home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:36:00 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 531 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296552 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1410: 23 Feb 2008, 15:56 »

Så ikke straffekendelsen, men det lyder til at den var skidt dømt. Glæder mig lidt til at se den, for det er da lidt en billig baggrund at hente point på. På den anden side skal sådan en kamp lukkes !

arsenalistic
Manager

« Svar #1411: 23 Feb 2008, 15:57 »

Ja, det er skandaløst, men han redder den med sit tempo. Mike Dean er åbenbart bare så gammel at han ikke kan følge med længere. SKANDALE! Skal vi vædde med at Ronaldo scorer på et tyndt straffe som enten han eller Rooney diver sig til?

Go you Gunners!

Rossonero
Gæst

« Svar #1412: 23 Feb 2008, 15:57 »

Hold da op, en selvtillidstabende kamp for Arsenal. Eduardo får flækket sin fod, og er højst sandsynligt ude i denne sæson, hvis ikke også lidt af den fremtidige. Også kommer de foran, alt går strygende, Gaël Clichy laver det dummeste straffespark, og William Gallas udsender vrede blik – sikke en forfærdelig dag for Arsenal.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1413: 23 Feb 2008, 15:58 »

Så ikke straffekendelsen, men det lyder til at den var skidt dømt. Glæder mig lidt til at se den, for det er da lidt en billig baggrund at hente point på. På den anden side skal sådan en kamp lukkes !

Helt sikkert. Ud over dommeren, har vi kun os selv at takke for det pointtab. Jeg kan godt forstå at Gallas flipper. Man U kan heldigvis godt finde på at tage let på kampen mod NUFC, på et pakket ST James Park, med Englands bedste tilskuere (lige efter gooners self). Lad os håbe på et point tab til United, selvom jeg ikke tror på det

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #1414: 23 Feb 2008, 15:59 »

Hold da op, en selvtillidstabende kamp for Arsenal. Eduardo får flækket sin fod, og er højst sandsynligt ude i denne sæson, hvis ikke også lidt af den fremtidige. Også kommer de foran, alt går strygende, Gaël Clichy laver det dummeste straffespark, og William Gallas udsender vrede blik – sikke en forfærdelig dag for Arsenal.

Han laver jo ikke noget straffe, der dømmes det dummeste straffeste.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1415: 23 Feb 2008, 15:59 »

Skal vi vædde med at Ronaldo scorer på et tyndt straffe som enten han eller Rooney diver sig til?

Ja, det kan man nok ikke få ret gode odds på Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MikkiHBN
Ynglingespiller

« Svar #1416: 23 Feb 2008, 15:59 »

Noooooooooooooooooo oooooooooo... Hvordan kan vi miste point i sådan en kamp??? trænger sgu til at høre noget vredt metal...

United-styrer
Gæst

« Svar #1417: 23 Feb 2008, 16:00 »

Er I tilfredse med Gallas som anfører? Jeg synes, at jeg på det seneste har bemærket en del tilfælde, hvor han bestemt ikke ligner en mand, der går forrest og er et forbillede for andre. Vent evt. med at svare, til I har fået pulsen ned.

arsenalistic
Manager

« Svar #1418: 23 Feb 2008, 16:01 »

Er I tilfredse med Gallas som anfører? Jeg synes, at jeg på det seneste har bemærket en del tilfælde, hvor han bestemt ikke ligner en mand, der går forrest og er et forbillede for andre. Vent evt. med at svare, til I har fået pulsen ned.

Det er da dejligt at se en passioneret anfører. Jeg er fuldt tilfreds. Der må godt være sure miner og skideballer, hvis tilfældet kræver det, som det bestemt gjorde i dag.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1419: 23 Feb 2008, 16:01 »

Godt spørgsmål. Jeg mener personligt at Gallas helt sikkert er den perfekte anfører for vores hold. Vi har mange unge spillere, og de har nogengange lidt for meget arrogance. Gallas har en fanden i voldskhed, som vi har mere end brug for. Jeg synes han er genial.

Metsu1
Manager

« Svar #1420: 23 Feb 2008, 16:02 »

Ikke for svage sjæle. Her ser vi billedet fra en anden vinkel, hvor man virkelig kan se, at foden er revet mere eller mindre af.

http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20080223/13/2686518136-soccer-barclays-premier-league-birmingham-city-v-arsenal-st-andrews.jpg ( IKKE FOR SVAGE SJÆLE)

Han kommer aldrig til at spille fodbold igen  Græder

Hold kæft, hvor er det synd og forståeligt nok, at Arsenal spillerne ikke kunne koncentrere sig om kampen.

Den minder mig i den grad om den skade, som David Busst fra Coventry fik i en kamp mod Man Utd. Han kom desværre heller aldrig til at spille igen.
Jeg håber det bedste for ham og lad nu være med at være for hård ved jeres hold, de er også kun mennesker og med et sådan billede på nethinden, må det være meget svært at samle sig om noget så ligegyldigt som en fodboldkamp  Peace

arsenalistic
Manager

« Svar #1421: 23 Feb 2008, 16:02 »

Ja, det kan man nok ikke få ret gode odds på Smiley

1,01 på Ronaldo som diver/målscorer

1,02 på Ronaldo som målscorer, Rooney som diver Wink

Go you Gunners!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1422: 23 Feb 2008, 16:04 »

Jeg synes det er svært at se på billedet, men de jeg kan se, ser extremt skidt ud, virkelig synd at han går glip af EM, hvilket han nok gør. Måske er hans karriere i fare. Eduardo, jeg ønsker dig godt bedring Skuffet

ManUtd83
Manager

« Svar #1423: 23 Feb 2008, 16:05 »

Lad os håbe på et point tab til United, selvom jeg ikke tror på det

Troede du på pointtab til Arsenal før denne kamp ? Jeg gjorde i hvert fald ikke. Så cheer up Smiley mulighederne er der altid !

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #1424: 23 Feb 2008, 16:20 »

http://www.d1g.com/video/show/1811697 her er der så en video, ved ikke om den er blevet postet.

Men tænk nu på Jakob Olesen. Det tog lang tid for ham at komme tilbage, men han gjorde det.

Men så var der jo desværre også Alf Inge Håland Skuffet

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010