Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 21:26:02
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I dag
kl. 21:10:00
Bubbles
Blogs
#2- Migthy Hammers
I dag
kl. 20:21:10
Jonaspetersen93
Blogs
Et nyt kapitel på 10’eren
I dag
kl. 17:43:36
Broen13
Blogs
#8 Youth to Gold
I dag
kl. 17:41:43
Broen13
Blogs
[13] Mit AS Roma-event...
I dag
kl. 15:06:34
Broen13
Omklædning...
Hvem skal du være i di...
I dag
kl. 12:15:30
RasmusA12
Blogs
Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere:
23176
5 Brugere, 561 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
jonesgude
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
154
155
[
156
]
157
158
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1297905 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #2325:
09 Maj 2008, 22:17 »
Spændende artikler på goal.com. Adebayor kunne jeg sagtens have mistænkt for pludseligt at komme med et sindsygt krav. Som person har jeg ikke den store fidus til ham, og man har set før med agenter til afrikanske spillere, at de pludseligt for sat ting og sager i hovedet på deres spillere, som får dem til at handle overilet. Skal dog se en evt. transfer effektueret før jeg for alvor tror på det.
Mht. Flamini, så pointere artiklens forfatter meget godt nogle af de farepunkter der er ved de signaler man sender omkring Flamini. Man kan selvfølgelig som fan af engelsk fodbold, og dermed en smule romantisk anlagt i forhold til fodbold, ærgre sig over at Flamini ikke vælger klub over løn, men man må bare acceptere, at kontinentale spillere, er mere åbne for klubskifter end britiske spillere.
Skulle Hleb forsvinde, er det, efter mine begreber, to alvorlige svækkelser af Arsenals midtbane. Vælger Wenger så samtidigt at forsætte sin transferpolitik med unge lovende spillere, i stedet for at hente etablerede midtbanespillere, vil de, alt andet lige, ikke kunne konkurrere om mesterskabet til næste sæson.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2326:
09 Maj 2008, 22:19 »
Citat af: M-T 09 Maj 2008, 22:15
Ja, det er næsten hver silly season, at pressen hænger Arsenal spillere ud som nogen der kun går efter penge og hjemve og vil sælges!
Men Man. Tud har da også nogle lange somre. Tænk hvis C. Ronaldo blev solgt. Så falder United fra hinanden!
Uden at skulle diskutere for meget Utd i Arsenal-tråden, så har der jo ikke været den slags rygter/artikler ude omkring Ronaldo. Der er de sædvanlige rygter som kører hele året, så det ændrer ikke noget
arsenalistic
Manager
«
Svar #2327:
09 Maj 2008, 22:29 »
Citat af: KongFjong 09 Maj 2008, 22:17
Spændende artikler på goal.com. Adebayor kunne jeg sagtens have mistænkt for pludseligt at komme med et sindsygt krav. Som person har jeg ikke den store fidus til ham, og man har set før med agenter til afrikanske spillere, at de pludseligt for sat ting og sager i hovedet på deres spillere, som får dem til at handle overilet. Skal dog se en evt. transfer effektueret før jeg for alvor tror på det.
Tag du den direkte kilde for pokker da.
http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav=News&article=491302&lid=NewsHeadline&Title=Adebayor+-+Reports+I+want+out+are+%27rubbish%27
Go you Gunners!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #2328:
09 Maj 2008, 22:32 »
Med hensyn til Adebayor, ville det overraske mig hvis han pludselig forlanger £800k. Han virker som en meget sympatisk fyr (Bendtner er nok selv ude om det), og jeg tror ikke at han er så pengegrisk. At hans agent så vil presse Arsenal, kan jeg godt forestille mig - De er som regel nogle skruppelløse svin.
Flamini's afgang ryster mig ikke ret meget.. Jeg er sikker på at Wenger har lært sin lektie, og finder en god og etableret defensiv midtbanespiller. Hleb regner jeg også med smutter, men Wenger har tænkt sig at sagsøge Inter for den ulovlige kontakt, og det kommer der nok en pose penge ud af. Dem har vi så nok af i forvejen, men så regner jeg med at han investerer i i hvert fald én wing, hvis ikke to.
Jeg håber at disse spekulationer får oddset på Arsenal højt op, for så er det vist et perfekt tidspunkt at oddse et par hundrede på hhv mesterskabet og CL, før Wenger køber de klasse spillere som jeg er sikker på at han køber.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #2329:
09 Maj 2008, 22:35 »
Wengers reaktion på de seneste spekulationer
Citat
"Look, [apart from Lehmann] there is one player who is free," the 58-year-old. "He has already left. For me, 98 per cent of the squad will be here next season. And the two per cent have already gone.
"The rest are all under contract. If anybody wants to buy a player he has to call me. I can give you my number if you want because maybe some ignore that I have a phone.
"What is unbelievable is I’m sitting here [at the press conference and it is] like we have killed all the players. Yet when I go to my office I have 220 calls from players who want to come in."
It has been suggested that Hleb may employ the new Webster clause and buy out his own contract.
"That is not as simple as it looks," retorted Wenger. "And you should not forget that what players can do to us we can do to them.
"The Webster clause is not easy, you can't come in next day and buy out. There is no rule that says what it is all about.
"You have to go to a tribunal and then to FIFA and if you don't agree with FIFA [you] have to go to ACAS. It takes a lot of months. And you can be banned for the whole period if it is not done in a proper way."
Jeg elsker den mand - Men han er godt nok ved at være træt af pressen - Og Inter/Real/Barca der går uden om ham.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
ManUtd83
Manager
«
Svar #2330:
09 Maj 2008, 22:37 »
Citat af: M-T 09 Maj 2008, 22:15
Men Man. Tud har da også nogle lange somre. Tænk hvis C. Ronaldo blev solgt. Så falder United fra hinanden!
Fedt eksempel at komme med, når han har kontrakt til ca 2010, han har erklæret sig tilfreds i klubben og ledelsen har sagt klart fra mht. til salg.
Tror ikke Adebayor smutter, men hvis han gør er det da helt skidt L'arse! 3 ud af 5 af deres bedste spillere i et transfervindue er lidt af en lussing.
Mht til gode fløje tror jeg at Ben Arfa ville gå godt i spænd med Arsenals spillestil og med alle de andre franske guys i truppen.
M-T
Ynglingespiller
«
Svar #2331:
09 Maj 2008, 22:38 »
Citat af: KongFjong 09 Maj 2008, 22:19
Uden at skulle diskutere for meget Utd i Arsenal-tråden, så har der jo ikke været den slags rygter/artikler ude omkring Ronaldo. Der er de sædvanlige rygter som kører hele året, så det ændrer ikke noget
Det var vel det samme med Henry, hvis Alex Ferguson stopper tror jeg også Ronaldo ryger. Man ved jo aldrig, det hele kan jo tage en u-vending.!
''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''
M-T
Ynglingespiller
«
Svar #2332:
09 Maj 2008, 22:40 »
Citat af: ManUtd83 09 Maj 2008, 22:37
Fedt eksempel at komme med, når han har kontrakt til ca 2010, han har erklæret sig tilfreds i klubben og ledelsen har sagt klart fra mht. til salg.
Tror ikke Adebayor smutter, men hvis han gør er det da helt skidt L'arse! 3 ud af 5 af deres bedste spillere i et transfervindue er lidt af en lussing.
Mht til gode fløje tror jeg at Ben Arfa ville gå godt i spænd med Arsenals spillestil og med alle de andre franske guys i truppen.
Ja, men tænk tilbage på Henry. Han sagde han var tilfreds i Arsenal og havde lige skrevet for tre eller fire år mere. og BANG! ender i Barcelona.
Ben Arfa håber jeg virkelig også kommer til Nord-London. Han ser ud til at være det som vi mangler!
''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''
Jonni
Reserveholdsspiller
«
Svar #2333:
09 Maj 2008, 22:45 »
Citat af: ManUtd83 09 Maj 2008, 22:37
Cristiano kan yde lige så meget som en Rooney og en Tevez, og en Ferdinand og nogle af de store profiler kan.
Så alligevel med et salg af Cristiano tror jeg bare det ville skade psykisk(stav-stav) (:
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2334:
09 Maj 2008, 22:56 »
Citat af: M-T 09 Maj 2008, 22:38
Det var vel det samme med Henry, hvis Alex Ferguson stopper tror jeg også Ronaldo ryger. Man ved jo aldrig, det hele kan jo tage en u-vending.!
Nej det er det ikke. Til forskel fra situationen omkring Henry, så er der INGEN medier der rapportere, i hvert fald ikke de pålidelige, at det skulle være tæt på. Reals præsident og træner siger ind i mellem at de er sikre på at han engang i fremtiden vil spille for dem, og at de godt kunne tænke sig at have ham, men det er der ligesom nok ret mange der kunne
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #2335:
09 Maj 2008, 23:11 »
Citat af: KongFjong 09 Maj 2008, 22:56
Nej det er det ikke. Til forskel fra situationen omkring Henry, så er der INGEN medier der rapportere, i hvert fald ikke de pålidelige, at det skulle være tæt på. Reals præsident og træner siger ind i mellem at de er sikre på at han engang i fremtiden vil spille for dem, og at de godt kunne tænke sig at have ham, men det er der ligesom nok ret mange der kunne
Medierne, både de pålidelige og ikke-pålidelige rapporterede i 3-5 år før Henry's afgang, at han ville smutte... Jeg tror ikke at vi kan drage nogen paraleller mellem Henry's afgang, og om Ronaldo smutter. Jeg tror ikke at Ronaldo smutter - I hvert fald ikke før om et par år. Jeg vil mere sammenligne Ronaldo's "afgang" med Fabregas' "afgang", som der er snak om, men ikke bliver til noget.
Jeg tror dog også at det ville skade United rigtig meget, hvis Ronaldo smuttede.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #2336:
09 Maj 2008, 23:11 »
Jamen så stop dog med alt det snak om at Adebayor er på vej væk. Det er jo blevet dementeret 100% på Arsenals officielle hjemmeside, og var som forudset ikke andet end spin fra en agent, og sandsynligvis har Dein & Co. haft deres klamme fedtede fingre med i det.
2 stemmer mere på højre back.. folk må være syge herinde.
arsenalistic
Manager
«
Svar #2337:
09 Maj 2008, 23:17 »
Citat af: g00n 09 Maj 2008, 23:11
Jamen så stop dog med alt det snak om at Adebayor er på vej væk. Det er jo blevet dementeret 100% på Arsenals officielle hjemmeside, og var som forudset ikke andet end spin fra en agent, og sandsynligvis har Dein & Co. haft deres klamme fedtede fingre med i det.
TAK! Har prøvet at få folk til at forstå ovenstående i et par timer nu. Fat & Orange har garanteret en klam finger med i spillet. Dein er efterhånden ved at skubbe alle Arsenal-tilhængere fra sig. FØJ!
Go you Gunners!
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #2338:
10 Maj 2008, 08:37 »
Citat af: g00n 09 Maj 2008, 23:11
Hehe vi må vel godt have vores meninger, også selvom vi er Utd fans?
Anyways, I har da ret, og så alligevel ikke. I bund og grund siger han ikke andet, end at rygter om, at han decideret har truet med at forlade klubben er løgn og at han er glad for klubben og dens fans
Hader når de ikke bare kan sige direkte "Jeg bliver her minimum næste sæson også", for så har man et 100% citat at hænge dem op på
Niko
Gæst
«
Svar #2339:
10 Maj 2008, 09:32 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=92040
Hvis det er en realitet, så kommer jeg i bukserne!
Sider:
1
...
154
155
[
156
]
157
158
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »