home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:27:33 Chel11 Challenges Søger inspiration til ...
I går kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I går kl. 20:42:29 warmon Blogs Manchester United
I går kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I går kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
09 Nov 2025, 12:03 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
09 Nov 2025, 01:49 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297358 gange)
Highfarm
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #2025: 03 Apr 2008, 10:02 »

Det ska de jo sige, os andre der ser kampen udefra ka jo sagtens være uenige i det.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2026: 03 Apr 2008, 10:05 »

Jeg er pr. definition uenig i alt hvad du siger Højgaard!

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #2027: 03 Apr 2008, 10:08 »

aha, dvs du er enig men vil ik indrømme det Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2028: 03 Apr 2008, 10:12 »

Jeg ved ikke lige hvad du påstår jeg burde være enig i, men der er ingen tvivl om at 1) Der var straffe, og 2) Benitez og Kuyt er et par cunts.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #2029: 03 Apr 2008, 10:15 »

2) Benitez og Kuyt er et par cunts.

Hehe. Nej, det er tilsyneladende indiskutabelt.

JKJ
Gæst

« Svar #2030: 03 Apr 2008, 10:46 »

Jeg ved ikke lige hvad du påstår jeg burde være enig i, men der er ingen tvivl om at 1) Der var straffe, og 2) Benitez og Kuyt er et par cunts.

Hehe enig... Hvis der ikke var straffe i den situation så er det altså svært at få et straffe i CL, dommeren stod jo lige ud for situationen og han må have blinket eller lukket øjnene lige da det skete så han ikke så hvad der sket...
Lige før man har lyst til og undskylde over for jer...

I burde nok også have vundet, men må indrømme at i ikke havde  ret meget at byde på når i nærmede jer feltet, på resten af banen var i jo stort set spilstyrrende gennem næsten hele kampen...

Og selv om 1-1 var et perfekt resultat for os så mener jeg bestemt ikke der er noget som helst afgjort endnu...  så vi glæder os til fortsættelsen på tirsdag  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Apr 2008, 10:53 af JKJ » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2031: 03 Apr 2008, 10:51 »

Enig i stort set hele ovenstående indlæg Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2032: 03 Apr 2008, 11:06 »

Der var klokkeklart straffe, jeg fatter virkelig heller ikke, at dommeren ikke så det, han kunne jo ikke stå bedre placeret. Men det var vel egentlig meget generelt for dommerpræstationen, at der blev fløjtet meget lidt, var det ikke fordi han havde fløjten, da han fløjtede kampen af, ville jeg nok have gættet på, at han havde tabt den.

Folk er (helt korrekt) efter Torres for at gå i Ronaldo mode, men synes altså også, at Adebayor til tider havde en tendens til bare at smide sig og slå ud med armene, så snart han var indenfor feltet, så synes man skal feje lidt for egen dør, inden man går for meget efter Torres (sagt af manden der er fan af holdet der har Inzaghi i angrebet  Cool).

Men håber da at Morten Olsen så Bendtners præstation, det kunne meget vel være løsningen på problemet med Thomas Sørensens manglende spilletid, Bendtner gjorde sig jo fremragende som målmand, og det' endda uden at tage med hænderne  funny
Umiddelbart synes jeg faktisk det så lidt ud som om det store ego lige kom op i ham, og han selv ville have scoringen, og så alligevel lige lidt for sent ombestemte sig (måske fordi han indså at han ikke kunne nå at vende sig med bolden, før modstanderen ville være over ham).

Men uden tvivl et rigtigt godt resultat for Liverpool, der nu nok skal få fedtet en 0-0 hjem på hjemmebane. Og kan de ikke holde Arsenal fra at score, så har de jo trods alt Gerrard, der har en evne til at score afgørende mål, specielt i denne slags kampe, og specielt når det ser allermest håbløst ud for Liverpool.

JKJ
Gæst

« Svar #2033: 03 Apr 2008, 13:27 »

Der var klokkeklart straffe, jeg fatter virkelig heller ikke, at dommeren ikke så det, han kunne jo ikke stå bedre placeret. Men det var vel egentlig meget generelt for dommerpræstationen, at der blev fløjtet meget lidt, var det ikke fordi han havde fløjten, da han fløjtede kampen af, ville jeg nok have gættet på, at han havde tabt den.

Folk er (helt korrekt) efter Torres for at gå i Ronaldo mode, men synes altså også, at Adebayor til tider havde en tendens til bare at smide sig og slå ud med armene, så snart han var indenfor feltet, så synes man skal feje lidt for egen dør, inden man går for meget efter Torres (sagt af manden der er fan af holdet der har Inzaghi i angrebet  Cool).

Men håber da at Morten Olsen så Bendtners præstation, det kunne meget vel være løsningen på problemet med Thomas Sørensens manglende spilletid, Bendtner gjorde sig jo fremragende som målmand, og det' endda uden at tage med hænderne  funny
Umiddelbart synes jeg faktisk det så lidt ud som om det store ego lige kom op i ham, og han selv ville have scoringen, og så alligevel lige lidt for sent ombestemte sig (måske fordi han indså at han ikke kunne nå at vende sig med bolden, før modstanderen ville være over ham).

Men uden tvivl et rigtigt godt resultat for Liverpool, der nu nok skal få fedtet en 0-0 hjem på hjemmebane. Og kan de ikke holde Arsenal fra at score, så har de jo trods alt Gerrard, der har en evne til at score afgørende mål, specielt i denne slags kampe, og specielt når det ser allermest håbløst ud for Liverpool.

Stadig bitter over nederlaget i CL finalen 2005?? Wink

Ingen tvivl om, at I havde fortjent at vinde. I var det eneste hold, som ville spille bolden rundt, mens Liverpool leverede deres sædvanlige, søvndyssende skyttegravsfodbold. Et lille nederlag for fodbolden, at det betalte sig.

Klokkerent straffe. Utroligt, den ikke bliver dømt.

I øvrigt en skidt indsats af Bendtner, navnlig da han agerer reservemålmand for Liverpool.

Jamen helt ærligt, kvartfinalen spilles over 2 kampe, 1 ude og 1 hjemme... Man er da naiv hvis man bare har en smule kendskab til Liverpool at man tror de går ud og angriber med 6-7 mand konstant... Det var da Arsenal der skulle frem på banen, og det kom de også godt synes jeg, men inde i feltet havde de bare ikke noget og byde på selv om en Reina virkede rystende usikker...

Eksperterne siger jo bare det bliver svært på Anfield, og det har de fuldstændig ret i. Se hvor godt Liverpool graver sig ned på udebane. På Anfield SKAL Arsenal score og Liverpool har 40.000 fulde, fanatiske, arbejdsløse fans i ryggen.

Tjaaa de skaber da noget stemning, jeres 60.000 jakkesæt laver da i hvert fald ikke meget larm...
Desuden er det underligt at du skal hakke på Liverpool konstant, men det viser jo nok bare mere om dig end om os andre som godt kan holde en sober tone!!!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2034: 03 Apr 2008, 13:46 »

Nej, jeg er bestemt ikke bitter, og det var jeg faktisk heller ikke dengang. Det var fuldt fortjent, at Liverpool vandt den kamp, Milan tog for let på det, da de var kommet foran 3-0, og det kostede dyrt.

Nej, jeg mener netop at det er noget af det Liverpool er gode til, at spille disse knockout opgør over 2 kampe. Og Gerrard er fantastisk til at gå forrest, når der virkelig skal fightes. 1-1 er noget nær det optimale de kunne håbe på at få med fra den kamp, jeg tror på at det var det der skulle til, for at Liverpool kan sikre sig deltagelse i Semi-finalen.

Og faktisk så holder jeg også mest med Liverpool i dette opgør, så Arsenal kan blive pillet ned, inden der bliver for meget hype omkring dem, som det har været tilfældet med f.eks. Barcelona, der fik alt for meget ros for et par sæsoner siden (jovist var det gode, men så fantastiske var de heller ikke, og det er Arsenal heller ikke).

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2035: 03 Apr 2008, 21:28 »

DNE så må du da vel også håbe på at Man Utd snart bliver pillet ned, eftersom alle snakker om at de spiller fantastisk og verdens bedste fodbold lige nu. Eller er det noget andet når du selv er fan af klubben? Wink

Og så var der lige en fantastisk nyhed på Arsenal.com:

Fran Merida has signed a long-term contract with Arsenal.

The 18-year-old midfielder arrived from Barcelona in 2006 and is currently back in his native Spain on loan at Real Sociedad. Speaking to TV Online on Thursday afternoon, Arsène Wenger expressed his delight at the new deal describing Merida as an "absolutely amazing" talent.

"Yes we have extended his contract," confirmed the manager. "That was planned and it is good news because he is a very fine player. He is one for the future.

"The reports I have from [his loan spell in] Spain are that he does well everytime he plays. Fran is very technical. He still needs to grow physically but football-wise there is no problem. He is an absolutely amazing player."

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #2036: 03 Apr 2008, 21:53 »

Jamen helt ærligt, kvartfinalen spilles over 2 kampe, 1 ude og 1 hjemme... Man er da naiv hvis man bare har en smule kendskab til Liverpool at man tror de går ud og angriber med 6-7 mand konstant...

Det sagde jeg heller ikke, at I skulle. Jeg sagde blot, at I spillede røvkedeligt, og det holder jeg fast ved, og det mener jeg i øvrigt, at I mere eller mindre altid gør. Men man kan ikke komme uden om, at det fungerer for jer i Europa.

DNE så må du da vel også håbe på at Man Utd snart bliver pillet ned, eftersom alle snakker om at de spiller fantastisk og verdens bedste fodbold lige nu.

Der er jo intet i vejen med det, når det er sandheden ;-)

Og så var der lige en fantastisk nyhed på Arsenal.com:

Fran Merida has signed a long-term contract with Arsenal.

Den 3. april 2008 kan vise sig at blive en rigtig, rigtig stor dag for Arsenal. Han er en ualmindeligt spændende spiller.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2008, 21:57 af United-styrer » Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #2037: 03 Apr 2008, 21:55 »

Enig med United, de spiller generalt meget kedeligt fodbold.

ManUtd83
Manager

« Svar #2038: 03 Apr 2008, 21:57 »

Det sagde jeg heller ikke, at I skulle. Jeg sagde blot, at I spillede røvkedeligt, og det holder jeg fast ved, og det mener jeg i øvrigt, at I mere eller mindre altid gør. Men man kan ikke komme uden om, at det fungerer for jer i Europa.

Jep fuldstændig enig. På udebane såvel som på hjemmebane synes jeg at Liverpool spiller træls fodbold. Kunne man jo også se på målet de fik på Emirates. En god aktion fra en af de rigtig dygtige spillere, som lægger den ind til selvmål.

Selvom Arsenal er rivaler må jeg siger at de spiller noget af det bedste bold i verden. Hvis begge hold har en god dag er United og Arsenal lige på det punkt i hvert fald.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2039: 03 Apr 2008, 21:59 »

Almunia har også forlænget Wink

Sider: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010