home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:36:00 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  2 Brugere, 526 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296584 gange)
Chris
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1425: 23 Feb 2008, 16:26 »

Blev min kommentar lige fjernet?

United-styrer
Gæst

« Svar #1426: 23 Feb 2008, 16:26 »

Blev min kommentar lige fjernet?

Ja.

Chris
Gæst

« Svar #1427: 23 Feb 2008, 16:28 »

United-styrer
Gæst

« Svar #1428: 23 Feb 2008, 16:29 »

But why?

For det første var det off-topic, for det andet usagligt og for det tredje usympatisk at glæde sig over, at en anden bliver fodboldinvalideret.

Chris
Gæst

« Svar #1429: 23 Feb 2008, 16:37 »

For det første var det off-topic, for det andet usagligt og for det tredje usympatisk at glæde sig over, at en anden bliver fodboldinvalideret.

Jeg syntes bare det lød så United-hooligan agtigt. Men my apologies. Set fra Arsenals synsvinkel er det jo altid ærgeligt at miste en spiller på den måde. Vi husker vel også allesammen hvordan Alan Smith brækkede både det ene og det andet i en Liverpool-kamp.

arsenalistic
Manager

« Svar #1430: 23 Feb 2008, 16:52 »

Jeg syntes bare det lød så United-hooligan agtigt. Men my apologies. Set fra Arsenals synsvinkel er det jo altid ærgeligt at miste en spiller på den måde. Vi husker vel også allesammen hvordan Alan Smith brækkede både det ene og det andet i en Liverpool-kamp.

Du er da en skændsel for andre tilhængere. Det er simpelthen for lavt at glæde sig over sådan noget. Jeg er rystet Chris.

Go you Gunners!

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #1431: 23 Feb 2008, 17:08 »

Jeg vil mene, man sagtens kan forsvare at dømme straffe. Clichy tackler jo alt for sent. Jeg var heller ikke i tvivl, da jeg så det. Jeg har dog kun set det en gang, så min mening kan muligvis ændres. Jeg tvivler dog

arsenalistic
Manager

« Svar #1432: 23 Feb 2008, 17:09 »

Jeg vil mene, man sagtens kan forsvare at dømme straffe. Clichy tackler jo alt for sent. Jeg var heller ikke i tvivl, da jeg så det. Jeg har dog kun set det en gang, så min mening kan muligvis ændres. Jeg tvivler dog

Der er kontakt, men bolden rammes først.

Go you Gunners!

ManUtd83
Manager

« Svar #1433: 23 Feb 2008, 17:11 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80174

Der løber temperamentet da vidst af med Wenger, selvom han plejer at være fattet og fornuftig. Selv ikke Roy Keane fik livstid for det vanvid han lavede mod ham City-spilleren.

Men nøj, hvor er det en skam for Eduardo Skuffet kunne så godt lide ham.

N17
Manager

« Svar #1434: 23 Feb 2008, 17:12 »

Selvfølgelig er jeg glad for et pointtab til Arsenal, men så nu gerne de havde fået sejren, hvis skaden var undgået. Fy for helvede da, og god bedring til Eduardo. Tror desværre ikke han kommer tilbage... Med Jacob Olesen var gener osv vidst ikke revet over, da foden og benet, via generne, stadig sad "sammen". Men det ser jo desværre ikke sådan ud her.

God bedring Eduardo, håber at se dig tilbage!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Metsu1
Manager

« Svar #1435: 23 Feb 2008, 17:21 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80174

Der løber temperamentet da vidst af med Wenger, selvom han plejer at være fattet og fornuftig. Selv ikke Roy Keane fik livstid for det vanvid han lavede mod ham City-spilleren.

Men nøj, hvor er det en skam for Eduardo Skuffet kunne så godt lide ham.

Ja, livstidskarantæne er lige voldsom nok, da jeg ikke tror, Taylor var ude på at skade Eduardo!

Keane's stempling af Håland var med fuld overlæg. Den gav så vidt jeg husker tre dage og så fem dage oveni, efter Keane havde skrevet i sin bog, at det var med fuld overlæg.

Chris
Gæst

« Svar #1436: 23 Feb 2008, 17:23 »

- Desuden var min kommentar (som blev fjernet) knyttet til Alf Inge Haaland-episoden. Og at crewmedlemmet senere går ind og tilføjer "at glæde sig over, at en anden bliver fodboldinvalideret." til sin kommentar kan jeg kun tage afstand fra. Jeg har aldrig på noget tidspunkt glædet mig over at en spiller er blevet fodboldinvalid. Jeg har, trods alt, menneskelige følelser.

God bedring til Eduardo da Silva og arsenalistic.

arsenalistic
Manager

« Svar #1437: 23 Feb 2008, 17:25 »

- Desuden var min kommentar (som blev fjernet) knyttet til Alf Inge Haaland-episoden. Og at crewmedlemmet senere går ind og tilføjer "at glæde sig over, at en anden bliver fodboldinvalideret." til sin kommentar kan jeg kun tage afstand fra. Jeg har aldrig på noget tidspunkt glædet mig over at en spiller er blevet fodboldinvalid. Jeg har, trods alt, menneskelige følelser.

God bedring til Eduardo da Silva og arsenalistic.

Jeg lader bare den og dig ligge her.

Go you Gunners!

N17
Manager

« Svar #1438: 23 Feb 2008, 17:25 »

klogt valg - gider ikke lukke tråden Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #1439: 23 Feb 2008, 17:26 »

Her er en en video af tacklingen plus stillbilleder.

http://www.youtube.com/v/BtmTbfLetVM

Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010