home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:36:00 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  2 Brugere, 567 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296622 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1455: 23 Feb 2008, 18:16 »

En stempling på ankelen som giver ham et brækket ben? Nej, selvfølgelig skulle han have sluppet med en henstilling...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kasper Rasmussen
Lilleputspiller
*

« Svar #1456: 23 Feb 2008, 18:17 »

Av for satan. Føler virkelig med Eduardo, har selv prøvet at brække benet, og det er satme noget der sender smerter ned i benet endnu engang, efter jeg har set billedet af Eduardos fod.
Alligevel bliver jeg sgu noget skuffede over at Wenger begynder at sige Taylor aldrig skal spille bold igen, han gjorde lige det samme da Diaby brækkede benet, og han får det til at lyde som om at Taylor med vilje brækkede benet på ham, selvom flere medier nævner at Taylors aktion mere var klodset og ikke med vilje.
God bedring til Eduardo, men Wenger.. Arsenal kunne jo aldrig finde på at gå for hårdt ind i en takling?

Red love
Gæst

« Svar #1457: 23 Feb 2008, 18:17 »

En stempling på ankelen som giver ham et brækket ben? Nej, selvfølgelig skulle han have sluppet med en henstilling...
Den jeres egen anfører Gallas lavede sidste uge, uden at få så meget som et kort, var f.eks. Langt, langt værre..

Djævlen
Gæst

« Svar #1458: 23 Feb 2008, 18:18 »

Du skal jo ikke dømme ud fra skadens omfang..

Cencur
Manager

« Svar #1459: 23 Feb 2008, 18:19 »

Har også den dybeste medfølelse med Eduardo, og hvis han ikke var røget ud for den sindsyge tackling, så burde det sgu lukkes ned.
Kan ikke andet end at ønske ham god bedring, og så glæder jeg mig til at se ham igen i sæson 08/09.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1460: 23 Feb 2008, 18:22 »

Den jeres egen anfører Gallas lavede sidste uge, uden at få så meget som et kort, var f.eks. Langt, langt værre..

Snakker du om da Gallas rørte Nani's ben? Ja, det var forfærdeligt - Jeg har stadig mareridt om natten. Utroligt at Nani stadig kan gå...

"Djævelen" nej, ikke kun ud fra skadens omfang, men alle og enhver kan se at det er en sindssyg takling og at den selvfølgelig skal give rødt og karantæne. Jeg er dog uenig med Wenger om at Taylor skal være ude af spillet i længere tid. Den normale 3 kampes karantæne virker fair, eftersom det ikke var med vilje. Og hvis man ikke kan se at det var til rødt kort, så har jeg simpelthen ondt af jer...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #1461: 23 Feb 2008, 18:25 »

Snakker du om da Gallas rørte Nani's ben? Ja, det var forfærdeligt - Jeg har stadig mareridt om natten. Utroligt at Nani stadig kan gå...

Du mener forhåbentlig ikke seriøst, at Gallas' svinestreg ikke var til rødt i dine øjne? For så skal du altså tage de briller af.

Anyways, jeg synes, at det røde kort i dag virkede hårdt ved første øjekast, men efter at have set billeder fra episoden, er der i mine øjne ingen tvivl. Wengers udtalelser er dog stadig tåbelige, men han er vel også personligt berørt og rystet over, at en af hans spillere har været ude for et så frygteligt et uheld, så jeg kan godt forstå hans udtalelser.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1462: 23 Feb 2008, 18:26 »

Du mener forhåbentlig ikke seriøst, at Gallas' svinestreg ikke var til rødt i dine øjne? For så skal du altså tage de briller af.

Anyways, jeg synes, at det røde kort i dag virkede hårdt ved første øjekast, men efter at have set billeder fra episoden, er der i mine øjne ingen tvivl. Wengers udtalelser er dog stadig tåbelige, men han er vel også personligt berørt og rystet over, at en af hans spillere har været ude for et så frygteligt et uheld, så jeg kan godt forstå hans udtalelser.

US jeg har tidligere i tråden skrevet min mening om Gallas' svinestreg, som du kalder den.. Jo, den skulle da have rødt, men hvis man ikke mener at Taylors er til rødt, så burde man mentalundersøges.

Red love
Gæst

« Svar #1463: 23 Feb 2008, 18:27 »

"Djævelen" nej, ikke kun ud fra skadens omfang, men alle og enhver kan se at det er en sindssyg takling og at den selvfølgelig skal give rødt og karantæne. Jeg er dog uenig med Wenger om at Taylor skal være ude af spillet i længere tid. Den normale 3 kampes karantæne virker fair, eftersom det ikke var med vilje. Og hvis man ikke kan se at det var til rødt kort, så har jeg simpelthen ondt af jer...
Så kan vi have ondt af hinanden, for jeg synes det er trist for dig du ikke kan se at Gallas forseelse var til klart rødt..

United-styrer
Gæst

« Svar #1464: 23 Feb 2008, 18:28 »

US jeg har tidligere i tråden skrevet min mening om Gallas' svinestreg, som du kalder den..

"som det var", mener du.

Men ellers er vi tilsyneladende enige.

Djævlen
Gæst

« Svar #1465: 23 Feb 2008, 18:29 »

"Djævelen" nej, ikke kun ud fra skadens omfang, men alle og enhver kan se at det er en sindssyg takling og at den selvfølgelig skal give rødt og karantæne.
Eftersom det ikke er alle og enhver, der har tilkendegivet, at de synes det samme som dig, så er jeg allerede hoppet af her. Det er fint, at du synes det, men du kan virkelig ikke tale på andres vejne.

Jeg er dog uenig med Wenger om at Taylor skal være ude af spillet i længere tid. Den normale 3 kampes karantæne virker fair, eftersom det ikke var med vilje. Og hvis man ikke kan se at det var til rødt kort, så har jeg simpelthen ondt af jer...
Jeg har også ondt af dig. :-)

(Jeg er dog enig i, at den skulle give rødt.)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1466: 23 Feb 2008, 18:30 »

Så kan vi have ondt af hinanden, for jeg synes det er trist for dig du ikke kan se at Gallas forseelse var til klart rødt..

Og det har jeg skrevet hvor? Tag nu dine briller ud og kom med nogle fornuftige synspunkter.. Hvis der var nogen som brækkede dit ben voldsomt på en fodboldbane med en stempling på anklen, mener du heller ikke at han skulle have rødt? Sørgeligt..

PS: Og stop nu ordkløveriet...

Red love
Gæst

« Svar #1467: 23 Feb 2008, 18:31 »

Og det har jeg skrevet hvor? Tag nu dine briller ud og kom med nogle fornuftige synspunkter.. Hvis der var nogen som brækkede dit ben voldsomt på en fodboldbane med en stempling på anklen, mener du heller ikke at han skulle have rødt? Sørgeligt..

At han brækker benet har jo stadig intet med sagen at gøre, det er der kæden hopper af.. Du skal kigge på forseelsen, som ja er hård, hvad jeg vil kalde et gult kort. At Eduardo så er så uheldig at brække benet, er jo bare sort uheld..

Djævlen
Gæst

« Svar #1468: 23 Feb 2008, 18:33 »

Hvorfor helvede er det sørgeligt, at man har en anden mening end dig?! Jeg synes, det er sørgeligt, at være så snæversynet, at man kun føler, at det er ens egen holdning, der er rigtig.

Men jeg takker da for omtanken + henvisningen til en mental undersøgelse :-)

Cencur
Manager

« Svar #1469: 23 Feb 2008, 18:34 »

Det kan ikke blive til mindre end et rødt kort. Tacklingen er hjernedød, det ser måske klodset ud, men selvom Dudu ikke havde brækket benet, så havde det røde kort alligevel blevet præsenteret for Taylor.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010