home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1158 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283015 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13665: 30 Jan 2013, 00:14 »

Ja det bliver fandme spændende og se om der sker noget. Krydser fingre!

PhilipFlink
Manager

« Svar #13666: 30 Jan 2013, 00:23 »

Seneste nye rygter skulle gå på at vi har indledt forhandlinger med Barcelona om Villa.. ellers i hvertfald budt på ham Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #13667: 30 Jan 2013, 07:36 »

Tvivler meget på at det bliver Villa.
En enkel klasse angriber og/eller forsvarer ville være fantastisk, men de hænger jo desværre ikke på træerne.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13668: 30 Jan 2013, 10:15 »

Jeg har læst at Wenger har udtalt at David Villa ikke skifter til os, det samme gælder David Beckham som træner med hos os. Jeg håber dog at han henter David Villa, det kunne blive rigtig godt!

ptrN
Manager

« Svar #13669: 30 Jan 2013, 11:19 »

Må indrømme at jeg ikke er den store fan af det mulige scenarie hvor vi henter David Villa. Han er 31 (snart 32) og at bruge en vetragtelig sin på at købe ham fri, synes jeg ikke er den bedste løsning.

Jeg ser hellere vi køber en anden angriber, gerne en der er mere udviklingspotential e i end Villa, dog ikke en hel ung en. Jeg synes at en Rodrigo fra Benfica kunne være er spændende indkøb. Han er nok en anelse dyrere end Villa, men er ligeledes spansk og ville linke godt med holdet; især vires spanske garde Arteta og Santi.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13670: 30 Jan 2013, 11:22 »

Må indrømme at jeg ikke er den store fan af det mulige scenarie hvor vi henter David Villa. Han er 31 (snart 32) og at bruge en vetragtelig sin på at købe ham fri, synes jeg ikke er den bedste løsning.

Jeg er enig i at jeg ikke ligefrem får mundvand ved tanken om en David Villa, men når der nu er over 11 måneder til han bliver 32, ville jeg ikke kalde det "snart".

ptrN
Manager

« Svar #13671: 30 Jan 2013, 11:29 »

Jeg er enig i at jeg ikke ligefrem får mundvand ved tanken om en David Villa, men når der nu er over 11 måneder til han bliver 32, ville jeg ikke kalde det "snart".
Du har ret, jeg huskede forkert. Desuden har han og konen lige fået et barn, hvorfor jeg finder det lidt mærkeligt at ville forlade Spanien på nuværende tidspunkt.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #13672: 30 Jan 2013, 13:07 »

At wenger siger han ikke henter de forskellige spillere skal vi vist tage med et gran salt Wink

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13673: 30 Jan 2013, 13:18 »

At han siger at han VIL hente forskellige spillere, skal man dog ligeså tage med et gran salt Tunge

Hvem tror og/eller håber I vi henter inden vinduet smækker, og tror I overhoved vi får hentet nogen?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13674: 30 Jan 2013, 13:20 »

Jeg har efterhånden forliget mig med tanken om at vi ikke henter nogen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13675: 30 Jan 2013, 13:22 »

Wenger har altid været pisse irriterende med transfers. Han siger at han henter et par stykker, og så trækker han det gradvist tilbage og så skal man være heldige hvis han henter en spiller på transfervinduets sidste dag. Jeg tror nu stadig på at vi henter 1-2 spillere, men jeg har virkelig ingen anelse om hvem det skulle være. Stort set alle som vi har været sat i forbindelse med er skiftet til andre klubber. Ja, Villa er en af dem der er tilbage, men jeg kan ikke forestille mig at Barca gider at sælge til os, og især ikke siden Wenger jo ikke vil sprænge transferbudgettet for at hende han (eller nogen anden 31 årig).

Men jeg er virkelig virkelig træt af Wenger ifbm. transfers. Det er så ufatteligt irriterende at ALLE ved at vi mangler bredde, at han har masser af penge, men alligevel står vi i den samme situation ved transfervinduerne at vi sælger et par spillere og så skal vi være heldige hvis vi finder nogen til at erstatte dem. Han er SÅ frustrerende, og det alene gør at jeg kunne ønske mig at der sad en mere FM-agtig manager, som tør at smide de store penge efter de store spillere, og hente til der hvor vi har behov for det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13676: 30 Jan 2013, 13:38 »

Wengers transferpolitik er og bliver lort. Alle vores rivaler køber jo spillere vi sagtens kunne bruge på stribe.

Anyways, så den spiller jeg helst så at vi gik ud og købte: Lewandowski! En angriber med utrolig høj klasse, som vi jo både har set banke kasser på stribe ind for Dortmund, også har udtalt at han gerne vil spille i PL. Derudover skal der helt sikkert også en 6'er ind, med det tomrum Song har efterladt på midten. Om det 'blot' bliver Diamé, ville jeg være fint tilfreds med, da han virkelig har vist nogle kvaliteter i efteråret. Ellers er der jo ham Celtic-fyren I ofte snakke om herinde - har aldrig set ham spille, så ved ikke om han har klassen, men han kan vel noget siden han bliver nævnt så ofte.

Men lad os nu se hvad der sker, så længe vi ikke skal ud i flere panikhandler ala. Santos...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13677: 30 Jan 2013, 13:49 »

Lewandowski ville jeg også rigtig gerne se i klubben, især eftersom han har 92 i rating i mit FIFA spil og bomber løs. Men han skulle vist mere være til United (BUUUH).

Jeg ved nu ikke om jeg ville kalde Santos en panikhandel - han var mere ment som en rutineret backup til Gibbs (hvis han skulle ske at blive skadet igen). At han så er ringe er en anden sag. Jeg elsker ham stadig <3

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13678: 30 Jan 2013, 13:59 »

Wenger har altid været pisse irriterende med transfers. Han siger at han henter et par stykker, og så trækker han det gradvist tilbage og så skal man være heldige hvis han henter en spiller på transfervinduets sidste dag. Jeg tror nu stadig på at vi henter 1-2 spillere, men jeg har virkelig ingen anelse om hvem det skulle være. Stort set alle som vi har været sat i forbindelse med er skiftet til andre klubber. Ja, Villa er en af dem der er tilbage, men jeg kan ikke forestille mig at Barca gider at sælge til os, og især ikke siden Wenger jo ikke vil sprænge transferbudgettet for at hende han (eller nogen anden 31 årig).

Men jeg er virkelig virkelig træt af Wenger ifbm. transfers. Det er så ufatteligt irriterende at ALLE ved at vi mangler bredde, at han har masser af penge, men alligevel står vi i den samme situation ved transfervinduerne at vi sælger et par spillere og så skal vi være heldige hvis vi finder nogen til at erstatte dem. Han er SÅ frustrerende, og det alene gør at jeg kunne ønske mig at der sad en mere FM-agtig manager, som tør at smide de store penge efter de store spillere, og hente til der hvor vi har behov for det.

Enig! Det er fucked.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13679: 30 Jan 2013, 14:01 »

Nogen burde give Wenger FIFA 13, så han kan se hvilke spillere der rent faktisk er værd at købe. Wink

Kan virkelig ikke se hvorfor United skulle hente endnu en angriber, med mindre de altså har planer om at skille sig af med Chicharito/Wellbeck/Rooney?

Santos er en fantastisk spiller. Undtagen når han gør noget dårligt. Hvilket han gør meget ofte.

Sider: 1 ... 910 911 [912] 913 914 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010