos fuldstændig. Det var sgu fedt at se. Nu må vi se hvad han kan, men det tager nok en sæson eller to før han er helt klar til det store spring op til at være stamspiller på 1. holdet Smiley

Ja, men til den tid bliver han tilgengæld en stjerne!

Vela vs. Ramos
« Seneste Redigering: 23 Jun 2008, 15:13 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2632: 23 Jun 2008, 15:17 »

Ja, men til den tid bliver han tilgengæld en stjerne!

Vela vs. Ramos

Det kommer an på hvad Wenger kan få ud af ham Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #2633: 23 Jun 2008, 15:17 »

Kan helt ærligt ikke se hvad Arsenal skulle bruge en angriber mere til - selv hvis de sælger Adebayor.

Bendtner, Van Persie, Vela, Walcott og Eduardo må være nok.

Chakana
Manager

« Svar #2634: 23 Jun 2008, 15:20 »

Kan helt ærligt ikke se hvad Arsenal skulle bruge en angriber mere til - selv hvis de sælger Adebayor.

Buuuuuuh Manchester!

Eduardo er langtidsskadet, Walcott er bedst som kant og Vela er nok ikke god nok den første sæson til start11'eren.
Så er der kun 2 tilbage.

Arsenal Football Club

Grønthandleren
Gæst

« Svar #2635: 23 Jun 2008, 15:21 »

Det er rigtigt og kan nemt forstå dit synspunkt. Desuden så vil jeg helst ikke se Santa Cruz i Arsenal.
Men det med du mener at vi har nok angribere selv når Adeboy forlader os, som det hele ser ud til lige pt, så skal du jo regne med at Vela ikke er 100% klar til 1. holds fodbold og Eduardo skal have tid og plads til at komme igang igen + RVP døjer meget med skader og wonderboy Walcott nok skal bruges som fast mand på højre wing i næste sæson. Jeg vil gerne have en angriber mere. Bare som en ekstra gardering. Oven i det, så er det jo ikke ligefrem målnæser som vi står med.

Chakana
Manager

« Svar #2636: 23 Jun 2008, 15:38 »

Det er rigtigt og kan nemt forstå dit synspunkt. Desuden så vil jeg helst ikke se Santa Cruz i Arsenal.
Men det med du mener at vi har nok angribere selv når Adeboy forlader os, som det hele ser ud til lige pt, så skal du jo regne med at Vela ikke er 100% klar til 1. holds fodbold og Eduardo skal have tid og plads til at komme igang igen + RVP døjer meget med skader og wonderboy Walcott nok skal bruges som fast mand på højre wing i næste sæson. Jeg vil gerne have en angriber mere. Bare som en ekstra gardering. Oven i det, så er det jo ikke ligefrem målnæser som vi står med.

Lige mine ord..

Arsenal Football Club

ManUtd83
Manager

« Svar #2637: 23 Jun 2008, 15:38 »

Men efter Henry smuttede troede næsten alle at Arsenal ville få problemer, men så trådte Adebayor jo i karakter. Jeg kunne godt se en af jeres andre angribere gøre det samme, hvis Adebayor smutter - allerhelst Bendtner Peace.
Desuden synes jeg det ville være en skam at lave Walcott om til fløj ! Hans speed er også brugbar som angriber.

Chakana
Manager

« Svar #2638: 23 Jun 2008, 15:41 »

Men efter Henry smuttede troede næsten alle at Arsenal ville få problemer, men så trådte Adebayor jo i karakter. Jeg kunne godt se en af jeres andre angribere gøre det samme, hvis Adebayor smutter - allerhelst Bendtner Peace.
Desuden synes jeg det ville være en skam at lave Walcott om til fløj ! Hans speed er også brugbar som angriber.

Så skal han jo netop være fløj. Så kan han lave indlæg til Bendt. Thumbs Up

Arsenal Football Club

United-styrer
Gæst

« Svar #2639: 23 Jun 2008, 15:45 »

Jeg er ikke enig, men det er nok fordi, at Bendtner i min optik er langt fra god nok til Arsenal. I hvert fald, hvis de vil spille med om mesterskabet.

Han er da en spændende spiller, men lige nu er han ikke engang blandt de 20 bedste angribere i Premier League, og det skal man være, hvis man skal være mere eller mindre fast mand hos et hold med guldambitioner.

Med Eduardo ude i fortsat lang tid og Walcott på højrefløjen mener jeg ikke, at trekløveret Bendtner-Van Persie-Vela er nok. Vela er en sjælden perle, men endnu ung og usleben.
« Seneste Redigering: 23 Jun 2008, 15:48 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010