home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I dag kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  5 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297908 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2310: 07 Maj 2008, 15:29 »

Jeg må indrømme at jeg findet det enormt modigt af Wenger, hvis de udtalelser holder vand. Måske en kende naivt, men han kan jo bedre end nogen andre, vurdere de talenter han har rendende, og vurdere om de kan gøre endnu større indtryk næste sæson end i år. Det er helt sikkert, at Arsenal har brug for større bredde, bl.a. i forsvaret, hvor en spiller som Senderos virker for klodset og langsom.

Sagna har helt sikkert været et af sæsonens bedste indkøb i hele ligaen, og tilsvarende indkøb vil ikke overraske efterhånden, men de er også nødvendige set udefra Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #2311: 07 Maj 2008, 15:35 »

Jeg må indrømme at jeg findet det enormt modigt af Wenger, hvis de udtalelser holder vand. Måske en kende naivt, men han kan jo bedre end nogen andre, vurdere de talenter han har rendende, og vurdere om de kan gøre endnu større indtryk næste sæson end i år. Det er helt sikkert, at Arsenal har brug for større bredde, bl.a. i forsvaret, hvor en spiller som Senderos virker for klodset og langsom.

Sagna har helt sikkert været et af sæsonens bedste indkøb i hele ligaen, og tilsvarende indkøb vil ikke overraske efterhånden, men de er også nødvendige set udefra Smiley

En centerforsvar, målmand og venstre wing var hvad jeg ville gå efter. Muligvis en ny centermidt, men Denilson, Diaby eller Song kunne være spændende.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2312: 07 Maj 2008, 16:55 »

Citat
On transfer activity. He said he was looking for a defensive player, to
address the team’s weakness defending route one. He said we defended as
well as Manchester United and Chelsea from set pieces and open play; but
not the long ball aimed down the middle and he would address this.

He also said he wanted a creative player and told Ken Friar that he
shouldn’t plan for much of a holiday as the phone would be busy.
He was very clear that he did not want Hleb to leave.

Synes nu dette afsnit indikerer at vi ikke skiller os af med flere spillere, men derimod køber en DC og en kreativ midtbanespiller. Mindst.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2313: 09 Maj 2008, 11:30 »

Gareth Barry og Alberto Aquilani til Arsenal
Kilde: Daily Telegraph
Sandsynlighed: Under middel
Note: Arsene Wenger vil gerne have Aston Villa-anføreren samt Roma-talentet til Emirates.

Jeg kommer i bukserne instantly hvis disse 2 skulle gå igennem.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #2314: 09 Maj 2008, 12:31 »

ifølge de her artikler på goal.com ser det faktisk ret skidt ud for arsenal

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=689254

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=689059

eftersigende skulle Hleb have fortalt wenger at han agter at forlade arsenal til fordel for inter om så han bliver nødt til at tage webster klausulen i brug..

ydermere skal adebayor have forlangt at få lønforhøjelse til £80.000 om ugen fordi han satser på at kunne presse arsenal ovenpå de at de 2 andre spillere forlader holdet..

derudover vil jeg lige poste denne artikel omkring flamini skiftet.. utroligt spændende læsning og viser at det måske kan være wengers egen skyld at han forlod klubben http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=686506

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2315: 09 Maj 2008, 12:55 »

Hleb er ganske givet på vej væk. Artiklen om Adebayor er derimod ikke 5 potter pis værd, og er sikkert plantet af Dein & Co. for at presse klubben til at acceptere et købstilbud fra Usmanov, den cunt.

Læs dagens Arseblog - jeg er helt enig med den.

Især dette afsnit i artiklen fra Daily Mail indikerer kraftigt at det har noget med dem at gøre:

"All that could be solved if the club were to accept the help of Russian billionaire Alisher Usmanov, but chairman Peter Hill-Wood and director Danny Fiszman say no."

Og med Adebayors tidligere udtalelser in mente, nægter jeg at tro på at det er andet end det pure opspind.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2316: 09 Maj 2008, 12:56 »

PS: Hvad sker der lige for at der er 18 der har stemt på at vi bør forstærke os på højre back-pladsen...

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #2317: 09 Maj 2008, 13:05 »

Hleb er ganske givet på vej væk. Artiklen om Adebayor er derimod ikke 5 potter pis værd, og er sikkert plantet af Dein & Co. for at presse klubben til at acceptere et købstilbud fra Usmanov, den cunt.

Læs dagens Arseblog - jeg er helt enig med den.

Især dette afsnit i artiklen fra Daily Mail indikerer kraftigt at det har noget med dem at gøre:

"All that could be solved if the club were to accept the help of Russian billionaire Alisher Usmanov, but chairman Peter Hill-Wood and director Danny Fiszman say no."

Og med Adebayors tidligere udtalelser in mente, nægter jeg at tro på at det er andet end det pure opspind.

tror heller ikke på den med adebayor med henblik på hans nylige udtalelser det virker ihvertfald meget underligt.. men syns ihvertfald den var værd at poste...

er selv united fan så kender ikke så meget til købstilbuddet udover at jeg syns at det fedeste ved arsenal er at de endnu er helt deres eget hold og har formået at holde diverse rigmænd væk...

og må da give dig ret i at højreback måske ikke lige er hvor i er svagest..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2318: 09 Maj 2008, 13:11 »

Det med Usmanov er også en længere historie, men kort fortalt er han er kriminel Man Utd-fan, som forsøger et fjendtligt opkøb af Arsenal. Han har fået David Dein til at sælge sine aktier til ham, men heldigvis holder resten af bestyrelsen og de andre med store aktieposter stand - endnu. Usmanov & Dein gør opmærksom på sig selv fra tid til anden med diverse forherligende artikler om sig selv - og så artikler som den om Adebayor for at få det til at se ud som om klubben ikke kan overleve uden at have en multimilliardær bag sig.

Sådan forholder det sig heldigvis bare ikke.

-Benja-
Gæst

« Svar #2319: 09 Maj 2008, 18:43 »

Håber squ ikke det med Adebayor er sandt, det står nu også på TV2 Sporten..

Gareth Barry og Alberto Aquilani til Arsenal
Kilde: Daily Telegraph
Sandsynlighed: Under middel
Note: Arsene Wenger vil gerne have Aston Villa-anføreren samt Roma-talentet til Emirates.

dasmessi
Gæst

« Svar #2320: 09 Maj 2008, 19:06 »

Barry til The Gunners, ville være dejligt.

arsenalistic
Manager

« Svar #2321: 09 Maj 2008, 19:19 »

Alle folk der snakker om Ade på vej væk, gider i ikke tjekke arsenal.com dagligt? Smiley

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #2322: 09 Maj 2008, 22:00 »

ifølge de her artikler på goal.com ser det faktisk ret skidt ud for arsenal

http://www.goal.com/en/articolo.aspx?contenutoid=689254

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=689059

eftersigende skulle Hleb have fortalt wenger at han agter at forlade arsenal til fordel for inter om så han bliver nødt til at tage webster klausulen i brug..

ydermere skal adebayor have forlangt at få lønforhøjelse til £80.000 om ugen fordi han satser på at kunne presse arsenal ovenpå de at de 2 andre spillere forlader holdet..

derudover vil jeg lige poste denne artikel omkring flamini skiftet.. utroligt spændende læsning og viser at det måske kan være wengers egen skyld at han forlod klubben http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=686506

Webster-klausulen er ukendt territorie for mange, men såvidt jeg forstår, skal spilleren næsten være blevet nedværdiget og misbrugt af klubben for at tage denne klausul i brug. Så hvordan han vil vise, at dette er tilfældet, har jeg ingen idé om. Desuden er der en uskreven gentleman agreement storklubber imellem, om Inter vil bryde denne, skal jeg dog ikke kunne sige. I sidste ende er jeg ligeglad om han skrider eller ej, han kan erstattes. Muligvis med en spiller der kan score og samtidig er lidt mere kynisk i sit spil.

Adebayor har dementeret alle rygter om hans person på den officielle hjemmeside, tjek det selv på www.arsenal.com

Mht. Flamini så er der vel ingen tvivl om, at ingen rigtigt vurderede ham højt i sommers, så man kan vel sige, at ja det var Wengers egen skyld. Han var jo på vej til B'ham i sommers for småpenge. Men at Wenger bliver pisset op og ned af ryggen af en spiller, som han gav chancen på hans foretrukne plads pga. skader, men lod ham beholde den da førstevalget var tilbage, det faktum står vel ikke rigtigt til diskussion? Så kan man komme med nok så mange argumenter. I mine øjne er Flamini endnu en af de spillere, der spiller hvor pengene er størst. Fair play, men så skal han give udtryk for noget andet. 

Go you Gunners!

ManUtd83
Manager

« Svar #2323: 09 Maj 2008, 22:12 »

Det må da være forstyrrende for Arsenals fans, at de ikke kan holde sammen på det hold, som man har spået så stor en fremtid. Hvis holdet hele tiden satser på at satse på unge spillere, som skifter når de bliver verdensklasse er der jo ingen fremtid i det. Flamini OG Hleb er noget af et slag synes jeg.

M-T
Ynglingespiller

« Svar #2324: 09 Maj 2008, 22:15 »

Det må da være forstyrrende for Arsenals fans, at de ikke kan holde sammen på det hold, som man har spået så stor en fremtid. Hvis holdet hele tiden satser på at satse på unge spillere, som skifter når de bliver verdensklasse er der jo ingen fremtid i det. Flamini OG Hleb er noget af et slag synes jeg.
Ja, det er næsten hver silly season, at pressen hænger Arsenal spillere ud som nogen der kun går efter penge og hjemve og vil sælges!
Men Man. Tud har da også nogle lange somre. Tænk hvis C. Ronaldo blev solgt. Så falder United fra hinanden!  Græder  Hævet Øjenbryn

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

Sider: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010