home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1216533 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14490: 20 Aug 2013, 00:36 »

Begovic > Cesar

Ikke at jeg ville ha noget imod Cesar. Langt fra. Men hvis man alligevel vil hente en 26 årig målmand, kan man lige så godt hente en der har spillet i PL../Spiller der
Selvfølgelig er Begovic holdbar i flere år, men synes klart at Cesar er en bedre målmand, og da han er målmand kan han jo også holde en del år endnu. Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14491: 20 Aug 2013, 00:45 »

Selvfølgelig er Begovic holdbar i flere år, men synes klart at Cesar er en bedre målmand, og da han er målmand kan han jo også holde en del år endnu. Smiley

En bedre målmand? No way? ...

Swizz CataR
Manager

« Svar #14492: 20 Aug 2013, 13:07 »

Vil også klart mene at Begovic er den bedste af de to. Cesar er rigtig dygtig på stregen, men jeg synes desværre han er enormt slem til blot at parere boldene, han holder dem uhyre sjældent. Det ved jeg ikke om jeg ville være tilfreds med, jeg ville i hvert fald aldrig se ham i United, uagtet om vi ikke havde De Gea. Begovic derimod synes jeg er super solid, han kan det hele, og så har han tilmed en fantastisk alder. Absolut en målmand jeg gerne så i United hvis ikke det var fordi vi havde De Gea!

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14493: 20 Aug 2013, 13:52 »

Monreal, Gibbs og Sagna træner alle med i dag, så det ser umiddelbart ud til at vi har mere end blot Jenkinson og Mertesacker til rådighed i forsvaret i weekenden.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #14494: 20 Aug 2013, 15:08 »

Monreal, Gibbs og Sagna træner alle med i dag, så det ser umiddelbart ud til at vi har mere end blot Jenkinson og Mertesacker til rådighed i forsvaret i weekenden.

Gallas kan fås på free stadig Peace

PhilipFlink
Manager

« Svar #14495: 20 Aug 2013, 15:11 »

Gallas kan fås på free stadig Peace

Åh nej, ikke sig det for højt - Wenger skal ikke finde ud af det..

2 sep. Flamini og Gallas de 2 eneste der er hentet ind.. lol

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14496: 20 Aug 2013, 15:48 »

Hmmm... Nah, mon dog.

Matteo Bonetti ‏@TheMilanGuy 18m
Arsenal might try to top Tottenham's bid for Erik Lamela. It's between those two clubs for the #Roma winger

PhilipFlink
Manager

« Svar #14497: 20 Aug 2013, 16:09 »

Hmmm... Nah, mon dog.

Matteo Bonetti ‏@TheMilanGuy 18m
Arsenal might try to top Tottenham's bid for Erik Lamela. It's between those two clubs for the #Roma winger

Oh please

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14498: 20 Aug 2013, 21:03 »

Er Sahko lige så god som han var i tidligere tiders FM?

David Ornstein ‏@bbcsport_david 1m
Arsenal contact from Gazidis, Spurs from Freund. Not followed up yet but Sakho camp want to meet all parties before decision #bbcfootball

EDIT: This just in:

"@SERvalencia: Valencia and Arsenal reach agreement on Guaita. More on @hora25 Sports at 20:50

ptrN
Manager

« Svar #14499: 20 Aug 2013, 21:12 »

Er Sahko lige så god som han var i tidligere tiders FM?

David Ornstein ‏@bbcsport_david 1m
Arsenal contact from Gazidis, Spurs from Freund. Not followed up yet but Sakho camp want to meet all parties before decision #bbcfootball

EDIT: This just in:

"@SERvalencia: Valencia and Arsenal reach agreement on Guaita. More on @hora25 Sports at 20:50
Han er ihvertfald et bæst rent fysisk.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #14500: 20 Aug 2013, 21:35 »

Han var klub kaptajn for PSG sidste sæson - Hvis han blev købt ville han klart være førstevalg i forsvaret.. Ved siden af Kos.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14501: 22 Aug 2013, 15:31 »

Hold op det er dejligt at se Wenger sige at vi nu ikke har interesse for Suarez mere! Rooney ligner jo en dejlig signing i sammenligning! Nu bliver det spændende at se hvordan vi afslutter transfervinduet, især efter den imponerende sejr i går (mod et overraskende ringe Fenerbache vel at mærke).

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14502: 22 Aug 2013, 15:45 »

Hold op det er dejligt at se Wenger sige at vi nu ikke har interesse for Suarez mere! Rooney ligner jo en dejlig signing i sammenligning! Nu bliver det spændende at se hvordan vi afslutter transfervinduet, især efter den imponerende sejr i går (mod et overraskende ringe Fenerbache vel at mærke).

Vi køber ikke Arteta - Jeg kender ikke Cazorla

Fergie: Arsene would make a great poker player

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14503: 22 Aug 2013, 19:00 »

Bummelum... Ved ikke helt hvad man skal mene om det. Er vel et forholdsvist risikofrit gamble at hente ham på free. Han har erfaring med PL og vi kender ham. Men han er vel ikke ligefrem nogen klassespiller...?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2400151/Arsenal-set-sign-Mathieu-Flamini-free-transfer.html

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14504: 22 Aug 2013, 19:59 »

Det ville i hvert fald være en typisk Wenger signing. En gratis spiller som kan ses som (endnu) en midlertidig løsning, og backup for vores eksisterende trup (Artetas position). Jeg ville være lidt 'meh' over købet, ligesom da vi hentede Lehmann og Henry ind i en kort periode.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 965 966 [967] 968 969 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010