home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1177 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1018 1019 [1020] 1021 1022 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1214929 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #15285: 24 Jun 2014, 20:15 »

Hey, vi har også Sanogo og Akpom! Men ville nu også tro at Sanchez skulle husere på fløjen.

...og nu er det ikke ligefrem fordi vi mangler penge til at forstærke andre steder også.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15286: 24 Jun 2014, 20:18 »

Jeg tænker mere at det kunne være rart med en kvalificeret angriber som supplement til Giroud (ikke Sanogo... eller Akpom). Men ja, vi har røven fuld af penge. Spend, spend, spend!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15287: 24 Jun 2014, 20:20 »

Endnu flere penge, nu hvor Sociedad har betalt os €11M mere for Vela. Måske endda €4M mere end det. Og så har vi endda stadig en klausul på 20% af næste salg? Det er eddermame godt købmandskab!

http://news.arseblog.com/2014/06/official-sociedad-confirm-vela-deal/

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15288: 24 Jun 2014, 21:01 »

Du mener ikke at vores angreb, hvor vi har Giroud, Giroud og Giroud er tyndt besat?

Ser nu Sanchez som en kantspiller frem for en decideret angriber. Men bestemt der skal hentes en angriber ind der kan true Giroud på pladsen.

Jeg tænker mere at det kunne være rart med en kvalificeret angriber som supplement til Giroud (ikke Sanogo... eller Akpom). Men ja, vi har røven fuld af penge. Spend, spend, spend!

Vil gætte på at Wenger kommer til at snakke en del om at Cambell ska spille i angrebet nu, men igen der mangler et oplagt modsvar til Giroud.

Endnu flere penge, nu hvor Sociedad har betalt os €11M mere for Vela. Måske endda €4M mere end det. Og så har vi endda stadig en klausul på 20% af næste salg? Det er eddermame godt købmandskab!

http://news.arseblog.com/2014/06/official-sociedad-confirm-vela-deal/

Det er godt lavet ja, men så røg vores tilbagekøbsklausul jo også, om den så nogensinde ville være kommet i brug er self en anden sag.

...og nu er det ikke ligefrem fordi vi mangler penge til at forstærke andre steder også.

Nu er det så her jeg viser min manglende viden om finanserne, men hvad ligger vi inde med? For hvis der skal hentes Målmand, Højre back, Center back, (defensiv midtbane) og en angriber så skal der da bruges en del penge, også selvom vi eventuelt sælger Vermaelen fra for forhåbentlig +10M.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15289: 24 Jun 2014, 21:38 »

Arsenal har cash reserves på mere end £120M - næsten lige så meget som samtlige andre PL-klubber tilsammen, og dertil kommer hvad vi evt. sælger for. Plus at den nye aftale med Puma giver godt i kassen også.

Vi KUNNE, hvis vi ville, bruge £100M på nye spillere til sommer, og stadig have en spækket bankbog.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15290: 24 Jun 2014, 22:34 »

Arsenal har cash reserves på mere end £120M - næsten lige så meget som samtlige andre PL-klubber tilsammen, og dertil kommer hvad vi evt. sælger for. Plus at den nye aftale med Puma giver godt i kassen også.

Vi KUNNE, hvis vi ville, bruge £100M på nye spillere til sommer, og stadig have en spækket bankbog.

Okay, så penge er der en god del af ja. Men dog ikke sikker på vi ender med at bruge alt for mange.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15291: 24 Jun 2014, 22:41 »

Det er så en anden sag. Vi kan hvis vi vil.

GK: Anyone free, Ochoa måske et bud, hvis ikke han er "for god" til at sidde på bænken de fleste kampe.
DR: Aurier
DC: Ingen anelse, Lovren måske?
DM: Schneiderlin
LW: Sanchez
ST: Benzema

Mere skal der ikke til før jeg bliver glad! Opstemt

Naustratze
Gæst

« Svar #15292: 24 Jun 2014, 22:48 »

Ind: En nogenlunde 2. målmand. En CB. En HB, evt. Aurier. En god CDM, hvis der er nogen derude. En klasse angriber.
Ud: Arteta og Vermaelen
Er det ikke nogenlunde sådan vi alle har det? Jeg ser også frem til at se hvad Joel Campbell kan, men det er jo ikke til at sige om han kan præstere i hans første sæson i verdens bedste liga.

EDIT: G00n, jeg vil tro at Ochoa er for god til bænken. Jeg ville også foretrække en brite, hvis det kan lade sig gøre, dem mangler vi lidt. Sanchez og Benzema er jeg ikke helt fan af, Benzema kan dog gå hvis ikke der er andre, bedre muligheder.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2014, 22:50 af Naustratze » Logged

Svartovich
Gæst

« Svar #15293: 24 Jun 2014, 23:57 »

Ind: En nogenlunde 2. målmand. En CB. En HB, evt. Aurier. En god CDM, hvis der er nogen derude. En klasse angriber.
Ud: Arteta og Vermaelen
Er det ikke nogenlunde sådan vi alle har det? Jeg ser også frem til at se hvad Joel Campbell kan, men det er jo ikke til at sige om han kan præstere i hans første sæson i verdens bedste liga.

EDIT: G00n, jeg vil tro at Ochoa er for god til bænken. Jeg ville også foretrække en brite, hvis det kan lade sig gøre, dem mangler vi lidt. Sanchez og Benzema er jeg ikke helt fan af, Benzema kan dog gå hvis ikke der er andre, bedre muligheder.
Fuldstændig enig i de benævnte positioner, det lige præcis der vi mangler spillere. Specielt HB, CDM og ANG skal forstærkes med en klassespiller. De andre positioner er mere breddespillere. Smiley

Btw ville jeg normalt være enig med dig omkring Benzema, men hvis han kan holde det niveau, han har haft i år, ville jeg ikke kunne sige nej til ham.

JG7
Gæst

« Svar #15294: 25 Jun 2014, 00:01 »

Det er så en anden sag. Vi kan hvis vi vil.

GK: Anyone free, Ochoa måske et bud, hvis ikke han er "for god" til at sidde på bænken de fleste kampe.
DR: Aurier
DC: Ingen anelse, Lovren måske?
DM: Schneiderlin
LW: Sanchez
ST: Benzema

Mere skal der ikke til før jeg bliver glad! Opstemt

Den klarer Arsenal jo snildt - de plejer jo at være big spenders.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15295: 25 Jun 2014, 07:38 »

Den klarer Arsenal jo snildt - de plejer jo at være big spenders.

Ikke at jeg ikke forstår hvor du kommer fra, men nu har vi WARCHEST!

Men ja, vi ender nok med Jenkinson og Bellerin på højre back og Carlton Cole i front.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15296: 25 Jun 2014, 11:14 »

Ikke at jeg ikke forstår hvor du kommer fra, men nu har vi WARCHEST!

Men ja, vi ender nok med Jenkinson og Bellerin på højre back og Carlton Cole i front.

Vi håber på det bedste og frygter det værste.  Peace

Men vi skal vel bar sørge for vi ikke køber en angriber med lige så stor "appetit" som Suarez...

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15297: 25 Jun 2014, 12:30 »

"Kit manufacturers Puma are keen to see poster boy Mario Balotelli join Arsenal. The Germany company will launch their first Gunners kit on July 10 and are keen to see the enigmatic Italian forward join the north Londoners before then." - Daily Express..

Ku da være rart med en tidlig signing.. Så kan de jo overveje at spytte endnu mere i kassen for at få deres reklamesøjle til klubben Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15298: 25 Jun 2014, 12:36 »

Arsene Wenger has outright dismissed any interest in signing Mario Balotelli.

However, speaking to beIN Sport last night, the Arsenal manager denied the AC Milan man was on his summer shopping list. Asked by Ruud Gullit if he was a player he was hoping to add to the Arsenal squad, Wenger said, “No. No, that’s pure invention. We cannot believe absolutely everything that is on internet or is in newspapers.

“Sometimes it’s created by agents or by press who needs news. But in that case, it’s not true.”

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #15299: 25 Jun 2014, 13:43 »

Arsene Wenger has outright dismissed any interest in signing Mario Balotelli.

However, speaking to beIN Sport last night, the Arsenal manager denied the AC Milan man was on his summer shopping list. Asked by Ruud Gullit if he was a player he was hoping to add to the Arsenal squad, Wenger said, “No. No, that’s pure invention. We cannot believe absolutely everything that is on internet or is in newspapers.

“Sometimes it’s created by agents or by press who needs news. But in that case, it’s not true.”

Det var dog rart at høre Wink

Sider: 1 ... 1018 1019 [1020] 1021 1022 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010