home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:47:14 warmon Blogs #5 Youth to Gold
I går kl. 23:46:17 warmon Blogs Kan søens perle blive ...
I går kl. 23:09:06 warmon Blogs [12] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I går kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
08 Nov 2025, 21:31 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
08 Nov 2025, 15:56 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296826 gange)
Chris
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1605: 25 Feb 2008, 00:21 »

But I'm not worried about that. My concentration and determination is on making as quick a recovery as possible. I am determined to overcome this injury.

Det er da godt at høre at Eduardo er fast besluttet på at komme sig over skaden. Det er god sportsånd!

Red love
Gæst

« Svar #1606: 25 Feb 2008, 00:51 »

Sætte sig ud over en bevidst invalidering af en modspiller? Det får du sgu ikke mig til, der træder min sunde fornuft til.
Men er det netop ikke pointen? Følelser omkring 22 mand der løber efter den samme bold, har intet at gøre med sund fornuft..

Derudover har Haaland jo selv udtalt at det ikke var keano der ødelagde hans karriere..
« Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 00:59 af Red love » Logged

arsenalistic
Manager

« Svar #1607: 25 Feb 2008, 01:01 »

Men er det netop ikke pointen? Følelser omkring 22 mand der løber efter den samme bold, har intet at gøre med sund fornuft..

Det argument vil jeg ikke engang reagere yderligere på.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #1608: 25 Feb 2008, 01:23 »

Derudover har Haaland jo selv udtalt at det ikke var keano der ødelagde hans karriere..

Dette er direkte fra hans egen hjemmeside og kunne tyde på noget andet:

"As for the Roy Keane issue, I have more important things to think about at the moment regarding my future. Obviously, I shall never be able to forget the incident or his comments in his book."

Det er fra hans dagbog, fra afsnittet der omhandler hans tidlige pension.

Go you Gunners!

United-styrer
Gæst

« Svar #1609: 25 Feb 2008, 07:25 »

Det virker som om, de fleste tror, at Keane gjorde Haaland fodboldinvalid.

Lad os lige slå noget fast: Det er ikke tilfældet.

Roy Keane ville bevidst lave en tackling, der gjorde ondt på Haaland, men Haaland spillede kort efter tacklingen. En uges tid eller noget i den stil, og hans karrierestop skyldtes problemer med det venstre knæ, og Keanes tackling ramte Haalands højreben.

Det var usportsligt af Keano, men jeg synes, at Keane viste større lederskab, end Gallas gør (og her mener jeg generelt; ikke ved Haaland-episoden). Gallas' tackling på Nani er jo en tøs' værk. Keane gik altid forrest på banen og var en inspirationskilde. Jeg synes ikke, at Gallas har gjort det samme i den seneste svære periode. Det kan være, han har gjort det tidligere i sæsonen; jeg har ikke set alle jeres kampe.

Dit citat holder overhovedet ikke, arsenalistic. Søg på Google, og du vil se flere links, hvor han indrømmer, at Keanes tackling ikke var årsagen til karrierestoppet. Dermed ikke sagt, at han var glad for at blive tacklet af Keano; det giver jo sig selv.
« Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 07:28 af United-styrer » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1610: 25 Feb 2008, 09:29 »

Eduardo kommenterer for første gang skaden:

"I don't remember the incident very well and it is not something that I want to see again on television or in the newspapers," said Eduardo.

"All I remember is that when I fell, I looked down at my foot and it had turned the other way. The rest is just a blank. It was an unfortunate situation but these things can happen in football.

“I am unsure at the moment of the extent of the injury and how long I will be out of action for but I know that I won't be able to play for Arsenal for the rest of the season or be ready in time for the Euros this summer.

"But I'm not worried about that. My concentration and determination is on making as quick a recovery as possible. I am determined to overcome this injury.

“I would like to thank the medical team here at Arsenal for their efforts as well as the staff at Selly Oak Hospital who carried out the operation on Saturday night. Everyone there made me feel as comfortable as possible. 

"I would also like to say how touched I am by the many messages of support I have received and to be surrounded by my loved ones at this time.”

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #1611: 25 Feb 2008, 10:22 »

Det virker som om, de fleste tror, at Keane gjorde Haaland fodboldinvalid.

Lad os lige slå noget fast: Det er ikke tilfældet.

Roy Keane ville bevidst lave en tackling, der gjorde ondt på Haaland, men Haaland spillede kort efter tacklingen. En uges tid eller noget i den stil, og hans karrierestop skyldtes problemer med det venstre knæ, og Keanes tackling ramte Haalands højreben.

Det var usportsligt af Keano, men jeg synes, at Keane viste større lederskab, end Gallas gør (og her mener jeg generelt; ikke ved Haaland-episoden). Gallas' tackling på Nani er jo en tøs' værk. Keane gik altid forrest på banen og var en inspirationskilde. Jeg synes ikke, at Gallas har gjort det samme i den seneste svære periode. Det kan være, han har gjort det tidligere i sæsonen; jeg har ikke set alle jeres kampe.

Dit citat holder overhovedet ikke, arsenalistic. Søg på Google, og du vil se flere links, hvor han indrømmer, at Keanes tackling ikke var årsagen til karrierestoppet. Dermed ikke sagt, at han var glad for at blive tacklet af Keano; det giver jo sig selv.

Vil du have en kilde på? Jeg har sgu ikke bare selv fundet på det.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1612: 25 Feb 2008, 10:34 »

Stephen Kelly er tilsyneladende blevet ramt af en form for tidlig demens. Sørgeligt.

http://gunnerblog.com/?p=916

arsenalistic
Manager

« Svar #1613: 25 Feb 2008, 10:50 »

Burde Birminghan ikke snart tage mundkurv på?

Larsson skal også lige deltage: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1766_3192918,00.html

Go you Gunners!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #1614: 25 Feb 2008, 11:10 »

Stephen Kelly er tilsyneladende blevet ramt af en form for tidlig demens. Sørgeligt.

http://gunnerblog.com/?p=916
så sygt, men billedet er da meget rammende

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #1615: 25 Feb 2008, 11:50 »

Måske lige skarpe nok udtalelser af Larsson og Kelly, men de har da delvist ret begge to, den udtalelse Wenger kom med var direkte latterlig og barnlig. Taylor kom for sent ja og fik site røde kort og får 3 dage.

Eduardos benbrud er ikke en enestående historie, det sker desværre også for andre spillere, men det skal bestemt ikke give livsvarigt karantæne til nogen som helst.

Både Birmingham manager og Martin Taylor har undskyldt, det har Wenger også siden hen for sin udtalelse. Men forstår godt Larssons og Kellys reaktioner...

arsenalistic
Manager

« Svar #1616: 25 Feb 2008, 11:57 »

Måske lige skarpe nok udtalelser af Larsson og Kelly, men de har da delvist ret begge to, den udtalelse Wenger kom med var direkte latterlig og barnlig. Taylor kom for sent ja og fik site røde kort og får 3 dage.

Eduardos benbrud er ikke en enestående historie, det sker desværre også for andre spillere, men det skal bestemt ikke give livsvarigt karantæne til nogen som helst.

Både Birmingham manager og Martin Taylor har undskyldt, det har Wenger også siden hen for sin udtalelse. Men forstår godt Larssons og Kellys reaktioner...

Men jeg forventer ikke at se en undskyldning fra de to sidstnævnte, som det var tilfældet med Wenger.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1617: 25 Feb 2008, 12:05 »

Forskellen er jo bare at Wengers kommentarer var "in the heat of the moment", og at han efterfølgende har undskyldt og trukket det tilbage.

Ingen af disse punkter gør sig gældende for de stupide udtalelser fra d'herrer Kelly og Larsson.

Desuden er jeg principielt enig i, at det er latterligt at maximumstraffen for et rødt kort er 3 dage, da det fx vil sige at antallet af karantænedage til Martin Taylor og Jeremie Aliadiere (som blev udvist for at røre en modspillers ansigt), bliver den samme.

Der bør absolut indføres mulighed for at skærpe straffen ved såkaldt "violent conduct".

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #1618: 25 Feb 2008, 12:07 »

Taylor burde have en lang karantæne (ikke livsvarig) og en kæmpe bøde for den forseelse

Laudrup10
Gæst

« Svar #1619: 25 Feb 2008, 12:12 »

han burde skydes Wink

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010