home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:35:16 Broen13 Blogs #3 Youth to Gold
I går kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I går kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  1 Bruger, 479 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296086 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1035: 19 Dec 2007, 19:25 »

Jeg skal ikke rippe op i sagen, men synes det er sjovt jeg bliver hængt ud, men så snart jeg påpeger andres krænkelser, bliver der stille.....

Er det underligt, at du bliver hængt ud, når du kalder en voldtægt for gode nyheder og Manchester United for Manure i samme indlæg? Ja, hvilken katastrofe. Jøsses...

arsenalistic
Manager

« Svar #1036: 19 Dec 2007, 19:29 »

Er det underligt, at du bliver hængt ud, når du kalder en voldtægt for gode nyheder og Manchester United for Manure i samme indlæg? Ja, hvilken katastrofe. Jøsses...

Læs indlægget i Manchester-tråden, så tror jeg du forstår min ven.

Mht. til øgenavnet Manure, så drop det. Det hører med at kalde øgenavne, osv. og jeg holder det til vores tråd. Kom ikke og sig du tager det så tungt. Gør du?  Smiley

Edit: Men igen sjovt, det kun er mine bemærkninger, (som jeg har undskyldt overfor folk, der fandt dem stødende) der bliver hængt ud.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2007, 19:33 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Red love
Gæst

« Svar #1037: 19 Dec 2007, 19:30 »

Jeg tror han bliver. Han blev i klubben sidste år, selvom han ikke havde spilletid i udsigt, da klubben spurgte hvad han ville. Han greb chancen og spillede sig på holdet, og der tror jeg han ønsker at fortsætte. Han virker godt tilpas og er sammen med mange af sine landsmænd.

Kan godt være det er vigtigt at have landsmænd omkring sig, måske det gør flamini bliver. Men det er da godt han ikke er englænder, se så ville han have svært ved at finde landsmænd Wink

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #1038: 19 Dec 2007, 19:30 »

Meget kommer også til at ske, og det kan faktisk godt være, at de kan have brug for en eller to spillere mere, der skal stabilisere holdet. Det skal dog ikke være store egoer som Henry.

Jeg tror faktisk ikke holdet har brug for nogen stjerner, personligt tror jeg ikke der er mange stjerne spiller, som vil passe ind i Arsenals system, de vil have bolden for meget til at kunne begå sig på holdet, der imod tror jeg en fløj vil være en fremragende idé.

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

arsenalistic
Manager

« Svar #1039: 19 Dec 2007, 19:32 »

Kan godt være det er vigtigt at have landsmænd omkring sig, måske det gør flamini bliver. Men det er da godt han ikke er englænder, se så ville han have svært ved at finde landsmænd Wink

I agree, den er mindre smart, men man skal kigge på kvalitetet fremfor pas. Det er jo Wengers filosofi.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #1040: 20 Dec 2007, 00:03 »

Så blev det Tottenham i Carling Cuppens semifinale, det skal nok blive spændende. Smiley

Go you Gunners!

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #1041: 20 Dec 2007, 15:16 »

Det er klasse, at det er blevet sperms! Opstemt Så slår vi dem for tredje gang i år Opstemt

arsenalistic
Manager

« Svar #1042: 20 Dec 2007, 15:18 »

Og får lov at møde dem 3 gange på en måned. Smiley

Go you Gunners!

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #1043: 20 Dec 2007, 15:22 »

Ja, det er virkelig en god julegave Smiley Hvad siger i til, at AW har hentet Johan Djourou tilbage Smiley?

arsenalistic
Manager

« Svar #1044: 20 Dec 2007, 15:23 »

Jeg er meget tilfreds, da det styrker vores back-kæde op til Kolo's afgang til ANC, og det kunne tyde på at Gilberto ryger nu her.

Go you Gunners!

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #1045: 20 Dec 2007, 16:13 »

Helt samme modstander, som vi også slog ud sidste år, på helt samme tidspunkt af turneringen.
Det bliver super at slå dem ud igen!

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #1046: 20 Dec 2007, 16:15 »

Vil tværtimod mene, at det, der gør dem stærke i øjeblikket, er, at de ikke rigtig har nogle stjerne. Sjovt nok er denne succes også kommet efter salg af Henry.

Næh, Arsenal har ingen stjerner. Simpelthen ingen overhovedet!

SirSøndergaard
Ynglingespiller

« Svar #1047: 20 Dec 2007, 16:19 »

Haha, Arsenal er fuld af stjerner! Men stjerner med det ego, der skal være i Arsenal!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1048: 20 Dec 2007, 16:55 »

Aberne lever dog stadig i Arsenal (Eboué osv.).

Vil tværtimod mene, at det, der gør dem stærke i øjeblikket, er, at de ikke rigtig har nogle stjerne.

Jeg mangler ord for at beskrive hvor torskedum du gang på gang formår at gøre dig selv til med de indlæg du skriver.

Nå, in other news - det eneste fornuftige er jo at hente Djourou hjem i januar, når vi nu kommer til at mangle Eboue og Toure en rum tid. Så det er da helt naturligt.

Udover det, har jeg naturligvis også en ønskeliste - måske ikke helt realistisk, men hvem siger den skal være det?

- Micah Richards
- Hatem Ben Arfa

Men som der allerede er blevet påpeget, vil disse spillere formentlig koste kassen og er det er jo ikke noget AW gør ret tit. Det ser derimod ud til at vi godt kunne finde på at hente den 20-årige bulgarer Nikolai Dimitrov, som er venstre kant/angriber. Mon ikke Wenger har spottet et godt talent igen.

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #1049: 20 Dec 2007, 17:31 »

Jeg mangler ord for at beskrive hvor torskedum du gang på gang formår at gøre dig selv til med de indlæg du skriver.

Nå, in other news - det eneste fornuftige er jo at hente Djourou hjem i januar, når vi nu kommer til at mangle Eboue og Toure en rum tid. Så det er da helt naturligt.

Udover det, har jeg naturligvis også en ønskeliste - måske ikke helt realistisk, men hvem siger den skal være det?

- Micah Richards
- Hatem Ben Arfa

Men som der allerede er blevet påpeget, vil disse spillere formentlig koste kassen og er det er jo ikke noget AW gør ret tit. Det ser derimod ud til at vi godt kunne finde på at hente den 20-årige bulgarer Nikolai Dimitrov, som er venstre kant/angriber. Mon ikke Wenger har spottet et godt talent igen.

Henry kom jo også som venstre kant fra Juventus  Smiley

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010