home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284817 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12990: 23 Sep 2012, 20:21 »

Desuden må du vel være glad for Mannone nu, efter han snuppede det saksespark fra Kompany.
Den skulle han jo have, er stadig ikke tryg ved ham mellem stængerne Wink

ptrN
Manager

« Svar #12991: 23 Sep 2012, 20:38 »

Jenkinson var fremragende igen i dag, og i det hele taget står forsvaret glimrende. Både Mertesacker og Koscielny spillede tæt på fejlfrit, og Gibbs begynder endelig at vise sit potentiale. Ærgerligt at 2 målmandskoks har kostet 2 clean sheets i ligaen.

Ramsey var også på toppen, og Cazorla er bare Cazorla.

1 point ville jeg godt have solgt den for inden kampen, men kan ikke lade være med at være en lille bitte smule skuffet - vi havde sgu mulighederne for at snuppe alle 3.

(PS: Kææft en fin detalje da Koscielny lige afværger Balotellis forsøg på en slagtning og spiller den bagom benet med hælen - smukt!)
OG var klart det bedste hold.

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12992: 23 Sep 2012, 20:52 »

OG var klart det bedste hold.

Ingen tvivl om det - det har vi jo været de sidste 5-6 kampe mod dem, selvom det kun er blevet til 1 sejr...

alek9000
Manager

« Svar #12993: 23 Sep 2012, 23:55 »

Jenkinson var fremragende igen i dag, og i det hele taget står forsvaret glimrende. Både Mertesacker og Koscielny spillede tæt på fejlfrit, og Gibbs begynder endelig at vise sit potentiale. Ærgerligt at 2 målmandskoks har kostet 2 clean sheets i ligaen.

Ramsey var også på toppen, og Cazorla er bare Cazorla.

1 point ville jeg godt have solgt den for inden kampen, men kan ikke lade være med at være en lille bitte smule skuffet - vi havde sgu mulighederne for at snuppe alle 3.

(PS: Kææft en fin detalje da Koscielny lige afværger Balotellis forsøg på en slagtning og spiller den bagom benet med hælen - smukt!)
Troede, jeg var den eneste, der så det.. Det gjorde ham til min MOM

Szczesny
Manager

« Svar #12994: 24 Sep 2012, 12:21 »

Koscielny spillede godt, men enhver forsvarsspiller, der spiller en modstander fri i det lille felt kan ikke blive MoM (synes jeg).

Mertesacker var fantastisk igår. Jenkinson havde så meget drive fremad banen, det var en fornøjelse at se på. Først da han out-smarter Lescott, og spiller den tilbage til Podolski, der dog vælger at hamre den over. Og senere da han oversprinter Javi Garcia, der vælger at lave en body-slam for at stoppe kontraen. Dybt imponerende indsats!

Ramsey leverede et arbejdsraseri, og var med rigtig mange gode tilbageløb med til at aflaste Jenkinson - og til dels Arteta, der ellers altid laver de løb.

Cazorla dyrker stadig elskov med fodbolden via sine fødder - og både bolden og jeg får multiple orgasms. Det kan der vist ikke være nogen tvivl om.

Podolski var rimelig anonym i forhold til de andre kampe. Gervinho var lige så fremme i skoene, som i de andre kampe - han havde bare taget dem omvendt på. En skam.

Alt i alt, så var det en utroligt opløftende kamp. Folk steppede op da det gjaldt, tog ansvar og kæmpede sig tilbage på udebane mod de forsvarende mestre. Vi er vist kun det 3. hold til at tage point på Etihad i de sidste 32 PL-kampe (ingen har vundet der).

Up the Gunners. Up up and away!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12995: 24 Sep 2012, 12:36 »

Koscielny spillede godt, men enhver forsvarsspiller, der spiller en modstander fri i det lille felt kan ikke blive MoM (synes jeg).

Helt forfærdelig clearing der. Var sikker på Agüero ville putte den ind.

Hvis jeg skulle vælge en MOM ville valget nok stå mellem Mertesacker og Jenkinson.

Szczesny
Manager

« Svar #12996: 24 Sep 2012, 12:39 »

Helt forfærdelig clearing der. Var sikker på Agüero ville putte den ind.

Hvis jeg skulle vælge en MOM ville valget nok stå mellem Mertesacker og Jenkinson.

Jeg var ved at få aftensmaden galt i halsen. Heldigvis havde Agüero ikke sin bedste kamp.

Jeg har faktisk hele tiden siddet med fornemmelsen af Jenkinson, indtil alle roste Mertesacker så meget. Han gjorde det selvfølgelig også godt - og husker adskillige situationer, hvor hans lange ben kom i vejen. Måske sidder Jenkinson bare så godt i min bevidsthed, fordi han jo burde være vores klart svageste led.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12997: 24 Sep 2012, 13:18 »

Jeg var ved at få aftensmaden galt i halsen. Heldigvis havde Agüero ikke sin bedste kamp.

Jeg har faktisk hele tiden siddet med fornemmelsen af Jenkinson, indtil alle roste Mertesacker så meget. Han gjorde det selvfølgelig også godt - og husker adskillige situationer, hvor hans lange ben kom i vejen. Måske sidder Jenkinson bare så godt i min bevidsthed, fordi han jo burde være vores klart svageste led.

Mertesacker gjorde det helt formiddabelt. Der er desværre (især tidligere) folk som har været meget skeptiske over for Mertesacker pga. hans manglende speed, men i går var han altså over for to af verdens allerbedste (og hurtige) angriber, uden at det voldede ham nævneværdige problemer. Agüero og Tevez var i anden halvleg på banen samtidig, mens Merte fortsatte uimponeret. Han havde 7 (!) interceptions i løbet af kampen - det siger vist det hele, og blev også kåret til BBCs MOTM. En kåring der er svær at være uenig i.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12998: 24 Sep 2012, 15:50 »

Nogle som vil trække deres udtalelser tilbage?  Cool

I kid, I kid, men jeg er da glad for at Jenkinson indtil videre ikke har gjort mine forhåbninger til skamme.

Jeg kan slet ikke se hvorfor vi skulle hente van der Wiel. Vi har allerede den bedste højre back i ligaen, så hvorfor skulle en etableret hollandsk landsholdsspiller skifte til os for at sidde på bænken? I øvrigt er jeg fint tilfreds med Jenkinson som back-up.

Springet fra Sagna til Jenkinson er enomt, og uden tvivl den position på vores hold hvor der er størst klasseforskel på de to spillere der til.

Synes Yennaris burde være næste mand efter Sagna, og burde også være manden der startede sæsonen på HB, nu hvor Sagna er skadet .. Yennaris hare jeg været meget tilfreds med, og han er en meget hurtig fætter.. Synes, efter jeg har set træningskampene, at jeg har mistet lidt tro til Jenkinson.. I know, det er kun træningskampe osv. Men synes bare det ligner, at han mangler alt, alt for meget til at være back-up til vores HB, på nuværende tidspunkt ..

Jeg fatter ikke hvordan man kan være tilfreds med Jenkinson som backup. Det kan godt ske, at nogle har set ham mere end jeg, men jeg synes simpelthen, at han har været bundelendig, når jeg har set ham. Coquelin ville jeg derimod være fin med givet han kun skulle spille 10, højest 15 kampen på højreback. Men det kan man selvfølgelig alle helt vide. Når det er sagt, så synes jeg heller ikek Van der Wiel er oplagt. Hvis Sagna har endnu et skadesplaget år, ville jeg dog se god logik i det. Bare Jenkinson ikke skal spille.

Jenkinson har gjort det udmærket i mange af de kampe jeg har set ham, og han har nogle andre forcer end Sagna - fx er hans indlæg ca. 100 gange bedre.

TL:DR, Jenkinson er (efter min mening) en ganske fin reserve, og har ikke nogen problemer med at rækkefølgen hedder Sagna -> Jenkinson -> Yennaris det næste stykke tid.

Synes virkeligt han er ringe på bolden. Det hele virker så usikkert. Jeg kan i hvert fald bedre lide Coquelin end Jenkinson som RB Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #12999: 24 Sep 2012, 16:33 »

Nogle som vil trække deres udtalelser tilbage?  Cool

I kid, I kid, men jeg er da glad for at Jenkinson indtil videre ikke har gjort mine forhåbninger til skamme.

Fuck det har taget dig lang tid at finde alt det, din n00b Wink

Synes han har været rigtig god i sine tacklinger, han viser noget gå på mod, han spiller for logoet på sin trøje, og synes faktisk det ser ud til at han er okay hurtig!

buuuuuuuuuut .. Synes bare som regel når bolden kommer til ham, at han lige skal bruge 2 sek mere, og ikke er helt vildt god med bolden.. Han er ung, og kan helt sikkert forbedre sig .. Han skal i hvert fald blive bedre med bolden, hvis han vil spille med om at være numero uno på højreback pladsen .. IMO Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13000: 24 Sep 2012, 17:38 »

Fuck det har taget dig lang tid at finde alt det, din n00b Wink

Hehe, jamen jeg forsøgte med søgningen, men en søgning på Jenkinson gav kun 2 resultater af en eller anden grund. Så jeg var nødt til at kigge mine tidligere indlæg slavisk igennem Tunge

Synes han har været rigtig god i sine tacklinger, han viser noget gå på mod, han spiller for logoet på sin trøje, og synes faktisk det ser ud til at han er okay hurtig!

Det er der i hvert fald ingen tvivl om.

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #13001: 24 Sep 2012, 19:20 »

Jenkinson havde en god kamp, ja, men mere skal vi heller ikke lægge i det. Han er utrolig usikker på bolden, har en dårlig placeringsevne, tager mange dårlige beslutninger og er generelt meget svingende i sine præstationer.

Der burde være købt en erstatning til dne højre back

ptrN
Manager

« Svar #13002: 24 Sep 2012, 19:21 »

Jenkinson havde en god kamp, ja, men mere skal vi heller ikke lægge i det. Han er utrolig usikker på bolden, har en dårlig placeringsevne, tager mange dårlige beslutninger og er generelt meget svingende i sine præstationer.

What is this? I don't even.

welbz is dat guy

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13003: 24 Sep 2012, 19:28 »

Jeg må desværre erklære mig lidt enig her.

Dog ser han virkelig ud til gerne at ville det, hvilket man også kunne se i går, og det er rigtig dejligt at se!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13004: 24 Sep 2012, 20:03 »

Jenkinson havde en god kamp

Hele sandheden er nærmere at han har spillet glimrende i alle sæsonens kampe indtil videre.

Sider: 1 ... 865 866 [867] 868 869 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010