home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:54:11 warmon Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 20:42:29 warmon Blogs Manchester United
I dag kl. 20:40:40 warmon Blogs #7 Youth to Gold
I dag kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
Antal Registrerede Brugere: 23175
  7 Brugere, 553 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297180 gange)
SirToby
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1860: 04 Mar 2008, 22:41 »

En flot sejr må man sige. Noget tyder på, at Milan er blevet ældre, langsommere og dårligere. 2-0-målet var flot. Fantastisk oplæg af Walcott, som endte hos spilleren, som man kun kan hade som dansker.

Tillykke med avancementet.

-LFC-
Manager

« Svar #1861: 04 Mar 2008, 22:43 »

En flot sejr må man sige. Noget tyder på, at Milan er blevet ældre, langsommere og dårligere. 2-0-målet var flot. Fantastisk oplæg af Walcott, som endte hos spilleren, som man kun kan hade som dansker.

Hva'? Huh

Rossonero
Gæst

« Svar #1862: 04 Mar 2008, 22:44 »

Jeg gengælder din tak her, Hawk1nZ, og ja, en ganske underholdende kamp. Desværre blev vi taberne, hvor jeg uønsket må indrømme, at I spillede en god kamp, og at sejren var fortjent. Det er dog en skam, at Kalac ikke finder den vante storform i dette opgør, hvilket virkelig kan pisse mig af!
Hvis Ancelotti ikke snart forbedrer den skingre situation i klubben, ser han nok sine sidste dage, selvom han fortsat er højt respekteret af mig, og jeg går ud fra, at andre AC Milan-fans føler det samme.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2008, 23:12 af Rossonero » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #1863: 04 Mar 2008, 22:44 »

Vil sgu gerne gratulere jer! Flot præstation, og er glad for at se Arsenal videre frem for Milan. Theo Walcott er seriøst gud han er. Den fart, den vilje, den teknik og det potentiale - glæder mig til at se ham i den engelske landsholdstrøje.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1864: 04 Mar 2008, 22:44 »

Dejligt med et forholdsvist fornuftigt indlæg fra din side - Jeg ved nu ikke om man kun kan hade Adebayor som dansker, jeg elsker ham, selvom jeg er dansker - Det skulle ikke undre mig om Bendtner selv var ude om den batalje.

Men ja, det var lækkert spil af Walcott, som endelig er begyndt at være de penge værd som vi har givet for ham. Men jeg var godt nok også imponeret af Flamini (igen) i dag, som laver et helt fantastisk løbearbejde på midtbanen, og sætter utroligt mange vigtige taklinger ind. FÅ HAM SÅ TIL AT SKRIVE UNDER PÅ DEN KONTRAKT!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #1865: 04 Mar 2008, 22:45 »

Hva'? Huh

Situation mellem ham og Bendtner kunne godt forbedres, ikke sandt, eller hvad?

ydersog
Gæst

« Svar #1866: 04 Mar 2008, 22:45 »

Hva'? Huh

Tror han tænker på episoden med Bendtner + Adebayor = blodtud!

Og også et stort tillykke herfra med videre deltagelse - ærgerligt I ikke kan vinde det hele Djævel

-LFC-
Manager

« Svar #1867: 04 Mar 2008, 22:46 »

Nå ja selvfølgelig, den episode havde jeg lige glemt.

-Benja-
Gæst

« Svar #1868: 04 Mar 2008, 22:47 »

Dejligt med et forholdsvist fornuftigt indlæg fra din side - Jeg ved nu ikke om man kun kan hade Adebayor som dansker, jeg elsker ham, selvom jeg er dansker - Det skulle ikke undre mig om Bendtner selv var ude om den batalje.

Men ja, det var lækkert spil af Walcott, som endelig er begyndt at være de penge værd som vi har givet for ham. Men jeg var godt nok også imponeret af Flamini (igen) i dag, som laver et helt fantastisk løbearbejde på midtbanen, og sætter utroligt mange vigtige taklinger ind. FÅ HAM SÅ TIL AT SKRIVE UNDER PÅ DEN KONTRAKT!

Fuldstændig enig Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1869: 04 Mar 2008, 22:47 »

Vil sgu gerne gratulere jer! Flot præstation, og er glad for at se Arsenal videre frem for Milan. Theo Walcott er seriøst gud han er. Den fart, den vilje, den teknik og det potentiale - glæder mig til at se ham i den engelske landsholdstrøje.

Ja, som jeg har skrevet i mit seneste indlæg. så er det rart at se ham gøre op for de penge vi gav for ham. Han havde et par sløve første sæsoner, især plaget af skader, og manglende kampform. Det er dog heldigvis begyndt at vende, og med to mål mod Birmingham, samt en glimrende indskiftning i dag, begynder han endelig at ligne en god investering. Men okay - Wenger knows Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager

« Svar #1870: 04 Mar 2008, 22:47 »

Forresten tillykke til Arsenal, velfortejnt Thumbs Up.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1871: 04 Mar 2008, 22:51 »

Tillykke til Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1872: 04 Mar 2008, 23:12 »

Hold da kæft. Som den pessimist jeg er, havde jeg ikke lige regnet med en 2-0 sejr på San Siro! Men I like. I like very much!

Tak for kampen Milan-fans - de rigtige gik videre Wink

PS: Jeg elsker Adebayor.

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #1873: 04 Mar 2008, 23:15 »

Synes sgu ikke der er nogen grund til at hade Adebayor, han er vores bedste angriber. Wenger har nok også fortalt dem et alvorsord.

Men faktastisk resultat til Arsenal i dag. Vi slog sgu de gamle mænd i Milano.

Hallas
Gæst

« Svar #1874: 04 Mar 2008, 23:30 »

Haha. Så lige det her.

Citat fra sporten.tv2.dk:
Danske Nicklas Bendtner sad på bænken hele kampen for Arsenal, men kom ikke på bænken.

Idioter Smiley

Nederst her: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10687465.html

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010