home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:02:24 Broen13 Blogs #6 Youth to Gold
I dag kl. 09:56:35 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 23:46:17 warmon Blogs Kan søens perle blive ...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
08 Nov 2025, 15:56 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23175
  3 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296918 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1695: 25 Feb 2008, 23:04 »

Det var alligevel en af de bedre.

Vil du påstå at et land der råder over spillere som Terry, Ferdinand, Ashley Cole, Richards, Gerrard, Carrick, Lampard, Joe Cole, Beckham (lol), Rooney, Crouch, Owen og en del Premier League spillere ikke burde være i stand til at kvalificere sig til EM ?

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #1696: 25 Feb 2008, 23:07 »

Vil du påstå at et land der råder over spillere som Terry, Ferdinand, Ashley Cole, Richards, Gerrard, Carrick, Lampard, Joe Cole, Beckham (lol), Rooney, Crouch, Owen og en del Premier League spillere ikke burde være i stand til at kvalificere sig til EM ?

Facts er sku da at England ikke kan spille sammen, det har vi set 10 år i træk nu.

Deres keeper stinker og deres angreb stinker, og ingen fatter at Lampard og Gerrard bare ikke kan spille sammen. Så ja jeg vil sku kalde det mangel på kvalitet.

arsenalistic
Manager

« Svar #1697: 25 Feb 2008, 23:08 »

Jeg synes faktisk vi burde hylde arbejdskraftens bevægelighed, i stedet for at lege små protektionister.

Det er da ikke en påstand eftersom EM-kvalen er afgjort.

Go you Gunners!

-LFC-
Manager

« Svar #1698: 25 Feb 2008, 23:09 »

Nu er det ikke alle personer i verden der er gode nok til at blive verdensstjerner hvis bare de bliver trænet.. Talent kan også være medfødt.
Talent ER medfødt.

ManUtd83
Manager

« Svar #1699: 25 Feb 2008, 23:09 »

Det er da ikke en påstand eftersom EM-kvalen er afgjort.

Læg mærke til ordet Burde i mit indlæg..

Chris
Gæst

« Svar #1700: 25 Feb 2008, 23:10 »

Talent ER medfødt.

Her kan vi jo diskutere biologisk eller social arv!

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #1701: 25 Feb 2008, 23:11 »

Ja også derfor man ikke kan se ER i den sammenhæng.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

arsenalistic
Manager

« Svar #1702: 25 Feb 2008, 23:12 »

Læg mærke til ordet Burde i mit indlæg..

My bad Smiley

Men kvalitet i fodbold er jo en flygtig størrelse, så ingen trup er selvskreven pga. store navne.

Go you Gunners!

ManUtd83
Manager

« Svar #1703: 25 Feb 2008, 23:14 »

Jeg tror på at alle er født lige rent fodboldtalentmæssig t, bortset selvfølgelig fra de fysiske aspekter...

Synes ikke vi skal diskutere Englands landshold yderligere i Arsenals tråd, men vil bare sige at jeg er dybt uenig med hvem som helst som ikke synes England har truppen til at kvalificere til til EM.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1704: 25 Feb 2008, 23:17 »

Som Man Utd fan er jeg stolt af at have mange briter i truppen, hvoraf en stor del er lavet helt selv ! Hvis i som dansker så af superligaen blev proppet med afrikanere og brassere, hvad ville i så synes om at de danske talenter ikke fik chancen, fordi der stod 14 nigerianere først i køen ?

Det er jo et selvforstærkende problem. Jo flere udlændinge > jo færre englændere på banen > mindre kvalitet hos englænderne grundet manglende kampe > endnu færre englændere > man er nødt til at hente udlændige osv osv.

1) Hvem har Man Utd lige udover Gary Neville og Ryan Giggs, som de så flot har "lavet helt selv?"
2) Læg lige mærke til hvor mange ikke-britter United har købt de seneste par år. Så at klandre Arsenal for det er useriøst.

ManUtd83
Manager

« Svar #1705: 25 Feb 2008, 23:21 »

1) Hvem har Man Utd lige udover Gary Neville og Ryan Giggs, som de så flot har "lavet helt selv?"
2) Læg lige mærke til hvor mange ikke-britter United har købt de seneste par år. Så at klandre Arsenal for det er useriøst.

1)Gary Neville, Paul Scholes, David Beckham (nævner også lige dem der er solgt videre), Wes Brown, Phil Neville, Nicky Butt, John O'Shea - der du sgu lidt på dybt vand. Chelsea kan prale af John Terry og så stopper den vidst der (du er da Chelsea-fan ikke?)
2)Ja men de har da betydeligt flere Englændere end Arsenal, og i stærkeste opstilling synes jeg de har 6 briter.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1706: 25 Feb 2008, 23:26 »

Jamen så nævner jeg også lige nogen af dem vi har solgt videre - Steve Sidwell, David Bentley, Andy Cole (yes sir), Stuart Taylor, Fabrice Muamba bare lige off the top of my head.

ManUtd83
Manager

« Svar #1707: 25 Feb 2008, 23:28 »

Kæmpe navne ja.. men det behøves ikke være tovtrækkeri om hvem der har flest og bedst englændere fra deres akademi.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1708: 25 Feb 2008, 23:29 »

Nå, det lød ellers til at det var det der skulle på dagsordenen.

Jeg ville helt vildt gerne diskutere yderligere, men jeg skal desværre sove.

arsenalistic
Manager

« Svar #1709: 25 Feb 2008, 23:30 »

Og vores allesammen Ashley Cole ej at forglemme.

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010