home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 929 930 [931] 932 933 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282404 gange)
Seller95
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13950: 14 Maj 2013, 21:44 »

Farvel og tak til Champions Leagues næste år, hvis vi ikke tager os sammen og vinder.. Ox ind i stedet for Rosicky..
Kom nu for pokker.. Men er stadig mere nervøs for Newcastle i sidste runde...

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #13951: 14 Maj 2013, 22:42 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaa FUCKING jaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa... Hvilken glæde. Jeg er pænt ligeglad pt. om spillet ikke altid fungere som det skal, så længe vi får de 3 point! Dette kan betyde alt for vores fremtid hvis vi kan få de 3 point mod Newcastle søndag! Vi kan endda snuppe en 3 plads, hvis ikke Chelsea vinder deres kamp!

Cazorla? Hvilken verdensklassespille r vi har også der! COYG!

Naustratze
Gæst

« Svar #13952: 14 Maj 2013, 22:45 »

Cazorla er en fuldstændig fantastisk spiller, hvilket køb. Synes også at Koscielny er ved at blive en absolut top klasse spiller, hvor havde han dog gemt den klasse?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13953: 14 Maj 2013, 22:46 »

Sikke da en lækker sejr! Det hele bliver afgjort i sidste runde, hvor vi kan ende på alt fra 3.-5. pladsen. Så længe Sp*rs ikke vinder, er jeg fuldstændig ligeglad med hvordan de andre kampe bliver! Fuck 3. pladsen, bare vi ender over Sp*rs og i CL (kval).

Jeg er spændt på hvordan Wenger får Oliver til at passe ind i startopstillingen. Hvis det stod til mig, røg Rosicky ud for HFB og så Cazorla ind på Rosickys plads og så Poldi på venstre. Uhhhh det bliver en spændende søndag!

Vanvittig kamp af Cazorla desuden.. Også Gibbs og Kos gjorde det godt, ligesom Ramsey og Arteta kæmpede røven ud af bukserne.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13954: 14 Maj 2013, 22:55 »

Szczesny's save at the start of the first half may well have decided the future of Arsenal Football club.

Vil godt lige fremhæve den her også!

Efter Maloney dive i feltet står Kone helt fri, men en klasse redning fra Szcz gør at det ikke bliver 2-1!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13955: 14 Maj 2013, 23:08 »

Second half, men ja - det var en god og vigtig redning.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13956: 14 Maj 2013, 23:10 »

Second half, men ja - det var en god og vigtig redning.

You knoooow..

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #13957: 14 Maj 2013, 23:12 »

Tak til Arsenal, fordi I lige har sikret Aston Villa endnu en sæson i Premier League.
For satan det havde været en gyser der havde ventet os, hvis ikke I havde fået point i dag.
Og ja, Cazorla er verdensklasse. Flot kamp han spillede igen i dag. Han bliver spændende at følge til næste sæson.

kruse
Lilleputspiller
*

« Svar #13958: 15 Maj 2013, 01:04 »

For satan, hvor var det 3 vigtige point, nu skal vi bare lige slå Newcastle søndag, så vi slipper for, at se de cunts fra Spurs tage vores 4. plads!

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

PhilipFlink
Manager

« Svar #13959: 15 Maj 2013, 01:42 »

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsenal-chelsea-play-off-decide-third-1889904?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Ville være rimelig sygt Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #13960: 15 Maj 2013, 02:23 »

Ja det er sgu da ret vildt.. Jeg håber på en 2-1 sejr til Arsenal over Newcastle og at Chelsea spiller 0-0 mod Everton.. Det kunne altså være lidt frækt med en playoff kampen om 3. pladsen Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13961: 15 Maj 2013, 09:27 »

Ja, det ser lyst ud for jer nu mht. den Champions League-billet, der ligger forude. Jeg synes, I som hold har nogle problemstillinger at evaluere på henover sommeren, men man må sige, at I har skudt papegøjen med erhvervelsen af Santi Cazorla. Han er den ideelle spiller i jeres system. Han mestrer mange tekniske facetter af spillet i et luftlag, der er få spillere i. Han har et fantastisk blik for det fremadrettede spil, og han er virkelig spilleren, der kan færdiggøre jeres ombygningsspil med noget ekstraordinært på den kreative hylde. Jeg ser ham som spilleren, der skal komme med de kreative inputs, men han har vist, at han også er en ganske habil målscorer, hvilket har været vanvittigt vigtigt for jer i denne sæson. Tænk engang, at der var en på siden, der mente, at Málaga havde skudt papegøjen, da de kunne få "hele" 150 mio. kr. for ham. Jeg vidste godt, hvad I fik, da I investerede i ham, men jeg må sige, at han har haft en imponerende debut-sæson i Arsenal-trøjen. Han har i min optik været en af de bedste og vigtigste spillere for jer i denne sæson. Det tror jeg, I Arsenal-fans er enige i.

Men hvad skulle der egentlig ske, hvis I ikke havde fået den CL-billet? Ja, altså jeg ved jo godt, at I mangler en vigtig kamp oppe nordpå endnu, før I kan være sikre, men jeg spår, at I får den CL-adgang nu. Hvor længe holder "In Arsené we trust"-fænomenet egentlig endnu? Får han sparket, hvis I dummer jer i sidste spillerunde, og jeres rival, Spurs, tager jeres plads?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13962: 15 Maj 2013, 09:35 »

Nu stiller du kun et enkelt spørgsmål, efter en ellers fin analyse, DN, men det er nemt nok at svare på: Nej, Wenger får ikke sparket selvom vi skulle ende på 5. plads, det er jeg helt sikker på. Hvorvidt vi reelt set burde finde en anden manager hvis det skete, er jeg lige ambivalent omkring.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13963: 15 Maj 2013, 09:44 »

Nu stiller du kun et enkelt spørgsmål, efter en ellers fin analyse, DN, men det er nemt nok at svare på: Nej, Wenger får ikke sparket selvom vi skulle ende på 5. plads, det er jeg helt sikker på. Hvorvidt vi reelt set burde finde en anden manager hvis det skete, er jeg lige ambivalent omkring.
Er du ambivalent  i forhold til at finde et alternativ til Arsené eller omvendt?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13964: 15 Maj 2013, 09:50 »

Jeg er sikker på at vi ville kunne finde en manager der ville kunne klare jobbet lige så godt som Arsene. Men jeg synes ikke at man skal fyre sin træner på baggrund af en enkelt dårlig præstation. Jeg forlangte Arsene ud i vinter da det virkede til at han nægtede at bruge nogle af de mange penge vi efter sigende skulle have, når det var så tydeligt at vi ikke havde holdet til at være med i top 4. Men siden da har han på forunderlig vis hevet os op og forklaret hvorfor han ikke har brugt ret mange penge de sidste par år, så jeg ville vente og se hvordan det går til næste sæson efter en sommer hvor han må bevise at vi virkelig har midlerne nu. Men hvis han blev fyret, ville det ikke gør mig det store.

Sider: 1 ... 929 930 [931] 932 933 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010