Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23457
0 Brugere, 1009 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
kwf96636@inohm...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
989
990
[
991
]
992
993
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1215821 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #14850:
26 Sep 2013, 01:06 »
Hvordan var Bendtners præstation? Jeg kan forstå han lavede en assist, og scorede i straffesparkskonkur
rencen, men hvordan gjorde han det ellers?
FCK
PhilipFlink
Manager
«
Svar #14851:
26 Sep 2013, 01:13 »
Citat af: nicolajtmadsen 26 Sep 2013, 01:06
Hvordan var Bendtners præstation? Jeg kan forstå han lavede en assist, og scorede i straffesparkskonkur
rencen, men hvordan gjorde han det ellers?
Meh, man kunne godt se han har været ude i noget tid, men synes han var god i opbygnings spillet, og vandt et par dueller osv.. ikke noget at skrive hjem om, men heller ikke helt vildt dårligt. Brændte dog en friløber.
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
ptrN
Manager
«
Svar #14852:
26 Sep 2013, 06:25 »
Citat af: PhilipFlink 26 Sep 2013, 01:13
Meh, man kunne godt se han har været ude i noget tid, men synes han var god i opbygnings spillet, og vandt et par dueller osv.. ikke noget at skrive hjem om, men heller ikke helt vildt dårligt. Brændte dog en friløber.
Han brændte i princippet ikke da han ikke nåede at skyde. Han formøblede vel bare chancen, men der er ingen vil om han skulle have scoret. Lækkert oplæg til chancen fra Akpom. DN knægt bliver klasse.
welbz is dat guy
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14853:
26 Sep 2013, 09:44 »
Citat af: PhilipFlink 26 Sep 2013, 01:13
I second that. Han var anonym i første halvleg, men havde ikke noget at arbejde med heller. I anden kom der lidt mere tempo over spillet, og han fik lavet en fin aflevering til målet og også sendt Gnabry afsted i en forholdsvis god chance. En fin spilstation, men med en del dårlige berøringer og afleveringer der hang sammen med misforståelse. Men han har heller ikke spillet for os i 2 år, så det kan man vel ikke give ham skylden for, ligesom han jo reelt set ikke har spillet ret meget fodbold de sidste par år.
Hvis man sammenligner med Giroud, var det noget nær det samme. Giroud kan også sagtens falde ud af en kamp hvis han ikke har noget at arbejde med, og lave dårlige berøringer, og forskellen ligger i at (ud over at Giroud er en klasse bedre) der mangler en masse kamptræning og indbyrdes forståelse. Som det altid har været med Bendtner, så er talentet der til at han kunne blive en fin spiller, men han får ikke muligheden for det i Arsenal.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Est-1892
Førsteholdsspiller
«
Svar #14854:
29 Sep 2013, 15:34 »
Forstår godt Arsenal er glad for købet af Ozil
Den knægt har skills
http://plbold.dk/video-ozil-viser-skills-med-tyggegummi/
#Respect
The Captain says goodbye!
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #14855:
29 Sep 2013, 15:56 »
Jeg er ekstremt imponeret af vores start. Jeg synes naturligvis vi skal tage det roligt og ikke snakke mesterskab, men man har lov at drømme. Vi har ofte fået kritiseret vores bredde i løbet af sommeren, men jeg synes faktisk, at det lige nu viser sig, at den er fin. Vi mangler en masse af vores rigtig gode spillere, og alligevel vinder vi kampe. Vi er netop oppe på 12 udebanesejre i streg - og samtidig er den eneste kamp vi har tabt siden marts kampen mod Aston Villa.
Jeg synes der tegner sig et positivt billede og jeg glæder mig ekstremt til at få Cazorla tilbage og se ham trylle med Özil. Når de to er på banen samtidig håber jeg virkelig at vi får fantastisk fodbold at se. Alt andet vil være en skuffelse.
Arteta er lige kommet tilbage, og jeg håber han kommer ind i startopstillingen i stedet for Wilshere. Jeg elsker Jack, men jeg synes godt man kan se, at han lige mangler det sidste for at komme op i topform. Hans fight er dog eminent, men hans touch mangler lige det sidste.
Ramsey, Flamini og Gibbs kan jeg slet ikke finde ord for. De er simpelthen i superform, og jeg er virkelig blevet glad for tilgangen af Flamini. Han har vist sig at være præcis hvad vores midtbane manglede. Det havde jeg ikke set inden.
Fremragende periode at være Arsenalfan - og vi skal have maksimum point de næste par PL-kampe.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14856:
30 Sep 2013, 14:42 »
Ja, det har da været en ganske god sæsonstart på man sige. Der skal selvfølgelig ikke gå Liverpool i den og snakkes om at vinde titlen, men det må siges at være til UG at man, efter et ufortjent nederlag til Villa går ud i en stime hvor man vinder alle kampene, og slår klubrekord med flest vundne udebanekampe i træk. Lige kønt har det ikke altid været, men man må tænke på at vi tidligere har manglet en effektivitet som vi ser ud til at have fået i år - og samtidig mangler vi en hel del stamspillere. Skide være med spillet pt., det er en fantastisk stime, og så kan man bare glæde sig til at vi får Cazorla, Poldi, Oxen og Walcott tilbage.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JKJ
Gæst
«
Svar #14857:
30 Sep 2013, 15:48 »
Citat af: Hawkins 30 Sep 2013, 14:42
Ja, det har da været en ganske god sæsonstart på man sige.
Der skal selvfølgelig ikke gå Liverpool i den og snakkes om at vinde titlen,
men det må siges at være til UG at man, efter et ufortjent nederlag til Villa går ud i en stime hvor man vinder alle kampene, og slår klubrekord med flest vundne udebanekampe i træk. Lige kønt har det ikke altid været, men man må tænke på at vi tidligere har manglet en effektivitet som vi ser ud til at have fået i år - og samtidig mangler vi en hel del stamspillere. Skide være med spillet pt., det er en fantastisk stime, og så kan man bare glæde sig til at vi får Cazorla, Poldi, Oxen og Walcott tilbage.
Hvorfor bliver det altid nævnt? Nu synes jeg at jeg følger med en del steder på div Liverpool forums, men synes det er meget få der overhovedet nævner at vi er titelkandidater.
Tværtimod er det fans af Arsenal, Man U og Chelsea der har endnu mere travlt med at nævne dette. Er det fordi man pludselig ser os som en trudsel eller hvorfor?
Men som tingene ser ud pt er der vel ingen tvivl om at i bør gå efter noget højere end den sædvanlige 4. plads som jo er Wengers mål for sæsonen
PhilipFlink
Manager
«
Svar #14858:
30 Sep 2013, 15:51 »
Citat af: JKJ 30 Sep 2013, 15:48
Hvorfor bliver det altid nævnt? Nu synes jeg at jeg følger med en del steder på div Liverpool forums, men synes det er meget få der overhovedet nævner at vi er titelkandidater.
Tværtimod er det fans af Arsenal, Man U og Chelsea der har endnu mere travlt med at nævne dette. Er det fordi man pludselig ser os som en trudsel eller hvorfor?
Men som tingene ser ud pt er der vel ingen tvivl om at i bør gå efter noget højere end den sædvanlige 4. plads som jo er Wengers mål for sæsonen
Nej, det er fordi I hver sæson ser jer som en trusel - Til at vinde PL - & at i så som regel ender udenfor top 4.
FIFA 13 skills tutorial
gerre
Førsteholdsspiller
«
Svar #14859:
30 Sep 2013, 15:56 »
Og hvem er "i"? Er ret enig med JKJ i det her.
Ja der er fans der er ude at råbe det op hver sæson og efter hver sejr, men det er også et mindretal, og findes også i bl.a. Arsenal. For Liverpool har det bare efterhånden udviklet sig til en myte som andre holdsfans hele tiden hiver frem...
«
Seneste Redigering: 30 Sep 2013, 16:24 af gerre
»
JKJ
Gæst
«
Svar #14860:
30 Sep 2013, 16:00 »
Citat af: PhilipFlink 30 Sep 2013, 15:51
Nej, det er fordi I hver sæson ser jer som en trusel - Til at vinde PL - & at i så som regel ender udenfor top 4.
Igen, hvem siger dette?
Fans af andre klubber siger at vi siger dette, det er bare sjældent at man ser en Liverpool fan sige dette højt.
Efter vores flotte sæson 08/09 havde vi forventninger om at nu skulle det være året efter, det er korrekt. Ellers synes jeg ikke der er snakket højt om dette siden.
Så har det vel bare været vores mål at blive bedre end den foregående sæson. Det kan jeg ikke rigtig se er det samme som at snakke om mesterskab eller top 4.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #14861:
30 Sep 2013, 21:31 »
Citat af: JKJ 30 Sep 2013, 15:48
Det er jo en on-going joke fordi Liverpool fansene har tendens til hurtigt at køre sig op over sit hold, for derefter at indse at det stadig sutter. Det har vi jo set så mange gange, så når det går godt for Liverpool, så siger man jo at I er så meget oppe at køre om at I nu vinder mesterskabet - for derefter at gå ned igen (forhåbentlig).
Så det handler ikke så meget om hvad I siger, men mere den joke om at Liverpool fansene har tendens til at køre op og så falde ned igen
JKJ
Gæst
«
Svar #14862:
30 Sep 2013, 22:08 »
Citat af: Hawkins 30 Sep 2013, 21:31
Det er jo en on-going joke fordi Liverpool fansene har tendens til hurtigt at køre sig op over sit hold, for derefter at indse at det stadig sutter. Det har vi jo set så mange gange, så når det går godt for Liverpool, så siger man jo at I er så meget oppe at køre om at I nu vinder mesterskabet - for derefter at gå ned igen (forhåbentlig).
Så det handler ikke så meget om hvad I siger, men mere den joke om at Liverpool fansene har tendens til at køre op og så falde ned igen
Vi har fået den bedste start i PL i mange år, men det får os da ikke til at snakke mesterskab. Som tingene ser ud pt, så kan og skal vi da være optimister men derfor er langt størstedelen da stadig realistiske og ved da godt vi ikke vinder PL.
Dem der puster op er ikke Liverpool fans, det er derimod andre fans der gang på gang nævner det. Jeg har lidt svært ved at forstå vi skal beskyldes for noget som andre fans tror vi gør.
Og i, Arsenal er vel ikke meget bedre, i er jo også hurtige oppe at gøre når i har en god periode hvorefter i får jeres sædvanlige 3.-4. plads.
Og med alt respekt så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skal glæde sig over at det går godt for sit hold i en længere periode.
Vi har som sagt fået den bedste start i mange år, hvorfor skal vi ikke glæde os over det? Men at sige vi påstår vi er titel kandidater er noget fis at sige.
I burde vel også glæde jer over jeres start, spil på banen og at jeres bredde er så god med tanke å jeres mange skader
PhilipFlink
Manager
«
Svar #14863:
30 Sep 2013, 22:27 »
Citat af: JKJ 30 Sep 2013, 22:08
Men at sige vi påstår vi er titel kandidater er noget fis at sige.
Det er det godt nok laaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaangt fra. Nu skriver du "VI", hvor jeg før fik at vide at det ikke var alle, men der var nogen - Derfor kan du ikke putte VI - men JEG ind når du skriver dette. Siger det bare - Der er maaange Pool fans der mener de er med i mesterskabskampen.
FIFA 13 skills tutorial
JKJ
Gæst
«
Svar #14864:
30 Sep 2013, 22:39 »
Citat af: PhilipFlink 30 Sep 2013, 22:27
Det er det godt nok laaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaangt fra. Nu skriver du "VI", hvor jeg før fik at vide at det ikke var alle, men der var nogen - Derfor kan du ikke putte VI - men JEG ind når du skriver dette. Siger det bare - Der er maaange Pool fans der mener de er med i mesterskabskampen.
Ikke de steder jeg læser
Selvfølgelig er der nogen der er helt oppe i skyerne og tror vi smadre alt i PL iår og er udfordre til CL næste år. Dem vil der altid være nogen af og det gælder alle hold.
Men langt de fleste jeg er i kontakt med holder altså begge ben på jorden og ved godt vi ikke er titel aspiranter. De ved godt vi er i fang med at bygge holdet op, og er igang med en proces der i løbet af 2-3 år skal gøre vi er med op top 4 placerne. Hvis det sker før klager vi selvfølgelig ikke men målet er at komme længere op end den forrige sæson og så måske kæmpe med op de sidste CL pladser hvis muligheden er der.
Men kan stadig ikke se hvorfor vi ikke skal glæde os over vores start i år. Sidste år på samme tid på sænonen havde vi altså kun 5 point nu har vi 13. Den forbedring tror jeg de fleste hold vil være tilfredse med og giver en noget optimisme. Jeg kan ihf ikke være pessimist pga dette
Min påstand er at langt de fleste der psåtår vi er titel kandidater er ikke Liverpool fans men andre holds fan der påstår vi siger det
Sider:
1
...
989
990
[
991
]
992
993
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »