home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:27:33 Chel11 Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:42:29 warmon Blogs Manchester United
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297441 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2040: 04 Apr 2008, 10:22 »

DNE så må du da vel også håbe på at Man Utd snart bliver pillet ned, eftersom alle snakker om at de spiller fantastisk og verdens bedste fodbold lige nu. Eller er det noget andet når du selv er fan af klubben? Wink

Må jeg være fri, jeg er ikke, har aldrig været, og bliver aldrig Man Utd fan, og jeg forlanger en uforbeholden undskyldning, for overhovedet at være blevet kaldt noget sådan  Cool

Men umiddelbart synes jeg faktisk ikke, at United er hypet op på samme måde som FC Barcelona var det, og som Arsenal er godt på vej til at blive. Hos United går hypen mere på Ronaldo, og selvom jeg ikke bryder mig om ham, må jeg alligevel erkende, at der i hans tilfælde alligevel er lidt om snakken. Men ja, skulle de blive for høje i hatten, så skal de bestemt også pilles ned.

Jeg er Milan fan, og dem tvivler jeg på, vi nogensinde får set hypet op på et niveau, hvor de ikke hører hjemme, af den simple årsag, at de er fra Italien, og at der simpelthen er for mange fordomme om Italiensk fodbold, til at noget hold derfra, nogensinde vil blive hypet alt for højt op, uanset hvor godt de så spiller.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2041: 04 Apr 2008, 18:05 »

Må jeg være fri, jeg er ikke, har aldrig været, og bliver aldrig Man Utd fan, og jeg forlanger en uforbeholden undskyldning, for overhovedet at være blevet kaldt noget sådan  Cool

Men umiddelbart synes jeg faktisk ikke, at United er hypet op på samme måde som FC Barcelona var det, og som Arsenal er godt på vej til at blive. Hos United går hypen mere på Ronaldo, og selvom jeg ikke bryder mig om ham, må jeg alligevel erkende, at der i hans tilfælde alligevel er lidt om snakken. Men ja, skulle de blive for høje i hatten, så skal de bestemt også pilles ned.

Jeg er Milan fan, og dem tvivler jeg på, vi nogensinde får set hypet op på et niveau, hvor de ikke hører hjemme, af den simple årsag, at de er fra Italien, og at der simpelthen er for mange fordomme om Italiensk fodbold, til at noget hold derfra, nogensinde vil blive hypet alt for højt op, uanset hvor godt de så spiller.

Jeg undskylder mange mange gange! Jeg kan slet ikke forestille mig hvilke ar på sjælen det giver, at uberettiget blive kaldt for Man Utd fan. Jeg håber og beder om din tilgivelse.

Og jeg er enig med dig omkring Milan. Man hører ikke så specielt meget til Italiensk fodbold, og selvom Milan generelt har et godt ry i Europa, så er det ikke så frygtindgydende i forhold til især de engelske, som der er megen tale om.

Den 3. april 2008 kan vise sig at blive en rigtig, rigtig stor dag for Arsenal. Han er en ualmindeligt spændende spiller.

Ja, helt sikkert. Han blev hentet lige efter Fabregas' ankomst, og bliver spået en mindst lige så stor karriere. Han får så, i modsætning til Fabregas, noget erfaring i udlån og på reserveholdet før han kommer på banen. Men jeg er sikker på at han bliver en stor stor spiller. (På trods af hans middelmådige karriere i mit FM spil Wink)

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #2042: 05 Apr 2008, 14:48 »

Kunne godt tænke mig at vide, om Bendtner spiller så dårligt, som han har gjort i dag, i hver eneste kamp, og om I Arsenal-tilhængere mener, at han bør være i truppen efter sommerferien? For ud fra det, jeg har set i denne sæson, er han ikke engang tæt på at være god nok til et hold af Arsenals kaliber.

-Benja-
Gæst

« Svar #2043: 05 Apr 2008, 15:43 »

Fantastisk underholdning, ærgeligt at Arsenal ikke formår at score til 2-1. Fantastisk anden halvleg af Bendtner, vi danskere skal være glade for at vi har ham. Adebayors frække indlæg, det er guf for øjenene.
Men var det et farvel til mesterskabet?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2044: 05 Apr 2008, 17:39 »

Kunne godt tænke mig at vide, om Bendtner spiller så dårligt, som han har gjort i dag, i hver eneste kamp, og om I Arsenal-tilhængere mener, at han bør være i truppen efter sommerferien? For ud fra det, jeg har set i denne sæson, er han ikke engang tæt på at være god nok til et hold af Arsenals kaliber.

Skal man ikke tage det forbehold, at knægten kun er 20 år? Jeg synes at han har vist flot udvikling siden han vendte tilbage fra Birmingham-loanet.

ManUtd83
Manager

« Svar #2045: 05 Apr 2008, 18:21 »

Synes Bendtner begynder at ligne Adebayor mere og mere, hvilket kun er positivt. Han har naturligvis ikke Adebyors klasse (endnu), men har  udviklet mange af de samme aspekter i sit spil. Han er stærk i hovedspillet, en ok dribler, kan spille hurtige kombinationer og afslutte køligt.

Vi kan i Danmark være glade for Bendtner, og for at han spiller hvor han gør.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2046: 05 Apr 2008, 22:38 »

Skal man ikke tage det forbehold, at knægten kun er 20 år? Jeg synes at han har vist flot udvikling siden han vendte tilbage fra Birmingham-loanet.

Lige netop i Arsenal er man vel en af veteranerne, hvis man har nået den alder?  Wink

Synes det er lidt svært at vurdere, om Arsenal er den rigtige klub for ham, på nuværende tidspunkt i hvert fald. Jeg mener ikke han kan være tilfreds med at sidde på bænken så ofte som han gør, men på den anden side, har Wenger planer om, at begynde at bruge ham lidt mere med tiden, så er Arsenal jo nok noget nær det bedste sted at være ung fodboldspiller.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2047: 06 Apr 2008, 15:33 »

Nu fik jeg endelig set den optagede kamp...

Og nej, U-S, jeg synes ikke at Bendtner er god nok endnu. Han imponerer overhovedet ikke (på trods af målet) og hans teknik og førsteberøringer har stadig rigtig meget at ønske. Jeg kunne godt tænke mig at han blev udlånt i 1-2 sæsoner mere, hvorefter vi godt ville kunne få brug for ham. Jeg ville dog ikke brokke mig over et salg af ham til sommer, da Vela kommer tilbage, og vi så har Ade, Van P, Eduardo, Bendtner og Vela.

Mht kampen kan jeg godt forstå Wengers frustration. Liverpool spiller meget destruktivt "fodbold", og det er ærgerligt at vi ikke kan få fuldt udbytte af den kamp. Mesterskabet regner jeg med er væk, så det er ikke så frustrerende som fan, men jeg ville ikke være stolt af det "spil" som Liverpool præsterer, som Liverpool fan. Jeg glæder mig til at se kampen på Anfield, hvor tilskuerne nok forlanger at de bruger mere end 30% af boldbesiddelsen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2048: 07 Apr 2008, 16:04 »

Så lige Fodbold uden filter igår på Tv3+.
Og der debaterede de Bendtner's fremtid i Arsenal.

Og Werge nævnte at der kun var een der jublede med Bendtner da han scorede.
Resten af holdet løb bare tilbage til egen banehalvdel.

Det lyder til han måske er ved at blive frosset ud af den franske legion?

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #2049: 07 Apr 2008, 16:11 »

Det kunne dog også være en tilfældighed. 

Viva Ronaldo ! §

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2050: 07 Apr 2008, 20:42 »

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article992927.ece
- med det så kunne det vel godt tyde på at Nicklas Bendtner stadig er at finde efter sæson, i Arsenal. Jeg vil gerne give Wenger ret. Jeg synes han har vist stort potentiale, og når man tænker på at der trods alt er 4 års forskel på ham og Adebayor, så kunne jeg godt se Bendtner blive omtrendt lige så god. Man må vel gerne håbe Wink

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #2051: 07 Apr 2008, 20:54 »

Det er da rigtig godt synes jeg. Jeg synes at Bendtner har vist stort potientiale, og jeg mener godt at Bendtner faktisk kan være bedre end Adebayor om 4 år.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Niko
Gæst

« Svar #2052: 07 Apr 2008, 20:58 »

Det er da rigtig godt synes jeg. Jeg synes at Bendtner har vist stort potientiale, og jeg mener godt at Bendtner faktisk kan være bedre end Adebayor om 4 år.

Tror jeg ikke. Adebayor er meget farlig, men han er inde i en dårlig periode. Alligevel gør han det godt - altså hvis man ser bort fra målene. Modstanderne er mere opmærksomme på ham, end de var før, da han har gjort det godt. Han får mindre plads, hvilket betyder færre mål.

Super Nick vil komme til at lide under det samme, også måske mere, fordi han allerede er med nu. Han bliver god, ingen tvivl om det, men ikke bedre end Adebayor. Shayi er en perfekt angriber, imens jeg mener Bendtner har et par mangler, som han bare ikke besidder.

Nicklas Bendtner og Adebayor bliver en farlig duo, men hvad så med den fantastiske Theo Walcott? Det bliver en svær kabale for Mr. Wenger, men jeg ved at han kan klare den. Eduardo er også ung, og han kommer tilbage i topform.

Rhys Murphy og Gilles Sunu kommer vel også snart i førsteholdstruppen, så angrebet har ingen mangler! Bendtner kommer dog ikke på Adebayor niveau.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #2053: 07 Apr 2008, 21:01 »

Super Nick vil komme til at lide under det samme, også måske mere, fordi han allerede er med nu. Han bliver god, ingen tvivl om det, men ikke bedre end Adebayor. Shayi er en perfekt angriber, imens jeg mener Bendtner har et par mangler, som han bare ikke besidder.

Udover at Adebayor er lidt hurtigere end Bendtner, så kan jeg ikke se hvad han rigtig mangler? Han er måske dårligere på nogle punkter, men som jeg ser der er det alle nogen der kan trænes op, eller bare kommer med modenheden (overblik, timing i løb etc.)

ManUtd83
Manager

« Svar #2054: 07 Apr 2008, 21:02 »

Arsenal sælger 100% sikkert 1-2 af deres angribere i et af de to næste transfervinduer. Hvordan i alverden skal Wenger, på trods af 4 turneringer, tilfredstille angriberne Adebayor, van Persie, Eduardo, Bendtner, Vela og Walcott ? Jeg tror jeg ville sende Vela tilbage til Spanien et år, hvor i øvrigt også tror han ville være bedst. Bendtners fysik og stil passer godt til England, men han er jo ikke ligefrem en fanfavorit eller populær blandt medspillerne.

Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010