home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:28:29 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  5 Brugere, 555 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296647 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1470: 23 Feb 2008, 18:35 »

Gult?!?!?...den var klart direkte rød, hvis man ikke kan se det så synse jeg da eddermanme man er for latterlig......

ManUtd83
Manager

« Svar #1471: 23 Feb 2008, 18:37 »

Der er overhovedet ingen tvivl om det røde kort her ! Der er slet ikke en diskussion !

-LFC-
Manager

« Svar #1472: 23 Feb 2008, 18:38 »

Ja den er klokkeklar!

Djævlen
Gæst

« Svar #1473: 23 Feb 2008, 18:38 »

Gult?!?!?...den var klart direkte rød, hvis man ikke kan se det så synse jeg da eddermanme man er for latterlig......

Please, det kan godt være, at den var overbevisende til et rødt kort, men hvorfor ikke bare acceptere at alle ikek synes det?! Der er jo heller ingen, der siger du er latterligt, hvis du ser anderledes på en sag.

Snak nu på et lidt højere niveau, ellers synes jeg næsten denne tråd skal i børnehaven.

ManUtd83
Manager

« Svar #1474: 23 Feb 2008, 18:39 »

Djævlen: Synes du den er til henstilling, gult eller rødt?

Det er meningsløst at diskutere hvis man alligevel er enig.

Cencur
Manager

« Svar #1475: 23 Feb 2008, 18:39 »

Ja, det kan ikke være anderledes. Allerede der kan man se at benet vil knække som en vindmølle i Hornslet.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Djævlen
Gæst

« Svar #1476: 23 Feb 2008, 18:40 »

Djævlen: Synes du den er til henstilling, gult eller rødt?

Det er meningsløst at diskutere hvis man alligevel er enig.

Jeg synes, at den er til rødt, men det hindrer da ikke nogen i at snakke på et anstændigt niveau. Jeg kalder jo heller ikke dig for spasser, hvis du fx har en anden mening end mig, vel?

(Jeg ved dog godt, at du ikke har sagt noget mindre flot om andre)

-LFC-
Manager

« Svar #1477: 23 Feb 2008, 18:40 »

Please, det kan godt være, at den var overbevisende til et rødt kort, men hvorfor ikke bare acceptere at alle ikek synes det?! Der er jo heller ingen, der siger du er latterligt, hvis du ser anderledes på en sag.

Snak nu på et lidt højere niveau, ellers synes jeg næsten denne tråd skal i børnehaven.
Ja, okay det var et lidt lavt niveau, jeg talte med der. Må jeg indrømme, men må sige at jeg er forundret, hvis man stadig ikke synes den er til rødt efter det billede MU83 viser...

Rossonero
Gæst

« Svar #1478: 23 Feb 2008, 18:41 »

Hvorfor helvede er det sørgeligt, at man har en anden mening end dig?! Jeg synes, det er sørgeligt, at være så snæversynet, at man kun føler, at det er ens egen holdning, der er rigtig.

Men jeg takker da for omtanken + henvisningen til en mental undersøgelse :-)

At være uenige, er én ting, men at være forkert på den, er en helt anden. Hvis jeg siger, at 2+2 er 4, og du påstår, at det er 5, er der ikke noget at diskutere; blot rigtigt og forkert. Og her vil jeg mene, at der ikke skal herske nogen tvivl om, at det røde kort er rigtigt givet ud. Klodset måske, men det bliver stadig gjort. Et klokkerent rødt kort - måske ikke den slemmeste tackling set, men rødt, det er det.

ManUtd83
Manager

« Svar #1479: 23 Feb 2008, 18:41 »

Godt så er alle enige - rødt kort !

Lad os stoppe det her så.

Djævlen
Gæst

« Svar #1480: 23 Feb 2008, 18:43 »

At være uenige, er én ting, men at være forkert på den, er en helt anden. Hvis jeg siger, at 2+2 er 4, og du påstår, at det er 5, er der ikke noget at diskutere; blot rigtigt og forkert. Og her vil jeg mene, at der ikke skal herske nogen tvivl om, at det røde kort er rigtigt givet ud. Klodset måske, men det bliver stadig gjort. Et klokkerent rødt kort - måske ikke den slemmeste tackling set, men rødt, det er det.

Hvis du kan argumentere for at 5 er det rigtige svar, så er det ikke forkert. Derfor mener jeg ikke, at man kan tillade sig at snakke mindre pænt om en anden. Hvis din lærer spørger dig om et spørgsmål, og du svarer forkert, siger folk så at du burde mentalundersøges? Siger folk du er latterligt? Siger folk, at de har ondt af dig?

ManUtd83
Manager

« Svar #1481: 23 Feb 2008, 18:45 »

Stop det nu Djævlen! Der er jo slet ikke tvivl her, og i dette tilfælde er der blandet lidt følelser ind, for det er sgu en alvorlig sag. At sige at der kun er gult er jo ligesom at fornærme Eduardo - det er fuldstændig hjernedødt ! Man ved intet om fodbold, hvis man siger der er gult.

Chris
Gæst

« Svar #1482: 23 Feb 2008, 18:47 »

Det er ærgeligt Eduardo når at komme ned og støtte på foden, ellers havde han sikkert bare vendt bunden i vejret og måske fået et ordentligt slag.

Djævlen
Gæst

« Svar #1483: 23 Feb 2008, 18:48 »

Stop det nu Djævlen! Der er jo slet ikke tvivl her, og i dette tilfælde er der blandet lidt følelser ind, for det er sgu en alvorlig sag. At sige at der kun er gult er jo ligesom at fornærme Eduardo - det er fuldstændig hjernedødt ! Man ved intet om fodbold, hvis man siger der er gult.

Hvorfor læser du ikke hvad jeg skriver?! Jeg har sagt, at jeg ser det som rødt, og det er slet ikke det jeg skriver. At du så alligevel forstår det, det er jo så lidt en præstation i sig selv. :-) Læs mine indlæg, så er jeg klar til at svare dig igen Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #1484: 23 Feb 2008, 18:48 »

Det er ærgeligt Eduardo når at komme ned og støtte på foden, ellers havde han sikkert bare vendt bunden i vejret og måske fået et ordentligt slag.

Den havde jeg faktisk ikke tænkt over. Det er på en måde jernknoppernes skyld, for hvis vi antager at han havde haft laksko på var de jo gledet hen over græsset.

EDIT: Djævlen: Jeg er udmærket klar over, hvad du mener, men forsøger at forklare dig, at man må forvente en vis frustration når man ikke anerkender at så voldsom en forseelse er til rødt. Ved også at du er med der er rødt.
Sammenlign med de personer som påstår at tyskerne ikke havde kz-lejre til udryddelse af jøder under 2. verdenskrig. Er det ok, hvis de kan argumentere for deres sag ? Syg sammenligning, ved det godt.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2008, 19:00 af ManUtd83 » Logged

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010