home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1372 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 896 897 [898] 899 900 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283540 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13455: 31 Dec 2012, 10:15 »

Nu er det snart 1. januar, så selvfølgelig skal vi have lidt friske transferrygter!

Må indrømme at jeg hellere så Demba Ba i trøjen end en 31-årig David Villa...

Geoff Arsenal ‏@GeoffArsenal
Confirmed again that David Villa wants to join Arsenal FC in the January window. He is pushing for a move away from Barca to play football.

Tom Soares ‏@TomSoares8
all the best at #afc @wilfriedzaha this kid will boss it with arsenal

Jeg ville nu også foretrække Ba. Men fedt med Zaha, det virker virkelig til at der er hold i de rygter, og han er jo et kæmpe talent. Lidt længe ventet bredde så vi ikke skal trækkes med Gervinho/Arshavin/Ramsey på fløjen så meget.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #13456: 31 Dec 2012, 10:22 »

David Villa i PL - det har jeg drømt om i mange år - havde dog håbet at se ham i en lidt mere nordlig klub..ingen nævnt ingen glemt.

Jeg har dog svært ved at forstå hvorfor Wenger ikke kigger på jeres backs... der er da plads til forbedring Peace

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13457: 31 Dec 2012, 10:28 »

Jeg har dog svært ved at forstå hvorfor Wenger ikke kigger på jeres backs... der er da plads til forbedring Peace

Hvorhenne? Gibbs havde en skidt dag i går, men han er stadig ung og et kæmpe talent. Jeg er ikke i tvivl om at han bliver fast mand på landsholdet inden længe. Santos er tvivlsom defensivt, men han er trods alt også backup, så det gør mig ikke det vilde. Der er dog rygter om at vi vil skille os af med Santos og hente Baines i stedet.

Højre back ville være umulig at forstærke. Sagna er den bedste højre back i PL og en af de bedste i Europa. Jenkinson er blot 20 og har allerede gjort kæmpe fremskridt og blevet kaldt op til landsholdet. Når Sagna om et par år begynder at blive for gammel, er Jenks klar til at tage over. Det er den bedst besatte backplads i PL.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13458: 31 Dec 2012, 10:28 »

DeBuur
Manager

« Svar #13459: 31 Dec 2012, 10:44 »

Hvorhenne? Gibbs havde en skidt dag i går, men han er stadig ung og et kæmpe talent. Jeg er ikke i tvivl om at han bliver fast mand på landsholdet inden længe. Santos er tvivlsom defensivt, men han er trods alt også backup, så det gør mig ikke det vilde. Der er dog rygter om at vi vil skille os af med Santos og hente Baines i stedet.

Højre back ville være umulig at forstærke. Sagna er den bedste højre back i PL og en af de bedste i Europa. Jenkinson er blot 20 og har allerede gjort kæmpe fremskridt og blevet kaldt op til landsholdet. Når Sagna om et par år begynder at blive for gammel, er Jenks klar til at tage over. Det er den bedst besatte backplads i PL.

Havde hørt rygter om at Sagna var på vej væk - men havde ikke hørt at Wenger kigger på Baines og Alves.

IMO overvurderer du Gibbs - men det kan vi nok ikke blive enige om - det jeg ente er at hvis Arsenal skal nå det sidste skridt op og vinde PL så er der ikke råd til at have spillere på holdet der først topper om nogle år.
Og her vil jeg mene at Baines pt kan forstærke jeres hold.

Sagna havde jeg reelt afskrevet idet jeg har hørt han er på vej væk - Alves er IMO en spiller hvis karriere er på vej ned så her ville jeg mene at Arsenal ville være bedre stillet med Sagna på holdet... men Jenkinson har pt ikke et niveau der gør at han kan overtage pladsen fra Sagna.

Arsenal har et suverænt set up - Brandet er med Wenger ved roret blevet attraktiv teknisk fodbold og med jeres nye stadion så står i med alle muligheder for at vinde PL.... men det gør I ikke hvis ikke Arsenal kan holde på deres bedste spillere eller hente de allerbedste.... Wenger og Arsenal kunne matche klubber som Chelsea og Man Utd.. Man City er jo et kapitel for sig.

Skulle jeg som ung knægt vælge et ynglings hold idag i England...så blev det uden tvivl Arsenal

YNWA

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13460: 02 Jan 2013, 15:38 »

Nå, Ba er ikke med i Newcastles trup i aften, da han forhandler med Chelsea. Ærgerligt.

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #13461: 02 Jan 2013, 16:25 »

Jeg kan ikke se hvorfor i alle vil have Ba, måske er han bedre end Giroud på nuværende tidspunkt, men slet ikke den spiller vi skal have. Villa vil passe meget bedre til vores spillestil, eller adrian der også bliver rygtet.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #13462: 02 Jan 2013, 17:09 »

@YoungGunsBlog: Big news for Arsenal: Theo Walcott ready to sign new deal after 'positive' talks today. My story: http://t.co/bwZyzNy3 Vigtigt om ikke andet for at vise det kan lade sig gøre og holde På vores spillere Wink

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #13463: 02 Jan 2013, 23:42 »

Gode nyheder ang. Walcott pga. som du siger, det viser vi kan holde på vores spillere, men ellers er jeg ikke særlig inponeret. Den måde han har "leget" med klubben synes jeg ikk er acceptabelt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13464: 03 Jan 2013, 19:58 »

HAHAHAHAHAHA. Godt nok kun lån, men alligevel... Lad os håbe de aftager en del af den løn.

West Ham very close to signing Marouane Chamakh from Arsenal. Details soon on the site.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2256766/Marouane-Chamakh-set-West-Ham-loan-Arsenal.html

PhilipFlink
Manager

« Svar #13465: 03 Jan 2013, 19:59 »

Det er utroligt vi ikke bare kan få skibbet dem af .. Det er altid bare på lån Skuffet

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13466: 03 Jan 2013, 22:17 »

Og så er Djourou røget til Hannover... på lån. Uden købsoption.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #13467: 03 Jan 2013, 22:28 »

Og så er Djourou røget til Hannover... på lån. Uden købsoption.
[/ Synes måske også Djourou er for god til at sælge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13468: 04 Jan 2013, 20:37 »

Hvor ser du det? Står hverken på Sky Sports' hjemmeside eller Twitter.

Seller95
Manager

« Svar #13469: 04 Jan 2013, 20:42 »

Slettede mit indlæg. Men på Twitter stod det. Sky sports News.

Edit: Men fake. Tunge

Arsenal <3

Sider: 1 ... 896 897 [898] 899 900 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010