home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:52:57 Broen13 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 10:02:24 Broen13 Blogs #6 Youth to Gold
I dag kl. 09:56:35 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
08 Nov 2025, 15:56 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23175
  4 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1297001 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1740: 29 Feb 2008, 12:19 »

Sympatiske ord trods alt og jeg glæder mig rigtig meget til at se Eduardo tilbage for The Gunners

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1741: 29 Feb 2008, 12:24 »

synes det er rigtig flot af Taylor, men også det eneste rigtige synes jeg.
bliver spændende at se hvordan han klarer det.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1742: 29 Feb 2008, 12:33 »

Fra TV2:

Arsenal-spilleren Eduardo har tilgivet Birminghams Martin Taylor, der brækkede benet på kroaten i lørdagens Premier League-kamp mellem de to klubber.

"Jeg tilgiver Martin. Det gjorde utro­ligt ondt, men jeg har det fint nu. Jeg ved, at han ikke gjorde det med vil­je," siger Eduardo, der også har haft besøg på hospitalet af Martin Taylor.

Tidligst om et halvt år forventes Eduardo at kunne løbe igen, og dermed er han også ude af betragtning til Kroatiens trup til EM.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1743: 29 Feb 2008, 12:46 »

At han var ude af EM, tror jeg sådan set ikke der var den store tvivl om mere. Men rigtig godt udtalt af Eduardo. Han bærer i hvert fald ikke nag. Med mindre han selvfølgelig har en skjult dagsorden, og flæsker Taylor, når han igen er klar Smiley Dog tror jeg næppe det er tilfældet.

Men spørgsmålet er vel om Eduardo kommer tilbage igen, på nogenlunde samme niveau. Det synes jeg ikke står klart nogle steder.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1744: 29 Feb 2008, 12:58 »

Men spørgsmålet er vel om Eduardo kommer tilbage igen, på nogenlunde samme niveau. Det synes jeg ikke står klart nogle steder.

Det finder vi nok først ud af om 1 års tid Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #1745: 29 Feb 2008, 21:59 »

Ser, ikke overraskende, ud til at skulle starte i morgen. Ros', Kolo og  Mad Man skulle alle tre stadig være ude. Dog skulle der være chance for at Ros' og Mad Man måske får lidt spilletid. Personligt tror jeg mere på Ros' end hollænderen, selvom jeg hellere så hollænderen tilbage. Tror virkelig Van P. kommer til at spille en stor rolle i vores titelkamp - han er the "make or break" spiller efter min mening. Håber han vender tilbage, holder sig skadesfri, får kontinuerlig spilletid og så begynder at lyne. Han var trods alt udset til at være vores store spiller i år sammen med Fab. Hvad siger i?

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1746: 29 Feb 2008, 22:09 »

Du mangler vel "Bendtner" derinde et sted.... Men det ser ud til at Mad Man Van Persie starter på bænken i morgen, hvilket er glædeligt. De sidste 2 sæsoner har han været plaget meget af skader, og hvis han skal blive den stjerne som vi alle forventer, så skal han snart droppe skaderne og lyne! Jeg tror og håber dog selvfølgelig på ham, og det bliver også dejligt at se Rosicky tilbage på banen! Og nu hvor Walcott er begyndt på målscoringen, ser det ud til at vi får hvad vi mangler til de afgørende kampe om mesterskabet! Go Go Gunners!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1747: 29 Feb 2008, 22:25 »

Tror også først vi ser van Persie for fuldt drøn næste gang mod Wigan - og det har jeg set frem til længe. Lad os alle bede... til at han kan holde sig skadesfri i længere tid, for så bliver han virkelig en gevinst for os! Den dreng har masser af talent, og skal nok blive en af de førende spillere i ligaen.

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1748: 01 Mar 2008, 17:44 »

En ting som jeg længe har undret mig meget over, er Wengers køb af Senderos tilbage i tiden, personligt har jeg altid set ham som en serie 6 spiller, han har intet talent, og får det aldrig, han er bare en nyere udgave af vores tidligere ynglings Cygan. Og idag, ser vi endnu engang hans kvaliteter til at hjælpe modstanderne mod et godt resultat.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1749: 01 Mar 2008, 17:59 »

En ting som jeg længe har undret mig meget over, er Wengers køb af Senderos tilbage i tiden, personligt har jeg altid set ham som en serie 6 spiller, han har intet talent, og får det aldrig, han er bare en nyere udgave af vores tidligere ynglings Cygan. Og idag, ser vi endnu engang hans kvaliteter til at hjælpe modstanderne mod et godt resultat.

Senderos har været utrolig svingende... Men vi må tænke på at han stadig er ung og har meget at lære. Bare fordi at han er skaldet, betyder det ikke at han er lige så ringe som Cygan. Han har haft nogle kampe hvor intet kan komme forbi ham, og så har han haft kampe som i dag, hvor stort set alt kommer forbi ham. Men heldigvis var Bendtner på pletten, efter at vi har presset det Villa forsvar hele 2. halvleg. Men 1 point er nok til at holde United fra vores 1. plads, men mon ikke at kampen på Oooold Trafford bliver afgørende?

Det er dog godt at se at vores skadesliste begynder at blive lidt mindre. Diaby var med i dag, og Touré regner selv med at han bliver klar til kampen mod Milan. Derudover skulle Van the Man være klar til næste weekend, sammen med Rosicky.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst

« Svar #1750: 01 Mar 2008, 18:04 »

Shit, hvor var det godt Bendtner! Jeg har ikke set kampen, da der var lidt problemer med den ulovlige side dér. Jeg fulgte dog med på bold.dk/direkte og jeg må sige - Super Nick slår til! Det er fantastisk at vi får dette mål. Hvis han ikke havde scoret, havde vi fået vores andet nederlag i år og vores andet nederlag på Emirates Stadium. Nu skal vi slå Milan med 0-1 på San Siro og derefter vinde resten af vores kampe i Premier League.

Det er glædeligt at Van Helsing og Roc er tilbage. Tror at Robin kommer til at blive vigtig for os her mod slut. Nu skal vi bare håbe at Man Urin ødelægger det for sig selv. Nogen som kan finde deres slutprogram kontra vores? (:

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1751: 01 Mar 2008, 18:07 »

Senderos har været utrolig svingende... Men vi må tænke på at han stadig er ung og har meget at lære. Bare fordi at han er skaldet, betyder det ikke at han er lige så ringe som Cygan. Han har haft nogle kampe hvor intet kan komme forbi ham, og så har han haft kampe som i dag, hvor stort set alt kommer forbi ham. Men heldigvis var Bendtner på pletten, efter at vi har presset det Villa forsvar hele 2. halvleg. Men 1 point er nok til at holde United fra vores 1. plads, men mon ikke at kampen på Oooold Trafford bliver afgørende?

Det er dog godt at se at vores skadesliste begynder at blive lidt mindre. Diaby var med i dag, og Touré regner selv med at han bliver klar til kampen mod Milan. Derudover skulle Van the Man være klar til næste weekend, sammen med Rosicky.
Senderos har vist at han ikke er bedre, syntes han har alt for mange kampe hvor han spiller utrolig ringe, så jeg så gerne wenger brugte Gilberto i forsvaret i stedet for, for Senderos har ingen boldfølelse, og 1 point mod Villa på hjemmebane er slet ikke godt nok i mine øjne, og Man utd har været virkelig gode for tiden, så vi skal oppe os en del hvis vi skal holde den 1. plads.   

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #1752: 01 Mar 2008, 18:09 »

Shit, hvor var det godt Bendtner! Jeg har ikke set kampen, da der var lidt problemer med den ulovlige side dér. Jeg fulgte dog med på bold.dk/direkte og jeg må sige - Super Nick slår til! Det er fantastisk at vi får dette mål. Hvis han ikke havde scoret, havde vi fået vores andet nederlag i år og vores andet nederlag på Emirates Stadium. Nu skal vi slå Milan med 0-1 på San Siro og derefter vinde resten af vores kampe i Premier League.

Det er glædeligt at Van Helsing og Roc er tilbage. Tror at Robin kommer til at blive vigtig for os her mod slut. Nu skal vi bare håbe at Man Urin ødelægger det for sig selv. Nogen som kan finde deres slutprogram kontra vores? (:

Ligeglad med Bendtner.. havde Aston Villa sejr til odds 7.25.. Dybt skuffet over Bendtner..

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

United-styrer
Gæst

« Svar #1753: 01 Mar 2008, 18:15 »

Nogen som kan finde deres slutprogram kontra vores? (:

United: Derby (away), Bolton (home), Liverpool (home), Villa (home), Boro (away), Arsenal (home), Blackburn (away), Chelsea (away), West Ham (home), Wigan (away)

Arsenal: Wigan (away), Boro (home), Chelsea (away), Bolton (away), Liverpool (home), United (away), Reading (home), Derby (away), Everton (home), Sunderland (away)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1754: 01 Mar 2008, 18:17 »

Senderos har vist at han ikke er bedre, syntes han har alt for mange kampe hvor han spiller utrolig ringe, så jeg så gerne wenger brugte Gilberto i forsvaret i stedet for, for Senderos har ingen boldfølelse, og 1 point mod Villa på hjemmebane er slet ikke godt nok i mine øjne, og Man utd har været virkelig gode for tiden, så vi skal oppe os en del hvis vi skal holde den 1. plads.   

Nej nej nej, det kan du ikke mene seriøst! Gilberto er vores pt. ringeste spiller (dog i skarp konkurrence med Hoyte), og han skal bare ud af vagten så hurtigt så muligt. Så hellere Djourou på den centrale midtbane, hvis det ikke skal være Senderos. Men jeg er enig i at han ikke er god nok som reserve. Jeg havde også håbet at Wenger havde købt en god DC'er her i januar transfervinduet, men han er noget af en nærig fætter til tider...

Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010