home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 893 894 [895] 896 897 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283655 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13410: 17 Dec 2012, 23:50 »

Lidt noget andet snak end til Arsenal for £8M...

Colin Udoh ‏@ColinUdoh
@LadyArse @DarrenArsenal1 Got some more info on Sunzu. He's quoted as saying he's Arsenal-bound, but I gather Reading is the destination

Colin Udoh ‏@ColinUdoh
@LadyArse @DarrenArsenal1 but it's not a done deal. Apparently, offer is for $600K, but that is pocket change for Mazembe boss Katumbi

PhilipFlink
Manager

« Svar #13411: 17 Dec 2012, 23:53 »

"It's the kind of money he will probably spend on a whim. Think of it as trying to pry a player off Man City 3/3"

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #13412: 18 Dec 2012, 00:04 »

Ifølge wiki:

Sunzu signed for English club Arsenal for £8 million, subject to obtaining a UK work visa.

Så det lyder ikke til at være en and.
Hver eneste gang der er det mindste rygte omkring et spillerindkøb i nogen som helst klub, smutter tilfældige folk ind og retter i Wiki-artiklerne. At wiki siger vi har købt en spiller betyder nada, intet, niks, minus, lort, nitte.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ptrN
Manager

« Svar #13413: 18 Dec 2012, 14:27 »

Nu rygtes Dani Alves til klubben. Dette bliver vel kun aktuelt, hvis Sagna sælges, da jeg ser Jenkinson som en habil backup.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #13414: 18 Dec 2012, 14:27 »

Nu rygtes Dani Alves til klubben. Dette bliver vel kun aktuelt, hvis Sagna sælges, da jeg ser Jenkinson som en habil backup.

Medmindre, at den gode Wenger vil lave ham om til en Højrekant Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #13415: 18 Dec 2012, 14:46 »

http://freshfootball.co.uk/post/38224151878/dani-alves-spotted-in-london-pic-amid-rumours-of

Jeg kan ikke se hvofor Chelsea skulle købe Alves.. Med både Azpilcueta & den ny indkøbte Wallace, burde Alves vel ikke være på deres ønskeliste? ..

Men Alves har i hvert fald kvalitet, hvis Sagna smutter til sommer ..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13416: 18 Dec 2012, 15:59 »

Heh, det ville da være noget af en overraskelse hvis en spiller som Alves skulle ende i Arsenal. Hvis det skulle ske, er jeg ret sikker på at det er fordi Sagna er fortid. Desværre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13417: 18 Dec 2012, 16:17 »

Ja, det er lidt et underligt rygte, som kun ville kunne realiseres af at vi solgte Sagna og Wenger ikke mente at Jenkinson var klar til en stamplads på holdet endnu. Men det ville undre mig meget.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #13418: 19 Dec 2012, 16:09 »

http://www.arsenal.com/news/news-archive/five-young-internationals-sign-new-contracts

Hvor er det vigtigt! Gad dog godt Theo var en del af det også.

welbz is dat guy

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #13419: 19 Dec 2012, 16:26 »

Meget godt at han (wenger) viser at han har lært af sine fejl ved at forlænge tidligt med talenterne, men er dog ikke super glad for Gibbs forlængelse, da jeg håbede på en ny venstreback. Synes han vælger at udvikle dårligere og dårligere venstre backs (Cole --> Clichy --> Gibbs) Dog tror jeg alligevel at gibbs engang nok skal blive en god back, så længe Wenger er træner, manden er jo den bedste til at udvikle spiller!!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13420: 19 Dec 2012, 16:27 »

http://www.arsenal.com/news/news-archive/five-young-internationals-sign-new-contracts

Hvor er det vigtigt! Gad dog godt Theo var en del af det også.
Ja, savner Theo Walcott i den video, håber på at det snart falder på plads.

Jack Wilshere en ægte Gooner!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13421: 19 Dec 2012, 16:29 »

Noget af en Pentuple! Kieran Gibbs, Carl Jenkinson, Alex Oxlade-Chamberlain, Aaron Ramsey og Jack Wilshere. Hvor langt tid havde de ca. tilbage af deres kontrakter?

ptrN
Manager

« Svar #13422: 19 Dec 2012, 16:30 »

Meget godt at han (wenger) viser at han har lært af sine fejl ved at forlænge tidligt med talenterne, men er dog ikke super glad for Gibbs forlængelse, da jeg håbede på en ny venstreback. Synes han vælger at udvikle dårligere og dårligere venstre backs (Cole --> Clichy --> Gibbs) Dog tror jeg alligevel at gibbs engang nok skal blive en god back, så længe Wenger er træner, manden er jo den bedste til at udvikle spiller!!
Jeg er ganske imponeret over Gibbs. Han havde formentlig været bedre nu, hvis ikke han var rendt ind i alle de fandens skader tidligere. Men jeg mener fuldt og fast, at han er en fremtidig mand på det engelske landshold, hvis han fortsætter sin udvikling.

welbz is dat guy

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #13423: 19 Dec 2012, 16:50 »

Jeg er ganske imponeret over Gibbs. Han havde formentlig været bedre nu, hvis ikke han var rendt ind i alle de fandens skader tidligere. Men jeg mener fuldt og fast, at han er en fremtidig mand på det engelske landshold, hvis han fortsætter sin udvikling.
Citat

Ja enig i det med at skader har været ødelæggende for hans udvikling. Tror også han overtager landsholdsbacken fra Leigton Baines om nogle år, men til den tid er der andre talenter (Luke Shaw).

Udover dette er jeg også glad for at se det er britiske talenter vi satser på, de vil formentlig ikke have trang til at smutte på samme måde som, fabregas, Nasri osv.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #13424: 20 Dec 2012, 11:49 »

Fucking lort! Vi trak B. München i Chl... Det bliver i den grad en svær kamp!

Sider: 1 ... 893 894 [895] 896 897 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010