home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 940 941 [942] 943 944 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282032 gange)
Quixotry
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14115: 22 Jun 2013, 17:37 »

Og hvorfor skal de ikke det?

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14116: 22 Jun 2013, 17:45 »

Samuel ‏@samuelj29060 1m
Fellaini (& Arteta) partying in a club in Spain. Fellaini on if he is joining #AFC: "I hope so." pic.twitter.com/4z8VSed8PG - via @ninaafc

Det er selvfølgelig altid noget hun bare kan sige Wink

Badefar
Manager

« Svar #14117: 22 Jun 2013, 17:46 »

Svært at se noget bedre, som vi kan få - overhovedet. Svært at se din pointe om han "kun" er 200 mille værd.

Min største anke mod Higuain er sådan set, at jeg synes han oftest forsvinder ud af de store kampe og bliver mere en reel marginal spiller, når modstanderen hedder Barcelona, Bayern, Man Utd etc. Han scorer ganske enkelt ikke mål i de store kampe, og hans andre facetter i spillet vejer ganske enkelt ikke op for det fravær imo.

Han er en rigtig glimrende spiller når modstanderen hedder Granada eller Zaragoza, og han kan lukrere på den plads han får, når forsvarernes opmærksomhed primært er på folk som Ronaldo, Özil og Benzema. I Arsenal er virkeligheden altså en helt anden. Her vil han blive lurpasset i langt højere grad og vil spille over for hold der er langt mere aggressive og har mere mod på tingene end når Real møder et spansk midter/bundhold.

Derfor synes jeg et prisskilt på op mod £25 mio er i overkanten for en spiller der har vist, at han primært er god i medgang og som ikke er vant til at være en af de store profiler for sit hold. Jeg så hellere, at man holdte på de penge, og så virkelig strækte sig økonomisk, når muligheden opstår for at få en spiller der har bevist lidt mere på højeste niveau.

Findes de så derude? I mine øjne ja, hvis man har viljen til at strække sig økonomisk. Jeg synes i hvert fald, at spillere som Rooney, Lewandowski og Gomez i højere grad har leveret på topniveau og vist, at de kan påtage sig rollen som bærende spiller på deres hold.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14118: 22 Jun 2013, 17:48 »

Og hvorfor skal de ikke det?

ah .. Mig der lavede fejlen. Troede at bold havde sat den nye stilling ind, så jeg trykkede en sæson tilbage - Hvor de endte som nr. 5 Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14119: 24 Jun 2013, 17:10 »

Wanyama ser ud til at være på vej til Southampton. Interessant når både vi og Man Utd har scoutet ham.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14120: 24 Jun 2013, 17:13 »

Wanyama ser ud til at være på vej til Southampton. Interessant når både vi og Man Utd har scoutet ham.
Mnja... Tror han har pumpet nogle ting ud i pressen for at gøre ham mere atraktiv, end han egentlig er.. Fin spiller, men ikke en der ville gå ind og gøre en forskel med det samme både United eller vores hold..

Lyder desuden til at vi har lavet en "kontrakt" med Higuain. Det samme har Juve så desværre vist også, så det handler om hvem der ligger flest penge på bordet. Vi har ikke været kendt for at smide de ekstra millioner på bordet når det har været nødvendigt, men jeg tror at vi i år ligger de penge på bordet der skal til. Desuden tror jeg ikke Juve har så mange penge.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14121: 25 Jun 2013, 18:41 »

Back in yellow. Love it.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #14122: 25 Jun 2013, 18:55 »

Den er faktisk ganske nydelig må jeg sige!
Den skal i nok se pæne ud i Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14123: 25 Jun 2013, 18:58 »

Simpel og lækker!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #14124: 25 Jun 2013, 19:18 »

Back in yellow. Love it.

Kunne I ikke sende en delegation til mit kære Liverpool og vise dem jeres trøjer..... som er pæne og klassiske Thumbs Up

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #14125: 25 Jun 2013, 19:29 »

IMO så mangler I en klasse angriber som Higuain og så mangler i en klasse forsvarer mere til DC 2 stjerne køb og i vil være med til at spille om PL sejren ikke mindst i en sæson hvor Chelsea, United og Man City vil smide point af den simple grund at de har fået ny manager.

Frygter stadig at Wenger og Co. ikke får handlet de klasse spillere som kan løfte jeres hold det sidste stykke - det kunne blive en Arsenal sæson Peace

Hvordan ser jeres back situation ud - er Sagna fit og vil han blive i klubben og har Gibbs kvaliteten og stabiliteten?

I år vil jeg smide 500 kr på en PL sejr til Gunners... det er nu eller aldrig

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #14126: 25 Jun 2013, 19:36 »

IMO så mangler I en klasse angriber som Higuain og så mangler i en klasse forsvarer mere til DC 2 stjerne køb og i vil være med til at spille om PL sejren ikke mindst i en sæson hvor Chelsea, United og Man City vil smide point af den simple grund at de har fået ny manager.

Frygter stadig at Wenger og Co. ikke får handlet de klasse spillere som kan løfte jeres hold det sidste stykke - det kunne blive en Arsenal sæson Peace

Hvordan ser jeres back situation ud - er Sagna fit og vil han blive i klubben og har Gibbs kvaliteten og stabiliteten?

I år vil jeg smide 500 kr på en PL sejr til Gunners... det er nu eller aldrig

Higuain er vel så tæt på at blive Gunners mand som man kan være. Det er enten Juve eller Arsenal der napper ham, og ser allerede ud til nu at Juve har smidt focus over på Tevez. Tvivler stærkt på at der bliver hentet en "Stjerne CB" ind, mener allerede at vores forsvar er som det skal være(hvilket man også kunne se på at vi var det hold, efter city, der lukkede mindst mål ind). Hvis der bliver hentet en forsvarsspiller ind er det fordi Vermaelen ryger, eller at det er en ung fyr der kan kæmpe med om pladserne & lære noget fra de ældre.

Som jeg har forstået det vil Sagna meget gerne skrive under på en ny kontrakt/Blive i klubben næste sæson også, er dog ikke helt sikker. Men tror han er og se i Arsenal næste sæson. Jeg tror ikke der er nogen der ikke kan se Gibbs kæmpe potentiale & han var vel til tider også en af vores bedste folk i sidste sæson. Problemet er bare som altid at han har glas ben/krop hvilket hele tiden ødelægger hans sæsoner.

Jeg tror Higuain, Fellaini & en offensiv mand bliver hentet ind. I form af en "AM" eller en kant.

PhilipFlink
Manager

« Svar #14127: 25 Jun 2013, 20:41 »

Yes! Bliver lige skrevet nu her, At Tevez har skrevet under med Juve! Hvilket må betyde at Higuain bliver Arsenal spiller inden længe!! Lad os håbe!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #14128: 25 Jun 2013, 20:45 »

Hvem skriver det, Flink?

Badefar
Manager

« Svar #14129: 25 Jun 2013, 20:47 »

Sider: 1 ... 940 941 [942] 943 944 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010