home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
I går kl. 21:35:16 Broen13 Blogs #3 Youth to Gold
I går kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I går kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 549 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296234 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1140: 26 Dec 2007, 23:29 »

Nu nævner du 2 Arsenal-spillere.. Skabte Pompey ikke noget??

Benjani havde en friløber, men tog et alt for langt træk udenom Almunia - ellers var der egentlig ikke de store chancer til dem, udover et par løse skud.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1141: 26 Dec 2007, 23:29 »

Ja, jeg må da indrømme at SirToby gør god reklame for FmF-crewet, eller noget..... :-)

Det tør siges. Ikke just det bedste for FMF, hvor der i disse dage bliver snakket så meget om, at niveauet er faldet drastisk!

Det at det så er et crewmedlem der opfører sig på denne måde, gør det ikke just bedre.

Nu gavner det jo heller ikke just, at man diskuterer et crewmedlems fremtid i en Arsenal-tråd.
Send en PB til et andet crew i stedet, så kunne sagen håndteres anderledes.

SirToby, pas nu på. Det er ret dumt, det du har gang i. Jeg synes du skal stoppe nu.

I er ét enkelt point foran, og jeg er over 100 % sikker på at i smider det væk. Men nyd nu bare at i ligger nummer ét. Det kan du skrive om i Man Urin tråden. Dette er en tråd for Arsenal-fans, men du er nærmest mere aktiv her, end i Urin tråden. Hvad er grunden?

Arsenal er et bedre hold. Vi er hverfald bedre til ikke at tabe. United har allerede tabt, flere kampe end Arsenal kommer til i år. 

Cesc, pas nu på. Det er ret dumt, det du har gang i. Jeg synes, du skal stoppe nu. Behøver jeg at sige, hvad du gør galt? Smiley
Og mht. om I er et bedre hold - lad os nu se om de unge drenge kan stå distancen et helt år.. det er da vidst kun i FM det sker.

Der kom lige en indflettet sviner. Du dygtig.

Den kan jeg altså ikke se Grin Hvad er svineren i den?

N17
Manager

« Svar #1142: 26 Dec 2007, 23:30 »

Hehe I skal bare fortælle David Pleat at han ikke skal sidde før Robbie Keane skal tage et straffe, og omtrent 5 gange sige følgende ord: "Keane does NOT miss." Den fik han jinxed pænt.

Og så skal selvsamme Keane lære at lade være med at ramme overlæggeren fra fri position Wink

Ahh men for helvede jeg svinede ham efter dem. Specielt efter straffesparket Smiley

Fatter bare ikke hvorfor det ikke var Berbatov der sparkede - han scorede senest på et, hvor Keane nu har brændt han seneste to mener jeg!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1143: 26 Dec 2007, 23:31 »

Har han brændt de seneste to? Så havde Mr. Pleat jo slet intet at have det i Opstemt

PS: Din avatar snød mig da lige et kort sekund der...

N17
Manager

« Svar #1144: 26 Dec 2007, 23:31 »

Den kan jeg altså ikke se Grin Hvad er svineren i den?

Ja godt nok har det ikke været for kønt fra SirToby i denne tråd, men lige den "sviner" som Cesc prøver at finde der, ja den er godt nok svær at se for mig Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager

« Svar #1145: 26 Dec 2007, 23:32 »

Hvis jeg er på skideren lige nu, er der et utal (bogstaveligt talt - ikke til at holde styr på) af andre, der ligeledes er. Det Cesc påstår er en sviner, er latterligt i mine øjne. Rigtigt. gOOn svinede Tottenham til, eller hvad?

Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink

Gosser
Manager

« Svar #1146: 26 Dec 2007, 23:32 »

Nu gavner det jo heller ikke just, at man diskuterer et crewmedlems fremtid i en Arsenal-tråd.
Send en PB til et andet crew i stedet, så kunne sagen håndteres anderledes.

Tro mig, det har jeg gjort.. Håber der bliver gjort noget ved det.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1147: 26 Dec 2007, 23:33 »

Har jeg svinet Tottenham? Det håber jeg, for det fortjener de.

Opstemt

Rossonero
Gæst

« Svar #1148: 26 Dec 2007, 23:33 »

Sjovt at følge denne tråd.
Provokerende indlæg, små krige mellem Man Utd og Arsenal fans.
Hold jer nu til jeres egne tråde, hvis man ikke kan finde ud af diskutere, uden at komme med små provokationer.

Forresten tror jeg, at Lehmann mere eller mindre er et færdigt kapitel, efter denne episode: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=526396

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1149: 26 Dec 2007, 23:35 »

Tjah det eneste der kunne have holdt ham i Arsenal, var efter sigende hans tøven overfor at skulle tage sine børn ud af skolen.. det problem har han så nok ikke mere.

SirToby
Manager

« Svar #1150: 26 Dec 2007, 23:35 »

Jeg står nu klar med en undskyldning, hvis jeg har provokeret nogle Arsenal-tilhængere, eller i det hele taget har fået forbipasserendes pis i kog. Jeg kan ikke sige, at alt har været med vilje, og nogle må åbenbart opfatte noget anderledes end mig. Ærgerligt.

Det kan lyde ynkeligt - ikke hos mig.

Smiley

Arsenal
Lilleputspiller
*

« Svar #1151: 26 Dec 2007, 23:36 »

Jeg står nu klar med en undskyldning, hvis jeg har provokeret nogle Arsenal-tilhængere, eller i det hele taget har fået forbipasserendes pis i kog. Jeg kan ikke sige, at alt har været med vilje, og nogle må åbenbart opfatte noget anderledes end mig. Ærgerligt.

Det kan lyde ynkeligt - ikke hos mig.

Smiley

Det lød helt vildt ynkeligt, og jeg har intet til overs for dig. Yes.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1152: 26 Dec 2007, 23:37 »

Jeg synes også at det er ærgerligt at ikke alle opfatter ting på samme måde som mig - sådan er der så meget.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1153: 26 Dec 2007, 23:37 »

...Alle opfatter sjovt nok tingene ligesom mig.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Arsenal
Lilleputspiller
*

« Svar #1154: 26 Dec 2007, 23:37 »

...Alle opfatter sjovt nok tingene ligesom mig.

Alle de andre fra P!?

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010