home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1171 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 904 905 [906] 907 908 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283190 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13575: 20 Jan 2013, 00:43 »

Nu er det jo efterhånden Newcastle som er Premier Leagues franske hovedkvarter, så den ligger måske nærmere deres højre ben end vores.

ptrN
Manager

« Svar #13576: 20 Jan 2013, 11:07 »

Nu er det jo efterhånden Newcastle som er Premier Leagues franske hovedkvarter, så den ligger måske nærmere deres højre ben end vores.
Det kan du have ret i. Men det var lige så meget de andre argumenter for, du skulle kigge på. Desuden mener jeg at han er Arsenal-fan(?).

EDIT: Det var United han var fan af, men de virker ikke til at være interesserede. Og mon ikke vores kære Olivier kan overtale ham, eftersom de er gamle holdkammerater.

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst

« Svar #13577: 20 Jan 2013, 12:57 »

Mr. Yanga-M'Biwa ville i alt fald give en fantastisk bredde, og måske kunne han endda gå ind og forstærke vores forsvar.

Han er dog vidst nok i snak med Newcastle, selvom intet er offentliggjort.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2013, 13:00 af Naustratze » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13578: 20 Jan 2013, 13:51 »

Jeg tager the notorious VK-run hvis vi tager den her kamp, selvom jeg tror, at vi bliver kørt over. Up the Gunners!

Naustratze
Gæst

« Svar #13579: 20 Jan 2013, 13:53 »

Godt at du tror på det!
Så længe vi holder os fra røde kort i de første 15 min er der altid en chance!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13580: 20 Jan 2013, 13:55 »

Can't help it, den sidste måned har ikke ligefrem givet mig grunde til at tro, at vi kan vinde ude imod Chelsea.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13581: 20 Jan 2013, 13:58 »

Jeg er bestemt heller ikke optimistisk... Vi vandt over et Swansea hold som lavede fejl på fejl - det sker ikke igen i dag. Chelsea har set uhyggelige ud på det sidste, så det kan nemt ende med et nederlag. Men det bliver ikke nemmere med en udvisning. Lad os spille 11 mod 11 (medmindre de får en mand udvist) og så gå efter i hvert fald 1 point.

Tror jeg anti-jinxer os og spiller freak$ på Chelsea

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #13582: 20 Jan 2013, 14:52 »

Også brilliere Wengers kæreste Diaby igen.. What a player!  ticked off

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13583: 20 Jan 2013, 15:16 »

Mata, Oscar og Hazard gør det onde ved os. Hvis vi bare kunne have hentet én af dem eller Götze eller Kagawa, kunne det være fint, men nej. Vi hentede Giroud og Gervinho i stedet, indbegrebet af middelmådighed. Jeg har aldrig været fan af Giroud, men nu må tålmodigheden fanme også været ved at være sluppet op hos den erklærede Giroud-lover, ptrN. Jeg magter det ikke mere. Og hvad der er endnu mere irriterende er John Faxe, fyr sgu da den mand, ligesom man i øvrigt burde gøre med Thomas Gaardsøe, magen til amatører! Rangel??? Come on, jeg vil kraftedme hellere have Ole Tobiasen så. Diego Milito, Bischoff? Amen hvad sker der

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13584: 20 Jan 2013, 15:17 »

Fyr jer selv amatører. Også dig Giroud

Naustratze
Gæst

« Svar #13585: 20 Jan 2013, 15:18 »

Walcott må have trænet meget, for jeg har aldrig set en der er så god til at være i offside konstant. 3 oplagte målchancer er det nu han har ødelagt ved at være i offside. Tjaa forsvaret sejler som det plejer...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13586: 20 Jan 2013, 15:20 »

Fyr jer selv amatører. Også dig Giroud

Riis, lidt mere konstruktive kommentarer i forummet i fremtiden, tak Smiley Du kender vist godt chatskakten og retninglinjerne...

Forfærdelig første halvleg. Så er den vist ikke længere. Det havde nok været en anden historie hvis Giroud fik puttet sin friløber ind, men sådan kan man jo altid spekulere. Klart frispark og gult ved Chelseas første mål, og jeg er stadig ikke sikker på straffet, men det er sgu vores egen skyld at vi er bagud. Der skal helt andre boller på suppen i anden halvleg hvis vi skal have noget ud af det her.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #13587: 20 Jan 2013, 15:21 »

Mata, Oscar og Hazard gør det onde ved os. Hvis vi bare kunne have hentet én af dem eller Götze eller Kagawa, kunne det være fint, men nej. Vi hentede Giroud og Gervinho i stedet, indbegrebet af middelmådighed. Jeg har aldrig været fan af Giroud, men nu må tålmodigheden fanme også været ved at være sluppet op hos den erklærede Giroud-lover, ptrN. Jeg magter det ikke mere. Og hvad der er endnu mere irriterende er John Faxe, fyr sgu da den mand, ligesom man i øvrigt burde gøre med Thomas Gaardsøe, magen til amatører! Rangel??? Come on, jeg vil kraftedme hellere have Ole Tobiasen så. Diego Milito, Bischoff? Amen hvad sker der
Jeg elsker din sammenligning mellem Chelsea's transfers (Mata, Oscar og Hazard som alle er lille, kanter/offensive midtbanespillere, og kreatører og så Giroud som er en stor stærk boksspiller. Du kunne eventuelt have overvejet Podolski som for os jo er kantspiller.

Enten gjorde du det blot for at provokere eller så gjorde du det fordi du er totalt uvidende omkring spillertyperne du sammenligner. Jeg er i tvivl om hvilken jeg hælder til.

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13588: 20 Jan 2013, 15:25 »

Jeg elsker din sammenligning mellem Chelsea's transfers (Mata, Oscar og Hazard som alle er lille, kanter/offensive midtbanespillere, og kreatører og så Giroud som er en stor stærk boksspiller. Du kunne eventuelt have overvejet Podolski som for os jo er kantspiller.

Enten gjorde du det blot for at provokere eller så gjorde du det fordi du er totalt uvidende omkring spillertyperne du sammenligner. Jeg er i tvivl om hvilken jeg hælder til.

lol

Podolski har talent og det har Giroud ikke, derfor giver sammenligningen ingen mening. Jeg havde været fin med Walcott og Podolski som angribere, som klart er deres bedste positioner. I stedet bliver de flyttet ud på kanterne på grund af Giroud, hvor jeg ikke mener, at nogle af dem har deres forcer, især ikke Podolski, som er fucking angriber, ikke kant.

Naustratze
Gæst

« Svar #13589: 20 Jan 2013, 15:27 »

I det mindste burde Podolski da få chancen i højre så hans skud rent faktisk kunne bruges til noget, men ja angriber ville være at foretrække.

Sider: 1 ... 904 905 [906] 907 908 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010