home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 832 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 992 993 [994] 995 996 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1215750 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14895: 26 Okt 2013, 13:57 »

Hvordan forudser i situationen når walcott vender tilbage fra skade? I min optik stiller Arsenal  idag i bedste opstilling, på trods af at jeg gerne havde set wilshere på banen istedet for flamini, hvor ramsey  så spiller mere defensivt. Tror i at han vil gå direkte i startopstillingen? Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #14896: 26 Okt 2013, 14:35 »

Vi mangler en dimension når Walcott ikke er med, det bliver for centreret og småt uden ham.
              Szcz
Sagna-Merte-Kos-Gibbs
      Flamini-Ramsey
  Walcott-Özil-Cazorla
           Giroud
Det ville imo være vores stærkeste opstilling, men den offensive bredde er god, det er rigtigt. Rosicky er virkelig også en klassespiller.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14897: 26 Okt 2013, 14:38 »

Elendigt førstehalvleg.. Cazorla har været forfærdelig synes jeg.. Hold da fast det går langsomt!

Naustratze
Gæst

« Svar #14898: 26 Okt 2013, 14:41 »

Første gang jeg ser Cazorla spille en dårlig kamp, men jeg må desværre erklære mig enig. Når det så er sagt plejer vi at være bedre i 2. halvleg, og jeg tror også at Santi vil komme i gang!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14899: 26 Okt 2013, 14:43 »

Første gang jeg ser Cazorla spille en dårlig kamp, men jeg må desværre erklære mig enig. Når det så er sagt plejer vi at være bedre i 2. halvleg, og jeg tror også at Santi vil komme i gang!

Jeg tror nok at vi skal vinde kampen. Der skal bare lige skrues 20 % op i vores tempo, så skal vi jo nok køre dem rundt på røv og albuer. Som de lige har sagt i studiet, "ind med Bendtner." Det fortjener han, og Giroud har ikke været på vanligt niveau i dag.

Derudover er jeg rigtig trist over Flamini røg ud. Jeg håber ikke det er en lang skade!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14900: 26 Okt 2013, 15:43 »

Jeg har det lækreste humør lige nu!!! Dejligt vi fik kæmpet den sejr i land, og fremragende indhop af Monreal. Han spillede sgu' friskt til. Giroud fortjente den kasse der! Det har ikke gået hans vej de seneste kampe, og man kunne virkelig mærke hans glæde! Jeg råbte og skreg. Der lukkede vi kampen og på trods af lorte spil, fik vi sejren i land. Tophold.

Synd med Arteta og Flamini måske begge er ude i de næste kampe. Det kan blive fatalt. Men Wilshere kom ind og gjorde det fremragende. Han er ved at være tilbage. Det er så dejligt. Jeg synes han kommer med en vildskab, vi mangler når han ikke er på banen. Han skal lige lære at slippe bolden hurtigere, så er han ved at være der igen!

Dejligt Gnabry trak et straffespark, så hurtigt i anden halvleg. Det var lige præcis det der skulle til. Vi spillede godt derefter, men vi må aldrig nogensinde sælge en spiller som vi solgte Arteta, da han fik udvisningen. Elendigt spil. Jeg troede vi havde lært, at der aldrig nogensinde må være 1 mod 2 på vores banehalvdel. Ærgerligt at han røg ud, men han kunne ikke gøre andet. Det brændte lidt på i en periode, men blev aldrig rigtig farligt. God kamp af polakken endnu gang. Fremragende sikkerhed og gode redninger!

Men lorte kamp. 3 point også videre! Nu håber jeg Bendtner kommer ind og får næste kamp, samt en Özil måske bliver sparret. Han ser småtræt ud.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14901: 26 Okt 2013, 15:50 »

Lækre 3 point, ja. Arteta er trods alt kun ude i Carling Cup kampen mod Chelsea, hvor han på forhånd måske var blevet sparet - så det gør nu ikke det vilde. Rart at se Wilshere komme ind og gøre et godt indhop på midten af banen hvor han hører hjemme, efter en forfærdelig kamp mod Dortmund. Monreal virker også gearet op, og selvom han tossede rundt med dårlige berøringer, lykkedes spillet alligevel for ham. Still top of the league!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #14902: 26 Okt 2013, 15:51 »

Jeg har det lækreste humør lige nu!!! Dejligt vi fik kæmpet den sejr i land, og fremragende indhop af Monreal. Han spillede sgu' friskt til. Giroud fortjente den kasse der! Det har ikke gået hans vej de seneste kampe, og man kunne virkelig mærke hans glæde! Jeg råbte og skreg. Der lukkede vi kampen og på trods af lorte spil, fik vi sejren i land. Tophold.

Synd med Arteta og Flamini måske begge er ude i de næste kampe. Det kan blive fatalt. Men Wilshere kom ind og gjorde det fremragende. Han er ved at være tilbage. Det er så dejligt. Jeg synes han kommer med en vildskab, vi mangler når han ikke er på banen. Han skal lige lære at slippe bolden hurtigere, så er han ved at være der igen!

Dejligt Gnabry trak et straffespark, så hurtigt i anden halvleg. Det var lige præcis det der skulle til. Vi spillede godt derefter, men vi må aldrig nogensinde sælge en spiller som vi solgte Arteta, da han fik udvisningen. Elendigt spil. Jeg troede vi havde lært, at der aldrig nogensinde må være 1 mod 2 på vores banehalvdel. Ærgerligt at han røg ud, men han kunne ikke gøre andet. Det brændte lidt på i en periode, men blev aldrig rigtig farligt. God kamp af polakken endnu gang. Fremragende sikkerhed og gode redninger!

Men lorte kamp. 3 point også videre! Nu håber jeg Bendtner kommer ind og får næste kamp, samt en Özil måske bliver sparret. Han ser småtræt ud.
Arteta får vel kun én spilledags karantæne for den situation, hvorfor han kun misser Chelsea-kampen - en kamp som i min optik er ligegyldigt. Vil hellere end gerne sælge den kamp for fuld fokus på ligaen og CHL.

Synes, ligesom dig, at Giroud fortjente det mål. Han har vel været den spiller der har kæmpet mest i de seneste kampe, og derfor er det også fedt at han nu, forhåbentlig, får gang i målscoringen igen.

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #14903: 26 Okt 2013, 15:52 »

Vidste ikke at de karantænedage også talte i Capital One. Det er jo skønt. Så betyder det ikke så meget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14904: 28 Okt 2013, 08:42 »

En (yderst) sjælden gang imellem er der faktisk guldkorn at hente i bold.dk's artikelforum:

(om Artetas udvisning)

Chamakh kigger op og beslutter sympatisk nok at løbe væk fra bolden over mod Arteta for at hilse på en gammel holdkammerat. Denne spontane gestus udnytter Arteta imidlertid til at hamre sin armhule ind i Chamakhs albue, hvilket får Chamakh til at miste balancen. Velvidende hvordan situationen nu må se ud for dommeren faker Arteta med det samme at han også har mistet balancen i sammenstødet, og lader sig falde teatralsk mod venstre. Chamakh opsnapper dog lynhurtigt at vennen er i problemer og forsøger uselvisk, og måske en anelse forvirret, at holde Artetas støtteben fast i græsset ved med vristen erotisk at stimulere Artetas knæhaser, hvilken håndsrækning Arteta imidlertid gengælder med at lade sine ben vikle ind i Chamakhs og samtidig få det til at se tilfældigt ud. Klart rødt, og forhåbentlig noget FA kigger nærmere på.

ptrN
Manager

« Svar #14905: 28 Okt 2013, 08:43 »

En (yderst) sjælden gang imellem er der faktisk guldkorn at hente i bold.dk's artikelforum:

(om Artetas udvisning)

Chamakh kigger op og beslutter sympatisk nok at løbe væk fra bolden over mod Arteta for at hilse på en gammel holdkammerat. Denne spontane gestus udnytter Arteta imidlertid til at hamre sin armhule ind i Chamakhs albue, hvilket får Chamakh til at miste balancen. Velvidende hvordan situationen nu må se ud for dommeren faker Arteta med det samme at han også har mistet balancen i sammenstødet, og lader sig falde teatralsk mod venstre. Chamakh opsnapper dog lynhurtigt at vennen er i problemer og forsøger uselvisk, og måske en anelse forvirret, at holde Artetas støtteben fast i græsset ved med vristen erotisk at stimulere Artetas knæhaser, hvilken håndsrækning Arteta imidlertid gengælder med at lade sine ben vikle ind i Chamakhs og samtidig få det til at se tilfældigt ud. Klart rødt, og forhåbentlig noget FA kigger nærmere på.

Jeg så den godt her til morgen, og overvejede at poste den herinde. Helt hul i hovedet at den duel giver rødt kort til Arteta.

welbz is dat guy

JKJ
Gæst

« Svar #14906: 28 Okt 2013, 09:26 »

Lækre 3 point, ja. Arteta er trods alt kun ude i Carling Cup kampen mod Chelsea, hvor han på forhånd måske var blevet sparet - så det gør nu ikke det vilde. Rart at se Wilshere komme ind og gøre et godt indhop på midten af banen hvor han hører hjemme, efter en forfærdelig kamp mod Dortmund. Monreal virker også gearet op, og selvom han tossede rundt med dårlige berøringer, lykkedes spillet alligevel for ham. Still top of the league!

Et direkte rødt, giver da 3 dage eller hvad?

Og synes også den var hårdt dømt, det må jeg alt andet lige indrømme.
Men nu fik vi den jo også i langsom gengivelse flere gange plus fra forskellige vinkler. Dommeren skal jo give det røde kort hvis han er 100% sikker på at Arteta fælder ham med fuldt overlæg fra den position han står i.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14907: 28 Okt 2013, 09:42 »

Et direkte rødt, giver da 3 dage eller hvad?

Og synes også den var hårdt dømt, det må jeg alt andet lige indrømme.
Men nu fik vi den jo også i langsom gengivelse flere gange plus fra forskellige vinkler. Dommeren skal jo give det røde kort hvis han er 100% sikker på at Arteta fælder ham med fuldt overlæg fra den position han står i.

Nej, 3 dage er kun for 'violent behaviour' eller farlige tacklinger.

Selv hvis det var et frispark til Chamakh mener jeg i øvrigt at det er yderst tvivlsomt om det var en oplagt scoringschance. Chamakh tager et træk til højre, altså væk fra målet, og er trods alt hvad 30-40 meter væk. Og så er det jo Chamakh vi snakker om...

JKJ
Gæst

« Svar #14908: 28 Okt 2013, 09:47 »

Nej, 3 dage er kun for 'violent behaviour' eller farlige tacklinger.

Selv hvis det var et frispark til Chamakh mener jeg i øvrigt at det er yderst tvivlsomt om det var en oplagt scoringschance. Chamakh tager et træk til højre, altså væk fra målet, og er trods alt hvad 30-40 meter væk. Og så er det jo Chamakh vi snakker om...

Ok, det var jeg faktisk ikek klar over. Troede et rødt kort var 3 dage, punktum Wink

Vi er ikke uenig, men som før skrevet så synes jeg også da jeg så den første gang at den var til rødt. Men vi får den jo fra 117 vinkler og forskellige gengivelser. Hvis dommeren, fra hans sted på banen, ser at Arteta fælde Chamakh som sidste mand så skal han jo give det røde kort. Og han skal jo dømme det på et split sekund  Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #14909: 28 Okt 2013, 09:49 »

Klokkerent rødt kort. Han fratager Chamakh en oplagt scoringschance i og med at Chamakh er forbi Arteta og ville have haft frit løb ned mod mål. Desuden så er fodbodspillere på det niveau eksperter i at få det til at se tilfældigt ud, lad jer ikke narre af det, det er selvfølgelig gjort med fuldt overlæg.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 992 993 [994] 995 996 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010