home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 938 939 [940] 941 942 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282093 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #14085: 21 Jun 2013, 19:23 »

Jeps.

Som offensiv midt ville Rooney ikke kunne leve op til hverken Cazorla eller Wilshere. Som kant tvivler jeg på at han ville være specielt imponerende, og hvis vi køber en fløj som jeg håber (og evt. sælger Gervinho f.eks.), så vil der ikke blive plads til en Rooney. Jeg ved ikke lige hvad du mener med 'inderste angriber'. Vi har rigeligt med gode midtbanespillere til at Rooney ville kunne gøre sig gældende. Ingen grund til at købe ham for at smide en Ramsey/Arteta/Wilshere/Cazorla på bænken - især ikke med tanke på prisen plus hans enorme løn.

Rooney ville sikkert gøre det fint som angriber, men jeg ville ikke på nogen måde mene at han var pengene værd eller vi ville finde plads til ham på holdet, hvis vi hentede Higuain.

Fabregas er klasser over Rooney på den centrale midtbane, så hvis det var muligt ville jeg bestemt takke ja til at vi hentede ham, så vi havde masser af mulige opstillinger med de 3 midtbanespillere blandt Arteta, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Rosicky, Fabregas. Cazorla og Rosicky kan jo også sagtens spille kant.
Rooney kan dog spille second striker, og på den position ville han være bedre end samtlige alternativer vi har i hele truppen. Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #14086: 21 Jun 2013, 19:24 »

Jeps.

Som offensiv midt ville Rooney ikke kunne leve op til hverken Cazorla eller Wilshere. Som kant tvivler jeg på at han ville være specielt imponerende, og hvis vi køber en fløj som jeg håber (og evt. sælger Gervinho f.eks.), så vil der ikke blive plads til en Rooney. Jeg ved ikke lige hvad du mener med 'inderste angriber'. Vi har rigeligt med gode midtbanespillere til at Rooney ville kunne gøre sig gældende. Ingen grund til at købe ham for at smide en Ramsey/Arteta/Wilshere/Cazorla på bænken - især ikke med tanke på prisen plus hans enorme løn.

Rooney ville sikkert gøre det fint som angriber, men jeg ville ikke på nogen måde mene at han var pengene værd eller vi ville finde plads til ham på holdet, hvis vi hentede Higuain.

Fabregas er klasser over Rooney på den centrale midtbane, så hvis det var muligt ville jeg bestemt takke ja til at vi hentede ham, så vi havde masser af mulige opstillinger med de 3 midtbanespillere blandt Arteta, Ramsey, Wilshere, Cazorla, Rosicky, Fabregas. Cazorla og Rosicky kan jo også sagtens spille kant.

Szcz
Sagna Koscielny Merte Gibbs
       Fellaini Wilshere
Walcott  Rooney  Cazorla
            Higuain

Ja, man har vel lov at drømme.. (På sigt med Wilshere der) For Arteta er ekstremt vigtigt for holdet, men han bliver jo ikke yngre Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14087: 21 Jun 2013, 20:00 »

Rooney kan dog spille second striker, og på den position ville han være bedre end samtlige alternativer vi har i hele truppen. Wink

Det stemmer jo så også med mit tidligere ræsonnement om at vi skulle skifte til en 4-4-2 for at få både Higuain og Rooney til at passe ind.

Flink: Drømme? Det er ikke FM det her.. Ramsey skal absolut ikke ud af truppen på dette tidspunkt, ligesom vi begge ved at Cazorla er langt mere effektiv på AMC pladsen, og vi i stedet burde finde en venstre fløj mere. En Ayew kunne være rar at se i Arsenal.

Szczesny/?
Sagna/Jenks  Kos/Verm  Merte/?  Gibbs/Monreal
Arteta/Ramsey/Wilshere/Oxen  Arteta/Ramsey/Wilshere/Oxen
Walcott/Oxen  Cazorla/Wilshere/Rosicky  Poldi/?
Giroud/(Higuain)

En backup centerforsvarer, en erfaren keeper og en venstre fløj i stedet for Gervinho (ud over Higuain). Så er jeg mere end tilfreds.

Folk glemmer hurtigt at Cazorla, Poldi og Giroud alle tre havde deres første sæson i England - Og de må siges at have haft en acceptabel sæson. Vi behøver ikke ret mange forstærkninger for at kunne være med hvor det er sjovt. Og jeg har endda gjort plads til 4 indkøb.

Fellaini er dygtig, men jeg kan heller ikke se plads til ham i truppen. Ikke at jeg ville klage hvis vi køber ham, men hvorfor ikke forstærke os der hvor vi rent faktisk har brug for det i stedet? Så mange penge har vi heller ikke at vi kan købe stjerner på ALLE pladser. Lad os i stedet koncentrere os om at købe dem der hvor det er mest nødvendigt.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2013, 20:01 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Svartovich
Gæst

« Svar #14088: 21 Jun 2013, 21:04 »

Det stemmer jo så også med mit tidligere ræsonnement om at vi skulle skifte til en 4-4-2 for at få både Higuain og Rooney til at passe ind.
Det kunne da sagtens også være en mulighed, det har Wenger jo benyttet tilbage i storhedstiden Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14089: 21 Jun 2013, 21:31 »

Hvis vi kunne få en ok pris for Arteta, ville jeg ikke være ked af, at han forlader klubben, hvis vi så henter Felaini. Vi mangler noget power inde centralt, hvilket jeg ikke føler, at vi har nogen, der for alvor kan levere.. Arteta bliver ikke yngre, og hvis der er nogen, som ville smide lidt penge efter ham, mener jeg, at vi skal sælge, hvis vi kan få en type som Felaini

Svartovich
Gæst

« Svar #14090: 21 Jun 2013, 21:34 »

Hvis vi kunne få en ok pris for Arteta, ville jeg ikke være ked af, at han forlader klubben, hvis vi så henter Felaini. Vi mangler noget power inde centralt, hvilket jeg ikke føler, at vi har nogen, der for alvor kan levere.. Arteta bliver ikke yngre, og hvis der er nogen, som ville smide lidt penge efter ham, mener jeg, at vi skal sælge, hvis vi kan få en type som Felaini
Ved at de fleste nok er uenige med mig, men ville faktisk hellere have Lars Bender end Fellaini. Føler vi mangler en vaskeægte skraldemand til at bakke forsvaret op. Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14091: 21 Jun 2013, 21:35 »

Jeg er så uenig med at cazorla er bedst i midten. Han har været klasse på kanten, meget mere plads til ham + de bevæger sig jo overalt alligevel de 4 forreste.  Vi skalha bredde ind & ramsey bliver artetas arvtager.

Korzika
Gæst

« Svar #14092: 21 Jun 2013, 21:52 »

Jeg er så uenig med at cazorla er bedst i midten. Han har været klasse på kanten, meget mere plads til ham + de bevæger sig jo overalt alligevel de 4 forreste.  Vi skalha bredde ind & ramsey bliver artetas arvtager.
http://www.whoscored.com/Players/4522
Statistikken fra Whoscored undersøtter din pointe angående Cazorla.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14093: 21 Jun 2013, 21:54 »

Whaaat... Det forstår jeg slet ikke... Cazorla var fin på kanten mod slutningen af sæsonen, men da vi rykkede ham derud var han langt mindre effektiv og boldbesiddende og i det hele taget kontrollerende end på midten. Han er langt bedre på midten end på kanten. Vi har brug for en rigtig fløj i stedet - en med hurtighed og dribleevner som kan komme forbi sin direkte modstander. Cazorla er jo en boldfordeler ala Fabregas og spilder sin evne på fløjen.

Mht. Arteta var han noget nær vores nøglespiller (igen) i sidste sæson, og jeg ville være rigtig ked af hvis vi solgte ham - selvom det ville gøre plads til en Fellaini. Måske om en sæson eller to, men slet ikke nu hvor han er vores vigtigste spiller - og sagtens kan blive udnævnt til anfører i næste sæson.

Se også lige Part 1 og 2 af Artistry of Arteta.. Del 1 er her: http://www.youtube.com/v/KINVsyoC1-I
Elsker den mand!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Svartovich
Gæst

« Svar #14094: 21 Jun 2013, 21:57 »

Whaaat... Det forstår jeg slet ikke... Cazorla var fin på kanten mod slutningen af sæsonen, men da vi rykkede ham derud var han langt mindre effektiv og boldbesiddende og i det hele taget kontrollerende end på midten. Han er langt bedre på midten end på kanten. Vi har brug for en rigtig fløj i stedet - en med hurtighed og dribleevner som kan komme forbi sin direkte modstander. Cazorla er jo en boldfordeler ala Fabregas og spilder sin evne på fløjen.
Det link som Korzika lagde taler da for sig selv; hvis der noget han ikke gør på kanten er det at spilde sine evner, med  alle de assist og mål. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14095: 21 Jun 2013, 21:58 »

I min verden er statistikker ikke altafgørende for min mening.  Rullende Øjne

Svartovich
Gæst

« Svar #14096: 21 Jun 2013, 22:00 »

Nej det forstår jeg udmærket, men nu at forskellen på assists er så enorm, må det jo være mere end bare en statistik. Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14097: 21 Jun 2013, 22:09 »

Tja, han havde en enkelt kamp hvor han lavede 4 assists hvor han startede på fløjen. Nu har jeg set samtlige Arsenal kampe i sæsonen bortset fra 2 og mener stadig at han var mere en nøglespiller for os på midten, men man har da heldigvis lov til at være uenige.. Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #14098: 21 Jun 2013, 22:12 »

Er på mobilos, så kan ikke give dig en ordentlig debat. Statistiker er ikke alt , men synes det viser meget godt på den her. Ved at smide ham derud gør det også at wilshere kan spille derinde. Men som jeg skrev så flytter de sig jo rundt over alt så han kommer også indover midten Smiley

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #14099: 21 Jun 2013, 23:11 »

Mener at Fellaini og Arteta vil være et perfekt makker par, Fellaini kommer med en masse fysik MA med spilfordelingen, lig der til Jack forand dem som kommer med en masse energi og kreativitet, + at Ma og Fellaini kender hinanden fra deres tid i Everton, tænk hvis vi skal jagte et mål frem med Fellaini og ind med Giroud så har modstander holdet noget at se til og når vi møder hold som spiller fysisk(Mordor) er det også perfekt at have både Fellaini og Giroud. Så jeg ser heller at pengene bliver brugt på Fellaini og en CB end Rooney

Sider: 1 ... 938 939 [940] 941 942 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010