home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1072 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1216410 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14565: 31 Aug 2013, 00:15 »

Draxler ville da være en rigtigt spændende spiller at få med et stort potentiale og nogle store kvaliteter. Men. I mine øjne er en pris af £40 mio fuldstændigt ude af proportioner. At lægge de penge for en Benzema, Özil eller Suarez vil kunne forsvares, men så mange penge for en stadigvæk forholdsvis uprøvet spiller er ikke godt købmandsskab. Jeg ville blive absolut ikke blive utilfreds, hvis vi ser Draxler i en Arsenal trøje, men en pris på £40 mio vidner om desperation. Jeg håber virkelig ikke, at man lader sig narre til at lægge de penge.

Det tror jeg også mange sagde da Bayern smed ca. det samme for Martinez! Siger ikke han ikke var prøvet på lidt højere niveau - Men hvis han bliver købt til den pris, synes jeg kun vi kan se tiden an, og se om han var det værd. Ikke allerede med det samme smide det i hovedet på ham. Han kan jo vise sig allerede fra start af, at være kanon Smiley

- Jeg mener selvfølgelig, at fordi han er så ung, kan han hurtigt blive alle de penge værd! Hvis ikke mere. Havde han nu været 29-30 år, havde det måske været en anden sag.

Forseglede Læber

Fantastisk spiller, kan være han kan ligge den side fra ham Smiley
« Seneste Redigering: 31 Aug 2013, 00:20 af PhilipFlink » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14566: 31 Aug 2013, 22:18 »

Samuel ‏@samuelj29060 3m
Arsenal in talks with Draxler & Kaka, confirms the brilliant, reliable @DarrenArsenal1 - Kaka on 1-year loan if main targets don't work.

Darren ‏@DarrenArsenal1 3m
I also believe we have agreed a fee for at least one of the Madrid 3. I could lie and say I know which one,but alas I'm not 100% so I wont..

Bummelum, jeg ville gerne se Draxler i Arsenal. Tvivler dog stærkt på at det kommer til at ske. Og det er vel Di María vi er enige med Real Madrid om, men han vil nok hellere blive...

Naustratze
Gæst

« Svar #14567: 31 Aug 2013, 23:24 »

Henter vi Di Maria, så er jeg i sandhed en glad dreng. Selvom jeg ikke ved hvad vi så skulle gøre af Walcott, venstre kant? Dog er det klart en defensiv midt vi mangler mest.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14568: 31 Aug 2013, 23:28 »

Di María er vel venstre kant?

Naustratze
Gæst

« Svar #14569: 31 Aug 2013, 23:29 »

Di Maria er bestemt ikke venstre kant, har aldrig set ham spille der. Der er nok heller ikke meget plads på positionen, med Ronaldo på holdet. Han er derimod en helt fremragende højre kant, med en fremragende arbejdsindsats begge veje, som gør at jeg virkelig godt kan lide ham.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2013, 23:32 af Naustratze » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #14570: 31 Aug 2013, 23:32 »

Di Maria er bestemt Venstrekant? Spillede næsten ikke andet i sin Benfica tid - Eller, han spiller på begge kanter, men fordi at Ronaldo er 100% på sin venstrekant, har man brugt Di Maria på alle de offensive pladser.

Di Maria - Cazorla - Walcott

Farlige 3 mand at ha' på midten. Men hvor Cazorla og Di Maria kommer til at bevæge sig meget rundt, og skifte plads løbende.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #14571: 31 Aug 2013, 23:32 »

Ville ikke sige nej til Draxler og/eller Di Maria, kender dog ikke det store til Draxler men Di Maria er en klassespiller. Er dog voldsomt ked af, at Sakho er på vej til Liverpool, han er nok den spiller jeg helst har set komme til Arsenal i mange år efterhånden. Øv.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14572: 31 Aug 2013, 23:35 »

Ville ikke sige nej til Draxler og/eller Di Maria, kender dog ikke det store til Draxler men Di Maria er en klassespiller. Er dog voldsomt ked af, at Sakho er på vej til Liverpool, han er nok den spillere jeg helst har set komme til Arsenal i mange år efterhånden. Øv.

Jep, klasse spiller. Man kan dog sige det ikke er i centerforsvaret vi mangler mest. Problemet er bare lige nu, hvis 1 eller 2 bliver skadet er vi screwed. Men når alle er klar, har vi 3 meget kompetente midterforsvare, og bliver sjovt at se hvordan de kommer til at kæmpe om pladserne. For Vermaelen vil ikke være tilfreds med at sidde på bænken - Hvis bare han kan finde sin gamle form igen. Og med Sagna som cover har vi 4 meget gode CB's.

Naustratze
Gæst

« Svar #14573: 31 Aug 2013, 23:35 »

Blev Di Maria sat på venstrekanten ville hans niveau simpelthen falde for vildt. Manden kan mindre end ingenting med højre, og ville få Podolski syndromet hvor man kun kan gå mod baglinjen og satse på et indlæg ved hver udfordring. Det går bare ikke. Han er langt farligere når han kan trække ind i banen.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14574: 31 Aug 2013, 23:37 »

Blev Di Maria sat på venstrekanten ville hans niveau simpelthen falde for vildt. Manden kan mindre end ingenting med højre, og ville få Podolski syndromet hvor man kun kan gå mod baglinjen og satse på et indlæg ved hver udfordring. Det går bare ikke. Han er langt farligere når han kan trække ind i banen.

Nej nej nej - Maria kan nemlig give en helt anden dimension. I og med at han kan spille på alle pladser, vil vores midtbane være umulig at finde ud af. Di Maria har et vanvittigt venstreben, hvor han kan slå nogle alt afgørende indlæg, fordi han er så god til at komme forbi sin markør - NOGET VI MANGLER. Men i og med at han kan skifte med Cazorla og rotere hvor det passer dem over midtbanen, bliver det intet problem - man har ikke som sådan en bestemt plads i Arsenal. Men en start plads på venstrekanten ville ikke gøre Maria noget som helst. Ville være INTET problem Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14575: 31 Aug 2013, 23:39 »

Naustratze
Gæst

« Svar #14576: 31 Aug 2013, 23:52 »

Hvordan kan Di Maria give en anden dimension? Bliver han sat på venstrekanten kan han præcis det samme som Walcott og Podolski, gå mod baglinjen og slå et indlæg. Det ville nærmere give en anden dimension at få en spiller der kan gå ind i banen, og så måske skifte lidt rundt med Cazorla den vej rundt eller hvad man nu kan finde ud af. Synes bare det ville være at lukke ham inde hvis han blev sat i venstre side, p.g.a hans ringe svage ben.

Jeg er størst fan af at have en venstrebenet i højre og en højrebenet i venstre. Sådan kan man jo have forskellige synspunkter.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2013, 00:00 af Naustratze » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #14577: 01 Sep 2013, 00:00 »

Hvordan kan Di Maria give en anden dimension? Bliver han sat på venstrekanten kan han præcis det samme som Walcott og Podolski, gå mod baglinjen og slå et indlæg. Det ville nærmere give en anden dimension at få en spiller der kan gå ind i banen, og så måske skifte lidt rundt med Cazorla den vej rundt eller hvad man nu kan finde ud af. Synes bare det ville være at lukke ham inde hvis han blev sat i venstre side, p.g.a hans ringe svage ben.

Fordi en Walcott ikke kan indgå i noget kombinations spil - Det er ikke der Walcott har sine forcer. Hvor at Di Maria i løbet af en kamp kan spille over hele midtbanen, gå ovre i højre og ind i banen - Spille på midten hvis Cazorla går på Venstre og være på venstre og lave giftige indlæg. Han vil bringe en helt ny dimension ind i spillet - En spiller man ikke ved hvor man har.

Naustratze
Gæst

« Svar #14578: 01 Sep 2013, 00:03 »

Jeg ville godt kunne gå med til idéen, men så skal det også være som du forklarer der, og ikke som Podolski der bare bliver ude i venstre, hvor han ikke er speciel farlig (Det meste af tiden, alligevel har han lige et par momenter pr. kamp som ofte bliver mål eller assists alligevel). Jeg ved godt at de er forskellige, men det er nærmest trist at se på nogle gange.
Desværre tror jeg at det hele er ønsketænkning alligevel.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14579: 01 Sep 2013, 00:08 »

Ja vi får ham sikkert ikke alligevel...

Sider: 1 ... 970 971 [972] 973 974 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010