home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:27:33 Chel11 Challenges Søger inspiration til ...
I dag kl. 21:11:39 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 20:42:29 warmon Blogs Manchester United
I dag kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I dag kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23175
  4 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297208 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1905: 14 Mar 2008, 13:20 »

Så er der blevet trukket lod til kvartfinalerne. Vi skal møde Liverpool, en kamp vi godt kan vinde. Vi kunne have fået en svære lodtrækning, vi kunne have trukket FC Barcelona eller Man Utd. Hvis vi vinder skal vi enten Fenerbache/Chelsea. Så det bliver en finale med et hold med minimum et engelsk hold

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #1906: 14 Mar 2008, 13:29 »

Så er der blevet trukket lod til kvartfinalerne. Vi skal møde Liverpool, en kamp vi godt kan vinde. Vi kunne have fået en svære lodtrækning, vi kunne have trukket FC Barcelona eller Man Utd. Hvis vi vinder skal vi enten Fenerbache/Chelsea. Så det bliver en finale med et hold med minimum et engelsk hold
Det er da ikke sikkert hvis fenerbahce overrasker og slår chelsea ud og Liverpool/Arsenal ud Opstemt

Fc Bayern - Stern des Südens

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1907: 14 Mar 2008, 13:31 »

Kanon lodtrækning, jeg tror virkelig på vi kan kører Liverpool helt ud af banen, en drømme lodtrækning, hvis vi skulle have et af de "store" hold vil jeg mene liverpool er det såkaldte svageste, men de har lavede store resultater, men hvorfor skal vi stoppe her? nu hvor vi slog den ene finalist ud fra sidste år, kan vi lige så godt tage det andet også;)

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1908: 14 Mar 2008, 14:00 »

Man skal skam slet ikke undervurdere Liverpool. Selvom de ikke ligger godt til i ligaen, så har de en overnaturlig evne, til at slå til i de vigtige Cup kampe (kampen mod Barnsley opfattede de nok ikke som vigtig Smiley ).

Jeg tror Inter havde samme indstilling, som mange af Arsenal-fans havde.

Selvfølgelig kan det psykologiske spil betyde meget, da Arsenal har vist noget bedre form i PL.

Niko
Gæst

« Svar #1909: 14 Mar 2008, 14:09 »

Jeg synes det er en lorte lodtraekning! Liverpool er en af de bedste hold over to kampe, saa jeg kan ikke se det gode i den lodtraekning. Haaber dog at vi overrasker!

Rossonero
Gæst

« Svar #1910: 14 Mar 2008, 14:14 »

Selvom jeg nok vil sige anderledes, hvis det var i en PL-kamp, må jeg nok sætte min stemme på Liverpool som vindere. De er ikke ligefrem prangende i Premier League, men de har i den grad bevist, at Champions League er deres område. Rafa Benitez har også den perfekte organisation, som fejler i England, men som dog så godt som altid rammer plet i Champions League. Hvis Arsenal formår at læse Liverpool rigtigt, er sejren helt klart deres - problemet er, at Liverpool er et uforudsigeligt hold. Én ting er stensikkert: Det bliver spændende at se, hvem der vinder!

Liverpool er dog umiddelbart i mine øjne vindere.

United-styrer
Gæst

« Svar #1911: 14 Mar 2008, 14:17 »

Jeg synes det er en lorte lodtraekning! Liverpool er en af de bedste hold over to kampe, saa jeg kan ikke se det gode i den lodtraekning. Haaber dog at vi overrasker!

Vil ikke ligefrem kalde det en overraskelse, hvis Arsenal vinder, men jeg ville sætte mine penge på Liverpool. De er et formidabelt cup-hold, har fordelen af hjemmebane i sidste kamp, og så synes jeg, at Arsenal er dalet en smule i form på det seneste. Jeg ved ikke, om det er den begrænsede bredde i truppen, der kommer til udtryk.

Men objektivt set er det selvfølgelig klart den mest spændende og uforudsigelige kvartfinale. Personligt har jeg dog én, jeg finder mere interessant Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #1912: 14 Mar 2008, 14:18 »

Jeg ville også have været træt af at møde Liverpool. De kan da for alvor finde ud af stå rigtigt nede bagi, og så ellers bare losse den. Det så man mod Inter. Jeg ville kalde det her en 55-45 til Liverpool. De har trods alt en Torres i topform og nogle gode resultater på det seneste, mens Arsenal kommer med elendige resultater i Premier Leauge og en trup der er på vej tilbage fra en masser skader.

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1913: 14 Mar 2008, 14:19 »

Personligt, som jeg tidligere har sagt, så jeg helst Liverpool. ved godt det er et helt andet hold uden for Englang, men tror vi kan gøre kunststykket efter og sende dem ud, Milan skulle jo også være et helst andet hold i Champions league, men det forhindret os da ikke, og hvis Cesc og Flamini kan holde Kaka ude af 2 kampe, så kan de også holde Gerrard ud .

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

-LFC-
Manager

« Svar #1914: 14 Mar 2008, 14:25 »

Personligt, som jeg tidligere har sagt, så jeg helst Liverpool. ved godt det er et helt andet hold uden for Englang, men tror vi kan gøre kunststykket efter og sende dem ud, Milan skulle jo også være et helst andet hold i Champions league, men det forhindret os da ikke, og hvis Cesc og Flamini kan holde Kaka ude af 2 kampe, så kan de også holde Gerrard ud .

Man kan ikke holde Gerrard ude af en kamp, han bevæger sig for meget over en hel bane! Thumbs Up

arsenalistic
Manager

« Svar #1915: 14 Mar 2008, 14:28 »

Vil ikke ligefrem kalde det en overraskelse, hvis Arsenal vinder, men jeg ville sætte mine penge på Liverpool. De er et formidabelt cup-hold, har fordelen af hjemmebane i sidste kamp, og så synes jeg, at Arsenal er dalet en smule i form på det seneste. Jeg ved ikke, om det er den begrænsede bredde i truppen, der kommer til udtryk.

Men objektivt set er det selvfølgelig klart den mest spændende og uforudsigelige kvartfinale. Personligt har jeg dog én, jeg finder mere interessant Wink

Også hvis du ser på ChL?  Smiley

Go you Gunners!

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1916: 14 Mar 2008, 14:30 »

Man kan ikke holde Gerrard ude af en kamp, han bevæger sig for meget over en hel bane! Thumbs Up

Sagde man ikke også det om Kaka Rullende Øjne

-LFC-
Manager

« Svar #1917: 14 Mar 2008, 14:33 »

Sagde man ikke også det om Kaka Rullende Øjne
Gerrard er nu engang en anden type end Kaka Opstemt.

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1918: 14 Mar 2008, 14:35 »

Gerrard er nu engang en anden type end Kaka Opstemt.
Korrekt, men Kaka, bliver jo kaldt verdens bedste, Gattuso blev også holdt nede, og han skulle være den som løber mest.

ManUtd83
Manager

« Svar #1919: 14 Mar 2008, 14:36 »

Korrekt, men Kaka, bliver jo kaldt verdens bedste, Gattuso blev også holdt nede, og han skulle være den som løber mest.

Gattuso er jo ikke ligefrem nogen offensiv dirvkraft? Ved ikke lige, hvad du mener med, at han blev holdt nede - han løb fandeme meget og erobrede da også bolde, hvilket er hans opgave.

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010