home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:37:31 ydersog Blogs Manchester United
I dag kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 10:02:24 Broen13 Blogs #6 Youth to Gold
I dag kl. 09:56:35 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
Antal Registrerede Brugere: 23175
  3 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297048 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1785: 01 Mar 2008, 22:23 »

Ja, det er forståelig at spillerne måske er rystede, og tænker meget på Eduardo mens de spiller.

Hva mener i om Adebayor? Han har da fået en formdyk efter milan kampen  Huh

Altså, han har spillet 2 kampe siden Milan kampen, så det vil jeg nu ikke lægge så meget vægt i. Vi skal bare passe på ikke at blive alt for afhængige af ham, ligesom vi til sidst gjorde med Henry..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1786: 01 Mar 2008, 22:28 »

Altså, han har spillet 2 kampe siden Milan kampen, så det vil jeg nu ikke lægge så meget vægt i. Vi skal bare passe på ikke at blive alt for afhængige af ham, ligesom vi til sidst gjorde med Henry..

Nå ja, føles bare litt længe  Smiley
Vil ikke tro det bliver sådan med Henry, da i også er afhængie af Fabregas vil jeg mene  Wink

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1787: 01 Mar 2008, 22:35 »

Nå ja, føles bare litt længe  Smiley
Vil ikke tro det bliver sådan med Henry, da i også er afhængie af Fabregas vil jeg mene  Wink

Jeg tror helt ærligt at vi er mere afhængige af Flamini end Fabregas.. Jeg tror godt at Rosicky ville kunne tage Fabregas' plads hvis det kom til stykket - Men det bliver forhåbentlig ikke aktuelt! Vi er i det mindste ikke lige så afhængige af én spiller, som United er af Ronaldo Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JimmyGP
Manager

« Svar #1788: 01 Mar 2008, 22:36 »

Vi vandt da 3-0 med Ronaldo på bænken..

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #1789: 01 Mar 2008, 22:38 »

Prøver at forholde mig meget neutralt, men mener ikke Man Utd så afhængige af Ronaldo, som man umiddelbart tror. Han var f.eks. på bænken idag, og de vandt stadigvæk relativt simpelt over Fulham med 3-0, og selvom Fulham er et bundhold, så byder de enhver modstander ind til en god fight. Men Arsenal er ikke afhængig af nogen pt, ikke i forhold til Henry tiden.

Bare min mening Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1790: 01 Mar 2008, 22:40 »

Ja, vel vandt de over Fulham med Ronaldo på bænken, meeeeen.. Fulham...! Jeg synes vi har set rigeligt med kampe i denne sæson, hvor Man Utd ikke kan få det til at fungere, fordi Ronaldo ikke kan få det til at fungere. Hvis de får Ronaldo skadet og skal møde de store hold, så tror jeg ikke at de ville kunne klare sig.

Cencur
Manager

« Svar #1791: 01 Mar 2008, 22:42 »

Selvfølgelig er han er stor del af deres hold! Han er jo i meget god form i denne sæson. Men sådan en spiller har alle hold nok, en spiller som kan trække hele holdet med op, og ned for den sags skyld. Gerrard i Liverpool, Berbatov i Tottenham, Messi i Barca osv osv. Men Arsenal har, ligesom Chelski, flere balancespillere, og kan derfor undvære nogle profiler, og stadig levere gode resultater. Men det kan Man Utd også til tider.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #1792: 01 Mar 2008, 22:52 »

Ja, vel vandt de over Fulham med Ronaldo på bænken, meeeeen.. Fulham...! Jeg synes vi har set rigeligt med kampe i denne sæson, hvor Man Utd ikke kan få det til at fungere, fordi Ronaldo ikke kan få det til at fungere. Hvis de får Ronaldo skadet og skal møde de store hold, så tror jeg ikke at de ville kunne klare sig.

For min skyld må United vinde alle de kampe de vil over Fulham og alle andre, og om de er afhængige eller uafhængige af Ronaldo, Det rager mig en host blomst de må også godt ligge nr. 1 i de første 37. runder, bare Arsenal vinder mesterskabet, så er jeg ganske godt tilfreds, men vi må konstatere at hvis det ikke var for Ronaldo så lå United ikke der hvor de gør, måske derfor de købte ham i sin tid..., men det samme må vi jo konstatere om Adebayor, hvis han ikke havde fundet målstøvelerne havde det set meget svært ud i denne sæson, men sådan ville guderne det, præcis, som de vil at Arsenal løfter pokalen til sommer som fortjente mester.

Lige lidt fakta til dem, som siger United vandt med Ronaldo på bæknen mod Fulham, det er jo ikke helt korrekt, han kom jo på banen efter 69 minutter ved stillingen 2-0 og 3 minutter efter blev det 3-0 ved en Fulham spiller, altså sejren blev først endegyldigt sikkert da Ronaldo kom på banen
« Seneste Redigering: 01 Mar 2008, 22:56 af Nees » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #1793: 01 Mar 2008, 23:35 »

Jeg tror helt ærligt at vi er mere afhængige af Flamini end Fabregas.. Jeg tror godt at Rosicky ville kunne tage Fabregas' plads hvis det kom til stykket - Men det bliver forhåbentlig ikke aktuelt! Vi er i det mindste ikke lige så afhængige af én spiller, som United er af Ronaldo Wink

Må jeg minde om at United slog Arsenal 4-0 uden Cristiano Ronaldo på banen ? United er da langt fra afhængig af ham, selvom han naturligvis er dejlig at have på banen. Til gengæld synes jeg heller ikke at Arsenal er afhængige af Adebayor. De har da 3 klasse-angribere og to kompetente talenter på den plads.

Lige lidt fakta til dem, som siger United vandt med Ronaldo på bæknen mod Fulham, det er jo ikke helt korrekt, han kom jo på banen efter 69 minutter ved stillingen 2-0 og 3 minutter efter blev det 3-0 ved en Fulham spiller, altså sejren blev først endegyldigt sikkert da Ronaldo kom på banen

Du mener ikke at United havde kørt en 2-0 føring mod Fulham hjem uden Ronaldo ?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1794: 01 Mar 2008, 23:53 »

Må jeg minde om at United slog Arsenal 4-0 uden Cristiano Ronaldo på banen ?

Jeg tror Darlington kunne have slået Arsenal 4-0 den dag. Uden Guylain Ndumbu-Nsungu vel at mærke.

njandersen
Gæst

« Svar #1795: 02 Mar 2008, 00:18 »

På den anden side. Det kan være Arsenal simpelthen har spillet over evne i lang, lang tid og overskuddet nu er ved at dykke en smule.. Jeg mener, før sæsonen havde de færreste af jer nok forventet en 1. plads efter 28 runder med så ungt et hold. Det kan være i stille og roligt er ved at finde et niveau som burde være det rigtige - jeg har i hvert fald været overrasket over den flotte styrke fra Arsenal. Men i må gerne slappe af nu, for vi vil meget gerne stå øverst efter 38 runder Smiley
« Seneste Redigering: 02 Mar 2008, 01:18 af Njandersen » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #1796: 02 Mar 2008, 01:11 »

Jep, det går som jeg havde regnet med, og det er slet ikke fordi jeg har noget imod Arsenal, bestemt ikke, men mener også at Manchester United snupper Premier League-trofæet i år. Arsenal har ubestridt et fantastisk hold, som virkelig er dynamisk på alle områder, og på en god dag kan udradere enhver. Deres niveau har været utroligt højt, men som forventet er formen begyndt at dykke lidt ned, og der er det erfaringen mangler. Truppen savner virkelig nogle rutinerede herrer, der kan sørge for, at hejse de andre spillere, der har tendens til at falde. Men mesterskabet er dog langt fra afgjort, så det bliver helt klart spændendene at se, hvem der ender med at blive engelske mestre 2007/08.

mortensen
Gæst

« Svar #1797: 02 Mar 2008, 12:14 »

arsenal er helt klart det bedste hold i premier league og ingen ska tage titlen

ManUtd83
Manager

« Svar #1798: 02 Mar 2008, 12:19 »

Meget objektiv kommentar du kommer med der.. jeg er lige nu overbevist om at Man Utd tager titlen i år. Arsenals formdyk på det seneste lader til at koste dem trofæet.

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #1799: 02 Mar 2008, 12:20 »

4-0

Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010