home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1225 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1014 1015 [1016] 1017 1018 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215056 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #15225: 26 Maj 2014, 07:48 »

Fuck nu bare Ronaldo, i dag er det 25 år siden dette skete. Den vildeste afslutning på den bedste række i England nogensinde. Jeg var 8 år gammel dengang, år får stadig gåsehud når jeg genser klippene.

<a href="http://www.youtube.com/v/bQmO3S2eLPE?version=3&amp;amp;hl=en_GB" target="_blank">http://www.youtube.com/v/bQmO3S2eLPE?version=3&amp;amp;hl=en_GB</a>

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15226: 26 Maj 2014, 09:35 »

For mig handler det egentlig bare om 'basic decency', for lige at låne nogle ord fra Arseblog. Humble in victory, gracious in defeat som man siger. Jeg har selv svært ved at leve op til det, når jeg sidder herhjemme i stuen og bander og svovler foran fjernsynet, men jeg forventer altså at man kan leve op til det når det foregår i fuld offentlighed. Jeg er selv en forfærdelig taber, og sikkert en ligeså dårlig vinder, overfor venner og bekendte, men når jeg spiller en fodboldkamp mod folk jeg ikke kender, hvor andre folk som jeg heller ikke kender står og ser på, så holder jeg det fandeme i mig. Fuld offentlighed er faktisk en underdrivelse i Ronaldo's tilfælde. Det var hele verdens øje han havde rettet mod sig. Så må man altså gerne lige styre sig og holde sig indenfor rimelighedens grænser. Som sagt; basic decency. Men det kan selvfølgelig godt være at jeg som 22-årig bare er gået hen og blevet en gammel, muggen mand?
Vi bør alle ses som frie mennesker, og selvfølgelig har Ronaldo lov til at levere sådan en jubelscene, når han er med til at sætte prikken over i'et med den 4-1-scoring, som gør ham til den mest scorende på én sæson i Champions League. Ret beset 'pleaser' han vel bare alle de fans og damer, der følger ham verden over.

Men det er faktisk lidt vildt at tænke på, at verdens bedste fodboldspiller kan stjæle al opmærksomhed ovenpå en scoring til 4-1, når Atlético Madrid i sandhed var snublende tæt på trofæet, inden Sergio Ramos dukkede op som en trold i en æske så dybt inde i dommerens overtid, som det næsten kunne blive.

Faktisk havde jeg fået et indtryk af, at mange havde ondt i røven og forsøgte at køre den over i, at Ronaldo er en egocentrisk spiller, som er ligeglad med hans hold.

Korzika
Gæst

« Svar #15227: 26 Maj 2014, 10:16 »

Faktisk havde jeg fået et indtryk af, at mange havde ondt i røven og forsøgte at køre den over i, at Ronaldo er en egocentrisk spiller, som er ligeglad med hans hold.
Det indtryk kunne man i hvert fald nemt få, når han ikke gad at juble ved hans holdkammeraters - mere vigtige - scoringer. Dermed ikke sagt, at Ronaldo er fuldstændig ligeglad med hans hold. Men det er i hvert fald ikke forkert at sige, at Ronaldo ikke er nogen eksemplarisk holdspiller.

Ronaldos jubelscene var ikke særlig storsindet eller sympatisk. Tværtimod.

Arseblog rammer i mine øjne hovedet på sømmet.

Ariana Grande
Manager

« Svar #15228: 26 Maj 2014, 10:27 »

Janteloven lever i bedste velgående.

Hvor herre til hest...

Gi den gas Ronaldo!

Anfield Road
Manager

« Svar #15229: 26 Maj 2014, 10:37 »

Selv Marcelo, som ellers er en af de værste cunts, kunne holde sig i skindet, da han scorede til 3-1. Ronaldos opførsel efter 4-1 gør mig tilgengæld ret arrig. Uanstændigt. Korzika siger det meget godt.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #15230: 26 Maj 2014, 12:47 »

Ronaldo skal havde lov til at juble lige så tosset han vil, når han har scorede 17 mål og vundet Champions League. Verden vil være et kedelig sted uden Ronaldo og Usain Bolt Smiley
« Seneste Redigering: 26 Maj 2014, 18:20 af Messi1987 » Logged

Batigol
Manager

« Svar #15231: 26 Maj 2014, 12:50 »

Janteloven lever i bedste velgående.

Hvor herre til hest...

Gi den gas Ronaldo!

Sikke noget vrøvl. Jeg er ærligt talt træt af at folk råber vagt i gevær og skriger 'Jantelov', hver evigt eneste gang en selvhøjtidelig spiller bliver kritiseret for at gå lidt for meget op i sig selv. I store træk er der jo slet ikke nogen tvivl om at Janteloven overhovedet ikke kan anvendes på Ronaldo. Der er jo slet ingen tvivl om at Ronaldo rent faktisk er meget, meget, meget bedre til rigtig mange ting, især dem der handler om fodbold, end alle andre på jorden er. Det her handler ikke om at Ronaldo ikke skal eller må tro at han er noget, for det er han selvfølgelig. Det er dumt at mene andet. Det handler, som jeg allerede har sagt et par gange, faktisk bare om basic decency. Om at opføre sig nogenlunde ordentligt. Så simpelt er det rent faktisk.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #15232: 26 Maj 2014, 12:59 »

Sikke noget vrøvl. Jeg er ærligt talt træt af at folk råber vagt i gevær og skriger 'Jantelov', hver evigt eneste gang en selvhøjtidelig spiller bliver kritiseret for at gå lidt for meget op i sig selv. I store træk er der jo slet ikke nogen tvivl om at Janteloven overhovedet ikke kan anvendes på Ronaldo. Der er jo slet ingen tvivl om at Ronaldo rent faktisk er meget, meget, meget bedre til rigtig mange ting, især dem der handler om fodbold, end alle andre på jorden er. Det her handler ikke om at Ronaldo ikke skal eller må tro at han er noget, for det er han selvfølgelig. Det er dumt at mene andet. Det handler, som jeg allerede har sagt et par gange, faktisk bare om basic decency. Om at opføre sig nogenlunde ordentligt. Så simpelt er det rent faktisk.

Jeg kan sagtens se din pointe, virkelig. Men jeg undrer mig over, hvem det er han skal opføre sig ordentligt overfor? Han har muligvis haft den personligt bedste Champions League-turnering man nogensinde har set, så jeg forstår ikke hvorfor folk farer så meget op over det. Hvem er det han sårer så meget ved at tage trøjen af? Smiley

Neal Caffrey!

Batigol
Manager

« Svar #15233: 26 Maj 2014, 13:06 »

Jeg kan sagtens se din pointe, virkelig. Men jeg undrer mig over, hvem det er han skal opføre sig ordentligt overfor? Han har muligvis haft den personligt bedste Champions League-turnering man nogensinde har set, så jeg forstår ikke hvorfor folk farer så meget op over det. Hvem er det han sårer så meget ved at tage trøjen af? Smiley

Han skal selvfølgelig opføre sig ordentligt overfor sine modstandere. Jeg kunne da levende forestille mig at der var i hvert fald 11 spillere på banen, en hel bænk, en trænerstab og en hel sektion på stadion, med folk klædt i rødt og hvidt, der var ikke super begejstrede for Ronaldo's opførsel efter 4-1 scoringen. Havde det nu været en 2-1 scoring dybt inde i overtiden, så tror jeg faktisk ikke at der var så mange, der havde reageret kraftigt på det. Men når man fejrer en 4-1 scoring på sådan vis, ligner det jo umiddelbart at han er i gang med at tvære salt i såret. Jeg tvivler stærkt på at det var Ronaldo's intentioner med fejringen - ikke desto mindre er det tydeligvis sådan at den er blevet modtaget af rigtig, rigtig mange mennesker.

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #15234: 26 Maj 2014, 13:19 »

Det kan da aldrig nogensinde være Ronaldos opgave at skulle please modstanderholdet og deres fans?

Det mål han scorer, ligegyldigt eller ej, er jo nærmest kulminationen af en perfekt personlig champions league turnering fra hans side af. Selvfølgelig skal han da have lov til at juble helt crazy over det

Batigol
Manager

« Svar #15235: 26 Maj 2014, 13:28 »

Det kan da aldrig nogensinde være Ronaldos opgave at skulle please modstanderholdet og deres fans?

Hvis du nu lige læser mine indlæg igen, kan du faktisk også læse dig frem til at jeg aldrig har påstået noget der bare ligner det du skriver. Faktisk har jeg ikke brugt ordet please en eneste gang.

Korzika
Gæst

« Svar #15236: 26 Maj 2014, 13:32 »

Det mål han scorer, ligegyldigt eller ej, er jo nærmest kulminationen af en perfekt personlig champions league turnering fra hans side af. Selvfølgelig skal han da have lov til at juble helt crazy over det
Spillere skal have lov til at vise glæde på banen. Selvfølgelig skal de det. Ronaldo viste (måske) glæde, men det havde satme en stærk eftersmag af narcissisme, når han vælger at fejre hans scoring som han gør, når kampen reelt er afgjort, og scoringen blot pynter på resultatet. Havde Ronaldo været ligeså entusiastisk ved eksempelvis Bale og Marcelos scoringer, så havde det været cool nok i mine øjne.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #15237: 26 Maj 2014, 13:38 »

Fodbold er følelser, især i en CL finale.

Selvfølgelig må man juble over man har vundet CL og man må også godt give sin trøje til en heldig fan.

Diego Simeone må også godt være pige sur over han tabte.

Korzika
Gæst

« Svar #15238: 26 Maj 2014, 13:42 »

Fodbold er følelser, især i en CL finale.

Selvfølgelig må man juble over man har vundet CL og man må også godt give sin trøje til en heldig fan.

Diego Simeone må også godt være pige sur over han tabte.
Enig.

Men var der kun tale om følelser? Handler det ikke om, at Ronaldo også delvist jagtede hans kodak moment? Syntes Ronaldos fejring så lidt planlagt og iscenesat ud. Det er her i, jeg syntes det pinlige og usympatiske består.

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #15239: 26 Maj 2014, 13:52 »

Batigol nu hvor du går meget op i mit ordvalg(please), så benytter jeg primært ordet grundet denne del af dit indlæg:

Han skal selvfølgelig opføre sig ordentligt overfor sine modstandere. Jeg kunne da levende forestille mig at der var i hvert fald 11 spillere på banen, en hel bænk, en trænerstab og en hel sektion på stadion, med folk klædt i rødt og hvidt, der var ikke super begejstrede for Ronaldo's opførsel efter 4-1 scoringen.

Her siger du jo helt kort at du mener Ronaldo skal agere ordentligt overfor sin modstandere(=altså nedtone hans jubelscene, såvidt jeg forstår dig). Her vil jeg da mene at såfremt han nedtoner hans jubelscene at han såpleaser sin modstander ved at gå på kompromis med sine følelser og i stedet agerer ud fra hvad der behager dem i den givne situation.

Håber du kan se hvad jeg mener, jeg forstår godt dit synspunkt ikke noget der - mit ordvalg ku måske havde været bedre jovist, men betydningen af mit budskab er det samme. Nemlig at jeg mener Ronaldo skal have lov til at te sig lige så åndssvagt han vil ovenpå så stor en personlig bedrift, uden at tænke på hvad hans modstandere synes om dette Smiley

Edit= jeg fuckede op i quote

Sider: 1 ... 1014 1015 [1016] 1017 1018 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010