home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:55:09 Broen13 Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 12:23:47 Broen13 Omklædning... Real Oviedo
I dag kl. 10:43:24 Broen13 Blogs #9 Youth to Gold
I dag kl. 08:17:53 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I går kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
Antal Registrerede Brugere: 23176
  3 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1298182 gange)
Grønthandleren
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2595: 22 Jun 2008, 15:34 »

Der er forlydner om at Adebayor vil blive annonceret i Barcelona inden for den kommende uge. Hans agent påstår at Arsenal har accepteret et bud på mellem 200mio og 260mio for ham, delvist på grund af Arsenals egne interesser. Jeg kan forestille mig at dette evt. har noget med Yaya Touré at gøre. Og så lyder det til at Ashavin bliver hentet for ca. 100mio til at erstatte Adebayor. Lad os se hvad der sker...

Jeg glæder mig som et lille barn! Grin

ManUtd83
Manager

« Svar #2596: 22 Jun 2008, 15:39 »

Arshavin for Adebayor ville jeg se som et tab for Arsenal. Nok kan Arshavin alt det tekniske, flotte og kreative, men jeg tror Arsenal ville mangle en rigtig goalgetter, hvis Adebayor blev skiftet ud med Arshavin.

Hvor mange mål har Adebayor ikke scoret pga. hans fysik og styrke i luftrummet - det er i hvert fald styrker som Arshavin ikke kan prale af. Eventuelt kunne Bendtner tage Adebayors rolle, og Arshavin tage Hlebs Smiley ville glæde mig hvis Bendtner blev fast mand.

Man ja lad os se.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2597: 22 Jun 2008, 15:43 »

Jeg tror at Bendtner skal tage over for Adebayor hvis han smutter. Jeg kan ikke forestille mig at han køber en ny høj angriber, det er ikke Arsenals stil, men derimod Liverpools Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #2598: 22 Jun 2008, 15:50 »

Jeg tror at Bendtner skal tage over for Adebayor hvis han smutter. Jeg kan ikke forestille mig at han køber en ny høj angriber, det er ikke Arsenals stil, men derimod Liverpools Wink

Selvom Dirk Kuyt er utrolig målfarlig kan man næppe kalde ham høj  Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2599: 22 Jun 2008, 15:51 »

Selvom Dirk Kuyt er utrolig målfarlig kan man næppe kalde ham høj  Rullende Øjne

Jeg tænkte mere på Liverpool der købte Crouch til deres langbold. Det virkede heldigvis ikke specielt godt Wink

Jeg vil nu heller ikke kalde Kuyt ret målfarlig Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #2600: 22 Jun 2008, 15:52 »

Hvis Bendtner bliver fast spiller han rigtig godt! Så laver Arshavin bare assist!

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #2601: 22 Jun 2008, 15:53 »

Haha, nej! Han løber bare hele tiden, det er det!  Opstemt

Arsenal Football Club

ManUtd83
Manager

« Svar #2602: 22 Jun 2008, 15:54 »

Jeg tænkte mere på Liverpool der købte Crouch til deres langbold. Det virkede heldigvis ikke specielt godt Wink

Det ville også virke bedre, hvis de nu brugte ham på banen  Grin

Det med Kuyt var lidt for sjov også  Smiley

Djævlen
Gæst

« Svar #2603: 22 Jun 2008, 15:55 »

Der er forlydner om at Adebayor vil blive annonceret i Barcelona inden for den kommende uge. Hans agent påstår at Arsenal har accepteret et bud på mellem 200mio og 260mio for ham, delvist på grund af Arsenals egne interesser. Jeg kan forestille mig at dette evt. har noget med Yaya Touré at gøre. Og så lyder det til at Ashavin bliver hentet for ca. 100mio til at erstatte Adebayor. Lad os se hvad der sker...

Nu har Guardiola for længst sagt, hvem han vil af med, og Yaya var bestemt ikke en af dem. Jeg tror ikke I får Yaya denne sommer, men som sagt: kommer der et fint tilbud, så kan det ske. Ang. Adebayor og Hleb ønsker Barcelona at afslutte handlerne hurtigst muligt, således at de kan koncentrere sig 100% om mistillidsafstemnin gen. Jeg forventer derfor, at samtlige Barcelonas handler er trådt i kraft senest d. 6. juli - efter den periode sker der ikke de helt store handler. :-)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2604: 22 Jun 2008, 16:00 »

Ja, Guardiola har nævnt 3 spillere som han vil sælge. Men det er da ikke ensbetydende med at man ikke sælger andre? Yaya Toure er en god mulighed, eftersom at Kolo gerne vil spille med sin bror og Yaya tidligere har udtalt sig positivt om Arsenal, samtidig med at vi var også interesseret i at hente ham, da Barca i sin tid gjorde det. Så selvfølgelig er det en mulighed at han kunne ryge til Arsenal, især hvis vi vælger at sælge Ade til Barca i stedet for Milan. Jeg tror så også at Ade kunne få stor success i Barca, hvor han har to fløjangribere til at supplere ham med luftbolde samtidig med at han selv fylder meget, og kan gøre plads til de øvrige angribere.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #2605: 22 Jun 2008, 16:05 »

Wenger har haft et godt øje til Arshavin i lang tid, hvis man vælger at tro på de engelske medier, og som man ved, laver han sit hjemmearbejde inden han henter en spiller til klubben. Så Wenger ved, hvad han får.

Desværre lyder det til at Adebayor smutter til Barcelona. Der er helt sikkert noget om snakken, når det får en så intensiv dækning. Selvom han har nogle gode kvaliteter, så er det blot hans første sæson som fast. Det er det samme scenario som med Flamini, spiller rigtig godt en hel sæson og bagefter kræve nogle ekstrem høje lønninger. Det kan derfor være svært, at smide så mange penge efter en spiller, hvis man ikke er sikker på at få den sammme kontinuitet som forrige sæson. I det mindste kan vi se frem til en rigtig god pose penge, som måske kan være lidt af et scoop. De spillere vi har sendt til Barcelona før i tiden, har jo ikke ligefrem præsteret.

Undrer mig lidt over Hleb. Det lyder som om han har svært ved at finde en klub som vil betale nok for hans flotte driblinger, der ikke producere hverken mål eller særlig mange assist. Forhåbentlig kan Wolfsburg opsnappe ham, så vi kan få bekræftet den Nasri-handel.

Djævlen
Gæst

« Svar #2606: 22 Jun 2008, 16:09 »

Ja, Guardiola har nævnt 3 spillere som han vil sælge. Men det er da ikke ensbetydende med at man ikke sælger andre? Yaya Toure er en god mulighed, eftersom at Kolo gerne vil spille med sin bror og Yaya tidligere har udtalt sig positivt om Arsenal, samtidig med at vi var også interesseret i at hente ham, da Barca i sin tid gjorde det. Så selvfølgelig er det en mulighed at han kunne ryge til Arsenal, især hvis vi vælger at sælge Ade til Barca i stedet for Milan. Jeg tror så også at Ade kunne få stor success i Barca, hvor han har to fløjangribere til at supplere ham med luftbolde samtidig med at han selv fylder meget, og kan gøre plads til de øvrige angribere.

Thuram, dos Santos, Edmilson, Zambrotta, Eto'o, Deco, Gudjohnson og Ronaldinho (samt Oleguer hvis tilbuddet kommer) er dem, der kan forlade klubben. Guardiola har godt nok kun officielt meldt ud, at Ronaldinho, Eto'o og Deco kan forlade klubben, mens han angiveligt blot har meddelt ledelsen at de andre måtte smutte (dog med undtagelse af dos Santos, der selv ville væk). Thuram, dos Santos, Edmilson og Zambrotta er væk.

Jeg tror gerne, at Yaya skifter til Arsenal, jeg tror bare ikke det bliver allerede. Guardiola ønsker ham i al fald i klubben, og derfor tror jeg ikke han smutter. Henry var også på vej væk, indtil Guardiola blokerede dette. Yaya er en af de spillere, man egentligt helst ønsker i klubben, men hvis det rigtige tilbud kommer, så kan han smutte - jeg tror dog ikke det bliver i en byttehandel, da jeg endnu ikke har set noget, der skulle tyde på dette, men det kan da godt ske. :-) Om Adebayor bliver en succes afhænger af så meget. Først og fremmest mener jeg der skal et systemskifte til, førend vi kan præstere ordentligt, men det er jo en anden snak Wink

@Freddiem: Hleb skulle også være på vej til Barcelona - i hvert fald er repræsentater fra ledelsen i London for at forhandle med Adebayor og formentligt også Hleb. Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2607: 22 Jun 2008, 19:51 »

Jeg er stadig ikke begejstret for de tiltagende rygter om Arshavin. Nu så jeg heller ikke kampen i går, men når man bedømmer spillere ud fra præstationer til en slutrunde kommer jeg uvægerligt til at tænke på Milan Baros...

United-styrer
Gæst

« Svar #2608: 22 Jun 2008, 19:58 »

Jeg er stadig ikke begejstret for de tiltagende rygter om Arshavin. Nu så jeg heller ikke kampen i går, men når man bedømmer spillere ud fra præstationer til en slutrunde kommer jeg uvægerligt til at tænke på Milan Baros...

Nu har han efter sigende også spillet fremragende for Zenit. Her kommer min viden dog til kort, da jeg ikke har set mange af deres kampe.

Uanset hvad tror jeg ikke, at noget hold vil købe ham uden at have scoutet ham ordentligt først. Måske Brøndby, men de kan nok ikke lege med, når spilleren er Andrei Arshavin.

Hvis han spiller i hver eneste kamp, som han har gjort de i de to EM-kampe, så er han uden tvivl verdens bedste spiller. Det gør han selvfølgelig ikke, men han virker vanvittig god.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2609: 22 Jun 2008, 20:03 »

Jeg vover så også den påstand at spillere der har succes i Zenit, ikke nødvendigvis har hvad der skal til for at blive en succes i Arsenal. Men skulle vi købe ham, håber jeg da han bliver VERDENS BEDSTE! Opstemt

Jeg har læst lidt rundt omkring på nettet i dag, og de fleste mener vist at han ville være rigtig god at hente - men fint, jeg har som sagt heller ikke rigtig set ham spille...

Sider: 1 ... 172 173 [174] 175 176 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010