home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:53:27 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 07:44:57 BelthazorDK Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297546 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2100: 08 Apr 2008, 22:55 »

Jeg føler godt nok med jer Arsenal-fans ! Liverpool fedter den jo som altid hjem. De spillede jo ad helvede til og kom i virkeligheden videre på dommerfejl, tilfældigheder og en individualist - simplethen SÅ ulækkert at se på.

Havde håbet på at Arsenal gå videre, for det er sgu sjovere at se på et hold der spiller fodbold, i stedet Liverpools losbold. Arsenal scorede to virkelig flotte mål, men Liverpools held er jo ulideligt. VAMLE VAMLE Liverpool, er fandeme glad for at jeg holder med et hold som ydmyger dem gang på gang.

Dog må jeg også kommentere Wengers beslutninger. Eboue > Walcott - hvad helvede er det der sker! Walcott med sin speed, vilje og teknik mod Eboue med hans manglende intelligens og evne i det fremadrettede spil. Det er jo for helvede som at spille med to højrebacks, og er det smart i en kamp hvor man SKAL score?

Kys

Hvis du ikke var Man Utd fan, ville jeg knalde dig nu og her! (læs: jeg er 100% enig med dig)

og KNM, Liverpool er fyldt med dumheder, se deres hold Wink Ingen af Liverpools nedenstående "dumheder" er dog så slem som Tourés (uden apostrof åbenbart). Det eneste jeg kan glæde mig over lige nu, er Walcott... DAMN han bliver stor...!

Og jeg ved nu ikke om Gerrard ønskede at skade sin modspiller.. Det var ikke en hård takling eller noget, men lige en lille sviner, der var nok til at han skulle ud...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #2101: 08 Apr 2008, 23:05 »

Kys

Hvis du ikke var Man Utd fan, ville jeg knalde dig nu og her! (læs: jeg er 100% enig med dig)

Dejligt at i er enige, men samtidig lidt foruroligende (det med knalde) Smiley havde bare lyst til at smide mine meninger om Liverpool, og herinde ville folk i hvert fald være enige. Scouserne bliver sgu så emsige når man sviner deres manglende spil.

-KNM-
Manager

« Svar #2102: 08 Apr 2008, 23:06 »

Nej Tourés dumhed vandt den konkurrence, men den slags ses altså ikke sjældent i fodbold.
Og så synes jeg faktisk at Liverpool kan spille virkelig god fodbold. De kan spille pasningsspil som få andre hold i Verden

ManUtd83
Manager

« Svar #2103: 08 Apr 2008, 23:09 »

Nej Tourés dumhed vandt den konkurrence, men den slags ses altså ikke sjældent i fodbold.
Og så synes jeg faktisk at Liverpool kan spille virkelig god fodbold. De kan spille pasningsspil som få andre hold i Verden

Hvis Toure begik straffespark skulle Arsenal have haft 2-3 stykker da Kuyt nakkede Hleb i feltet. Decideret unfair!

Og Liverpools og pasningspil ? Forhåbentlig en joke.

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2104: 08 Apr 2008, 23:10 »

Adebayor fandme skod, men hvad fanden sker, der for dommeren? Godt af jer United fans, i har da lidt forstand på fodbold må man sgu give jer, i kommer i hvertfald i finalen.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

blåsmølf
Lilleputspiller
*

« Svar #2105: 08 Apr 2008, 23:11 »

Der kan kun siges en ting, Liverpool skulle som sædvanlig have hjælp af dommeren, det straffespark var aldrig blevet dømt i Premier League, eller nogen anden gældende liga for den sags skyld.
Ja jeg er meget bitter ligenu over at sådan en nar, lidt ala fodbold idioten fra parken, skal have lov til at ødelægge sådan en kamp.

Arsenal FOREVER

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #2106: 08 Apr 2008, 23:11 »

Jeg synes ikke engang der er straffe, og Touré rammer ham ret tilfældigt hvis i spørger mig, det er en anden, så ikke hvem, der har fat i armen på ham. Uden for feltet. Og allerede der begynder Babel at falde lidt, men for ståeligt nok vil han ikke falde inden han er i feltet. Her kommer Touré så løbende og rammer ham i ryggen...

Jeg har kun set det der er blevet vist på 3+ efter kampen, har set Chelsea, så det kan sagtens være at jeg har taget meget hurtigt stilling, Det må i så undskylde... Opstemt

Vi skal nok tage Liverpool denne gang... Opstemt

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

-KNM-
Manager

« Svar #2107: 08 Apr 2008, 23:12 »

Læg mærke til at jeg ikke udtaler mig om kampen i dag mht pasningspil, men denne diskution hører vel næppe hjemme i Arsenal tråden

Niko
Gæst

« Svar #2108: 08 Apr 2008, 23:13 »

De kan spille pasningsspil som få andre hold i Verden

Ja, for ingen andre hold spiller så ringe.  Wink

Jeg er bitter, ked af det og utilpas - det bliver heller ingen trofæer i denne sæson. Jeg fatter aldrig, hvorfor Wenger ikke har Theo Walcott med fra start af? Eboué har jeg mistet respekten fuldstændig for, og jeg giver ikke noget for hans ego og dårlige afleveringer. Han burde sælges til sommer!

Walcott kan blive enorm og han er allerede trykt på min næste trøje - uden tvivl. Jeg ser frem til næste sæson og håber vi holder niveauet i længere tid. Vi har trods alt fået erfaring fra mesterskabskampen, hvilket vi kan bruge til en masse. Robin van Persie var efter min mening forkert at skifte ind, han spillede heller ikke godt. Bendtner skulle måske have været på banen i stedet.

Flaminis skade kan være vores død, han er den bedste på holdet og den mest værdifulde. Jeg håber han er klar til i weekenden!

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2109: 08 Apr 2008, 23:17 »

Fuldstændig enig med det med Eboue og det med Bendtner, og ja Walcott damn det var sygt. Jeg er fandme også ked af det og mega bitter, det er bare så ærgeligt. LFC har slet ikke fortjent en skid.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

ManUtd83
Manager

« Svar #2110: 08 Apr 2008, 23:17 »

Læg mærke til at jeg ikke udtaler mig om kampen i dag mht pasningspil, men denne diskution hører vel næppe hjemme i Arsenal tråden

Det kan jeg slet ikke tage seriøst. Liverpools spilelr i mine øjne rædselfuld, destruktivt og kedelig fodbold, men du har ret i at vi ikke skal diskutere det her.

blåsmølf
Lilleputspiller
*

« Svar #2111: 08 Apr 2008, 23:18 »

Lad det være sagt Liverpool kan ikke slå 3 afleveringer til hinanden langs jorden, den skal losses frem, de spiller hit and hope fodbold, dvs. los den frem og håb på det bedste.

Eboue tror jeg detsværre ikke vi kan få nogen penge for efter iaften, Robin Van Persie er færdig så ringe en indstilling at komme på banen med i så vigtig en kamp Sur han skal væk NU, og Bendtner havde fortjent spilletid iaften.

drop nu alle de øgenavne om klubber... - JS
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 23:19 af John Spurs » Logged

Arsenal FOREVER

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #2112: 08 Apr 2008, 23:28 »

syns virkelig det er ærgeligt.. som united fan er det okay men som fodbold fan er det squ ærgeligt...

dog spiller liverpool i mine øjne en rigtig god kamp... de gør hvad de skal og står rigtig rigtig flot over for et arsenal hold der ikke får lov til at dominere så meget som de plejer..

ZhotLog
Gæst

« Svar #2113: 09 Apr 2008, 07:21 »

Kys

og KNM, Liverpool er fyldt med dumheder, se deres hold Wink Ingen af Liverpools nedenstående "dumheder" er dog så slem som Tourés (uden apostrof åbenbart). Det eneste jeg kan glæde mig over lige nu, er Walcott... DAMN han bliver stor...!

Og jeg ved nu ikke om Gerrard ønskede at skade sin modspiller.. Det var ikke en hård takling eller noget, men lige en lille sviner, der var nok til at han skulle ud...

Gerrard er en af de hæderligeste spiller i England (eller hele verden for den skyld), så synes det er absurd at beskylde ham for ovenstående.
Det er sådan noget jeg definerer som en dårlig taber.

United-styrer
Gæst

« Svar #2114: 09 Apr 2008, 07:32 »

Gerrard er en af de hæderligeste spiller i England (eller hele verden for den skyld), så synes det er absurd at beskylde ham for ovenstående.

Det kan han i hvert fald godt lide at tro. Og så er han også ret glad for at sige det højt.

Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010