home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I dag kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  2 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297928 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2340: 10 Maj 2008, 09:34 »

Haha Smiley Spændende spiller må man sige Smiley

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2341: 10 Maj 2008, 10:27 »

Jeg håber på vi kan få nogle englændere, som jeg synes skal være Gareth Barry en genial spiller! Så synes jeg også vi skal have Robert Green, som har været den bedste målmand i denne sæson. 2 spændende spillere, som jeg tror vi vil kunne gøre stor nytte af.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #2342: 10 Maj 2008, 14:07 »

Så køber Arsenal endnu en spiller, som intet end product har. Skørt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2343: 10 Maj 2008, 14:14 »

Gareth Barry ville jeg ikke være ked af at få til klubben, men endnu engang ser jeg ingen grund til at hente Green - Eller at købe engelsk bare for at købe engelsk. Så hellere have et godt hold med udlændinge, end at ligge og rode i midten af tabellen med englændere..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #2344: 10 Maj 2008, 18:19 »

Rygterne går nu stærkt på at Ben Arfa skulle være i hus til små 150 mio.

Go you Gunners!

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2345: 10 Maj 2008, 18:38 »

Det vil ikke være noget dårligt indkøb da, men der er mange spiller som rygtes til Arsenal som kunne være spændende.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2346: 11 Maj 2008, 04:28 »

Green har vi intet at bruge til. Han er ikke bedre end Almunia og hans største kvalitet er at han er englænder. Rubbish.

Til gengæld virker det til at være næsten sikkert at vi har signet Hatem Ben Arfa - og det glæder mig meget. En forstærkning på den venstre wing hvor jeg personligt mener vi er tyndest besat. Super nyhed, og forhåbentlig bare den første af 2-3 fine signings.

-Benja-
Gæst

« Svar #2347: 11 Maj 2008, 14:37 »

I dagens rygtebørs var der mange spiller der er "på vej til Arsenal"

Ignacio Camacho fra Atletico Madrid til Arsenal
Kilde: The People
Sandsynlighed: Middel
Note: Arsenal skal angiveligt smide 150 mio. kr. på bordet for den 18-årige offensivspiller.

Yaya Toure fra Barcelona til Arsenal
Kilde: The People
Sandsynlighed: Under middel

Mario Gomez fra Stuttgart til Arsenal
Kilde: Sunday Mirror
Note: The Gunners satser på at sikre sig målmaskinen for ca. 100 mio. kr.

Vincent Kompany fra Hamburger SV til Arsenal
Kilde: The Mirror
Note: Den estimerede pris er 150 mio. kr.

Det kunne være spændende med de tre nederste, da jeg ikke har se Ignacio Camacho i aktion.
Kolo Toure prøver at lokke sin bror til Arsenal?
Men Stuttgart har tidligere udmeldt at prisskilftet på Gomez er omkring 300 millioner kroner.
Kompany ser også rigtig spændende ud, han er en vigtig spiller for HSV.
Plus at Hatem Ben Arfa også er på vej til os, har vi penge til alle dem?

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2348: 11 Maj 2008, 14:49 »

Er da næsten sikker på Camacho er defensiv midtbane... Men i hvert fald et kæmpe talent...

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #2349: 11 Maj 2008, 14:51 »

Er da næsten sikker på Camacho er defensiv midtbane... Men i hvert fald et kæmpe talent...
enig, mener også Camacho er defensiv midtbane spiller, men har ikke set ham spille, så ved ikke hvad han kan, men talentet skulle være der, hvis man skal tro aviserne, og hvor ofte er det at Wenger henter en ung spiller til klubben, som ikke har et stort talent  Peace

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

-Benja-
Gæst

« Svar #2350: 11 Maj 2008, 16:33 »

Lækkert Walcott, ærgerligt at kampen ikke er på Canal + !

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2351: 11 Maj 2008, 21:36 »

Jeg så lige en opsummering af Liverpools sæson, i Liverpool tråden, så jeg vil lave en tilsvarende her...

Set over hele sæsonen, klarede vi os jo langt over forventning. Før de sidste ti runder, var vi klart overlegne i ligaen, hvor folk havde dømt os til ikke at ende i top 4. Vi røg dog hurtigt ud af FA Cuppen, og et stort nederlag til Spurs i ligacuppen, gav os kun chance for at vinde CL og PL. Men et par dårlige uger i træk, gjorde at vi røg ud af CL, og ud af mesterskabskampen. Det mindede meget om sidste år, hvor vi røg ud af FA Cuppen. CL og Ligacuppen inden for samme uge. Men for at holde os til det positive, så var sæsonen stadig bedre end forventet, og det kan vi jo kun glæde os over

Årets positive overraskelse: Det må helt klart være Flamini. Han har i flere sæsoner været indskiftningsspille r, og været brugt på adskillige forskellige pladser. Men da han blev makker til Fabregas, var han jo fænomenal. Jeg kan dog godt forstå at han skifter til Milan nu, det er jo det tidspunkt hvor han er i højest kurs.

Årets flop: Det må uden tvivl være Eboué. Han blev omskolet til højre wing, og han scorede ikke ét eneste mål i hele sæsonen. Hans præstationer var generelt prydet af dårlige afleveringer, mislykkedet driblinger, film og dårlige taklinger. Puha, det vil jeg håbe at du kan klare bedre næste år.

Andre positive oplevelser: Der er mange der kan nævnes her. Sagna slog sit navn fast som den bedste højre back i England, Almunia klarede opgaven i målet godt, efter at Lehmann fuldt berettiget blev smidt på bænken, Walcott sluttede sæsonen af i stor stil, og Adebayor viste sine målscoringsevner. Fabregas er genial som altid, så ham skal vi ikke glemme. Hans kølighed, overblik og pasningsevne, fascinerer mig gang på gang. Med 3 spillere omkring sig, får han alligevel altid smidt en fornuftig aflevering. Ham skal vi ALDRIG af med!

Andre negative oplevelser: Her kan nævnes fighten Bendtner/Adebayor, som jeg aldrig har set lignende i mit liv som Arsenal supporter. Lehmann var også pinlig at se på, og hans udbrud i pressen var endnu værre. Hleb skuffede mig også med hans snak bagom Wenger med Inter, og Van P's uafbrudte skader er også ved at være en pestilens.

Spillere der nok smutter:
Lehmann: Han har besluttet at smutte, og det godt det samme. Ham kan vi ikke bruge til noget mere
Gilberto: Han fik ikke meget spilletid, og eftersom han er over de 30 nu, er der ingen fremtid i ham. Han vil ikke stille sig tilfreds med endnu en sæson på bænken, så han ryger. Enten til sommer, eller i januar.
Hleb: Jeg er sikker på at han ryger til Italien. Jeg ser heller ingen grund til at holde på en illoyal spiller, som skuffede en del af sæsonen.
Flamini: Ja, han er jo allerede smuttet. Ærgerligt at vi mister vores midtbanemotor, men jeg håber at Wenger kan udfylde pladsen
Hoyte: Jeg håber at Wenger snart finder ud af at den mand ikke duer til noget. Han har været on/off vores reservebænk i et par sæsoner, og nu må han væk. Han ryger til en mindre PL klub. Lidt ala Lauren

Spillere der skal købes:
Vi skal først og fremmest have en defensiv midtbanespiller til at udfylde hullet efter Flamini. Jeg tror ikke at Wenger tør satse på Diaby eller Denilson på den plads, især ikke Denilson, eftersom han ikke er defensivt orienteret, og ikke har den fysiske styrke.
Vi har også brug for en ny fløj. For tiden er der rygter om at Ben Arfa skulle være på vej, og jeg ville ikke have noget imod at vi hentede en mere, hvis Hleb smutter. Rosicky, Walcott, Ben Arfa og så en wing mere. Så behøver vi heller ikke at have Eboué på den plads.
Vi har også brug for en central forsvarsspiller. Touré og Gallas er ganske gode forsvarsspillere, men hvis én af dem bliver skadet (og hvad med hvis to?!), er Senderos og Djourou ikke gode nok til at udfylde deres plads. I hvert fald ikke som det ser ud lige pt.

Fremtidens Arsenal:
Ja, det kommer rigtig meget an på sommerens transfers. Vi har mistet Flamini, og har hårdt brug for forstærkninger på midtbanen, og en enkelt i forsvaret. Hvis Wenger får købt nogle gode spillere til de pladser, er jeg sikker på at vi kæmper med om trofæet igen i næste sæson. Hvis ikke, er vi fucked...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2352: 12 Maj 2008, 11:11 »

Spændende udtalelser fra Wenger:

Wenger is adamant there is little wrong with his side and talks of making only "one or two" signings this summer. His intention is to seal the first deal sooner rather than later.

“I know what I want and I am very confident," he said. "I hope to turn that around in the next two or three weeks. But the fans should be re-assured by what they see."

Wenger's two major acquisitions last summer, Bacary Sagna and Eduardo, were new to English football. This time around, it seems he'd like someone who has already acclimatised.

“It would be better to buy someone who has played in England because they are less risky," said the manager. "But it costs more money if they are from the Premier League, so maybe I will try to do both."

United-styrer
Gæst

« Svar #2353: 12 Maj 2008, 11:33 »

En eller to spillere er i mine øjne for uambitiøst. I slutter trods alt uden trofæer og fire point bag United, og når I samtidig har mistet Flamini, vil to spillere reelt betyde en forstærkning på én plads. Så skal denne spiller altså kunne sit kram.

arsenalistic
Manager

« Svar #2354: 14 Maj 2008, 00:04 »

Jeg er begyndt at tvivle på om vi rent faktisk signer en erstatning for Flamoney. Tror Wenger har tillid til Gilberto/Diaby på pladsen. Jeg mener eksperimentet kunne være interessant Gilbertos afslutning på sæsonen og Diabys takter på pladsen. Vi har ikke set så meget til sidstnævnte på pladsen, men det han har spiller (og jeg kan huske), var ikke helt i hegnet. Han har fysikken til pladsen og hvis han kan lure Gilberto nogle tricks af, så kunne han blive god tror jeg. Jeg er mere bekymret for andre pladser på holdet, navnligt vores venstre wing, men her ser det ud til at Ben Arfa hentes ind. Generelt tror jeg godt, at idéen har været at bygge det hold vi har nu op så godt som muligt, og nu er det på tide at evaluere, hvor vi ikke er bygget stærkt nok. Men ingen tvivl om at sommeren bliver vital for vores fremtid, men lad os lade mantraet hænge i luften én sæson endnu - In Wenger we trust!

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010