home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 971 972 [973] 974 975 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1216339 gange)
sarcas
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14580: 01 Sep 2013, 01:53 »

We only want top top top quality

PhilipFlink
Manager

« Svar #14581: 01 Sep 2013, 13:14 »

Nåå. Emiliano Vivano - GK - 6'5 - Serie B - Medical idag - Lån med købsmulighed.

Naustratze
Gæst

« Svar #14582: 01 Sep 2013, 13:18 »

Er det så Fabianski der er på vej ud, eller hvad tror i?

PhilipFlink
Manager

« Svar #14583: 01 Sep 2013, 13:36 »

Er det så Fabianski der er på vej ud, eller hvad tror i?

Tror Fab ryger så, også skal Viviano kæmpe med szcz'er om førstepladsen. Det er også fint nok med lidt mere konkurrence til Szcz. Gør ham kun bedre.

Seller95
Manager

« Svar #14584: 01 Sep 2013, 14:00 »

Håbløs transfer hvis det går igennem... Overhovedt ikke hvad vi har brug for.. Nøj hvor vi på papiret er langt fra de andre tophold, hvis vi ikke henter nogle markante forstærkninger inden imorgen aften..

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #14585: 01 Sep 2013, 14:05 »

Håbløs transfer hvis det går igennem... Overhovedt ikke hvad vi har brug for.. Nøj hvor vi på papiret er langt fra de andre tophold, hvis vi ikke henter nogle markante forstærkninger inden imorgen aften..

HVorfor er det ikke det?? En mentor for szcz'er  er fint hvis det presser ham til at blive bedre, som er hvad vi råber på hele tiden??? Mærkelig kommentar. Bare fordi vi henter en målmand, kan vi da stadig godt hente til andre positioner. Desuden har Szcz stået fantastisk sidste 2 kampe.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14586: 01 Sep 2013, 14:39 »

Jeg tror nu ikke Fabianski ryger bare fordi vi henter Viviano. Som Wenger sagde, så er det ikke nok at vi har 2 keepere og så Martinez der er totalt uprøvet. Vi har tidligere været nede på vores 4. keeper pga. skader, og med Szczesny og Fabianski ved man aldrig hvornår de bliver skadet igen. Mon ikke Szczesny forbliver vores #1 og Viviano så skal kæmpe med Fabianski om at være #2.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #14587: 01 Sep 2013, 14:41 »

Så du tror at spillere på deres niveau vil kæmpe om at være 2. målmand? Det ville jeg ihvertfald ikke hvis det var mig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14588: 01 Sep 2013, 14:43 »

Jeg tror da bestemt at Viviano får besked om at han skal kæmpe med Szczesny om at blive #1. Men som udgangspunkt er jeg sikker på at Szczesny forbliver #1 og så må de to kæmpe om at blive #2 - og måske slå Szczesny af pinden alt efter hvordan det går.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Seller95
Manager

« Svar #14589: 01 Sep 2013, 14:44 »

I aner vel ingenting om Viviano? Manden er lige rykket bed i Serie B. Han kan umuligt være en fremragende målmand. Szcz slår han alligevel ikke af.
Hent nu nogle markspillere med kvalitet i stedet. Men det sker ikke. Vi ender sikkert med Kalou.

Arsenal <3

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #14590: 01 Sep 2013, 14:46 »

Viviano stod vidst for Fiorentina i sidste sæson, og har derfor intet med Palermos nedrykning at gøre. Tror helt bestemt han ville været et fint køb, og godt med lidt konkurrence til Chesny.

Naustratze
Gæst

« Svar #14591: 01 Sep 2013, 14:47 »

Han fik 32 kampe for Fiorentina sidste sæson (som da vist ikke rykkede ned), og det er da bestemt ikke en dårlig klub.
Edit: Lidt for sent på den.

Seller95
Manager

« Svar #14592: 01 Sep 2013, 14:48 »

Viviano stod vidst for Fiorentina i sidste sæson, og har derfor intet med Palermos nedrykning at gøre. Tror helt bestemt han ville været et fint køb, og godt med lidt konkurrence til Chesny.
Haha, der kan man bare se. Så trækker jeg pænt mine ord tilbage.. Wink italiensk bold har aldrig sagt mig noget..
Synes dog stadig at det er en mærkelig handel.. Men jeg er også pessimistisk anlagt hvad angår Arsenal lige pt.. Troede på, at det ville blive vores transfervindue, men nej...

Arsenal <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14593: 01 Sep 2013, 14:48 »

I aner vel ingenting om Viviano? Manden er lige rykket bed i Serie B. Han kan umuligt være en fremragende målmand. Szcz slår han alligevel ikke af.
Hent nu nogle markspillere med kvalitet i stedet. Men det sker ikke. Vi ender sikkert med Kalou.

Du er så negativ, Seller! Ikke at du ikke har noget at have det i...

Jeg forbliver (som altid) optimistisk, og forventer at vi køber 2-3 spillere (ud over Viviano) på sidste dag i transfermarkedet. Så er spørgsmålet om det bliver på baggrund af en bét som da vi tabte 8-2 til United og panikkøbte på sidste dag, eller om vores nuværende stamme kan spille en god kamp i eftermiddag/aften.

ptrN
Manager

« Svar #14594: 01 Sep 2013, 14:49 »

Du aner jo tydeligvis heller intet om ham.

Fy for satan en omgang mundlort. Hvad med at snakke om ting du har forstand på.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 971 972 [973] 974 975 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010