home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 857 858 [859] 860 861 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285204 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12870: 02 Sep 2012, 12:57 »

Transfervinduet er lukket, holdet er det samme, og vi skal til Anfield i dag. De har haft lidt startproblemer, ligesom os, men Liverpool vil jo nok spille mere angribende end Sunderland og Stoke, så jeg forventer flere chancer og flere mål i dag. Koscielny er tilbage mens Szczesny stadig er skadet, og samtidig skulle Oxen være i startopstillingen. Jeg tror på følgende hold:

Don Vito
Jenkinson  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
Diaby   Arteta
Oxen     Cazorla    Gervinho
Podolski

Man kan altid spekulere i om Wenger holder fast i Mertesacker, men mod Liverpool tror jeg at Koscielny ville være bedre med hans hurtighed. Diaby holder nok fast i sin startopstillingspla ds, mens jeg tror at Walcott igen starter på bænken. Jeg ville umiddelbart foretrække Oxen på midten i stedet for Diaby, og så Walcott på fløjen, men det ville give en meget åben kamp, og det tror jeg ikke Wenger tør. På venstre har jeg sat Gervinho da Podolski simpelthen ikke gør det godt nok i den position, og så ville jeg egentlig helst smide Poldi på bænken, men jeg tror nu at han er lidt foran Giroud.

Spændende bliver det, og der bliver garanteret mange mål (når jeg siger det, bliver en kamp 0-0). Jeg håber på en 1-3 sejr, men endnu en uafgjort ville faktisk heller ikke være helt skidt. Come on you Gunners!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12871: 02 Sep 2012, 13:26 »

Iflg. @GeoffArsenal er vores startopstilling "confirmed": Mannone, Jenks, Per, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Chamberlain, Podolski, Giroud. Walcott.

Det virker ikke forsvarligt med 3 forsvarere..

EDIT: Ikke overraskende var der fejl i den. Vores opstilling bliver: Mannone, Jenks, Per, Verm, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Chamberlain, Podolski, Giroud.

Liverpools skulle være: Reina - Johnson Skrtel Agger Enrique - Gerrard Allen Sahin - Borini Suarez Sterling
« Seneste Redigering: 02 Sep 2012, 13:30 af Gazlgor » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #12872: 02 Sep 2012, 13:34 »

Irriterende at Agger er tilbage. Endnu en uafgjort er jeg ikke tilfreds med, men tror desværre den ender sådan.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #12873: 02 Sep 2012, 13:34 »

3-mands forsvar? Whaaat.. Det tvivler jeg sgu på kommer til at gå godt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12874: 02 Sep 2012, 13:35 »

Irriterende at Agger er tilbage. Endnu en uafgjort er jeg ikke tilfreds med, men tror desværre den ender sådan.

Ja, det er faktisk et rimelig stærkt hold de stiller med. Det bliver ikke en nem kamp...

Naustratze
Gæst

« Svar #12875: 02 Sep 2012, 13:37 »

Bliver heller ikke bedre af, at Don Vito er på mål...

DeBuur
Manager

« Svar #12876: 02 Sep 2012, 13:38 »

Iflg. @GeoffArsenal er vores startopstilling "confirmed": Mannone, Jenks, Per, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Chamberlain, Podolski, Giroud. Walcott.

Det virker ikke forsvarligt med 3 forsvarere..

EDIT: Ikke overraskende var der fejl i den. Vores opstilling bliver: Mannone, Jenks, Per, Verm, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Chamberlain, Podolski, Giroud.

Liverpools skulle være: Reina - Johnson Skrtel Agger Enrique - Gerrard Allen Sahin - Borini Suarez Sterling

Uha for en offensiv I stiller med, Liverpool skal være på plads i det defensive i dag og vores midtbane skal være hurtige i deres omstillinger.

Liverpool skal udnytte de fejl der vil komme fra jeres backs og så håber jeg Suarez gør det slemme ved Mertesacker.

Liverpool er ikke på plads med deres nye system og derfor mener jeg i har mulighed for at hente 3 point idag - men jeres forsvar kommer til at koste idag og jeg tror kampen ender 1-1 god kamp Peace

YNWA

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #12877: 02 Sep 2012, 13:42 »

Skønt Per ikke er verdens hurtigste centerforsvarer, så tror jeg Wenger har valgt rigtigt i at genvælge hele forsvarskæden. Desuden havde jeg håbet på at se Chamberlain i en central position på midtbanen, som der blev eksperimenteret med i pre-season, men sådan skal det ikke være - i hvert ikke den her gang. Men det ændrer ikke på, at jeg glæder mig helt absurd meget til årets første "store" test.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12878: 02 Sep 2012, 14:06 »

Uha for en offensiv I stiller med, Liverpool skal være på plads i det defensive i dag og vores midtbane skal være hurtige i deres omstillinger.

Liverpool skal udnytte de fejl der vil komme fra jeres backs og så håber jeg Suarez gør det slemme ved Mertesacker.

Liverpool er ikke på plads med deres nye system og derfor mener jeg i har mulighed for at hente 3 point idag - men jeres forsvar kommer til at koste idag og jeg tror kampen ender 1-1 god kamp Peace

Vores backs? Jenkinson har spillet 2 rigtig gode kampe, ligesom Gibbs. Forsvaret er helt i top, selvom jeg dog ville have foretrukket Koscielny frem for Mertesacker. Det svageste punkt er selvfølgelig Mannone der kan fucke up når han bliver presset. Og det gør han om nogen i dag.

Men offensiven ser god ud, og bænken er adskillige klasser bedre end Liverpools:
Martinez, Santos, Koscielny, Ramsey, Coquelin, Gervinho, Walcott
Jones, Carragher, Shelvey, Downing, Henderson, Kelly, Coates.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12879: 02 Sep 2012, 14:06 »

men jeres forsvar kommer til at koste idag og jeg tror kampen ender 1-1 god kamp Peace

Hvad faaaa'en er det lige du har i mod vores forsvar, og synes du skal "Svine" det konstant? Det eneste hold i PL der ikke har lukket mål ind, det hold der har fået mindst skud imod sig.. Jeres forsvar har været under middelmådigt indtil videre, og er det eneste af de 2 holds forsvar der har kostet mål, ved personlige fejl. Så tror måske du skulle kigge ind og, og håbe i kan have et stabilt forsvar idag, for ellers får i problemer ..

alek9000
Manager

« Svar #12880: 02 Sep 2012, 14:19 »

Rolig, Thierry, DeBuur har stadig ikke forstået, hvorfor vi hader Persie så meget, så måske skal man bare undgå hans indlæg Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #12881: 02 Sep 2012, 14:21 »

Rolig, Thierry, DeBuur har stadig ikke forstået, hvorfor vi hader Persie så meget, så måske skal man bare undgå hans indlæg Wink

Korrekt Wink

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #12882: 02 Sep 2012, 14:27 »

Hvad faaaa'en er det lige du har i mod vores forsvar, og synes du skal "Svine" det konstant? Det eneste hold i PL der ikke har lukket mål ind, det hold der har fået mindst skud imod sig.. Jeres forsvar har været under middelmådigt indtil videre, og er det eneste af de 2 holds forsvar der har kostet mål, ved personlige fejl. Så tror måske du skulle kigge ind og, og håbe i kan have et stabilt forsvar idag, for ellers får i problemer ..

+1. All hail Steve Bould.

Lad os håbe at forsvarskædens flotte form fortsætter i dag!

Newton Heath
Manager

« Svar #12883: 02 Sep 2012, 14:28 »

Jeg kan sikkert finde grunden hvis jeg bladrer et par sider tilbage, men hvorfor er Szczesny ikke med? Går ud fra han er skadet, men er det alvorligt?

Anyways, glæder mig rigtig meget til den her kamp som jeg har store forventninger til, og håber at i nakker Liverpool. Det ville være rart. Derudover glæder jeg mig nok engang til at se Cazorla, han er virkelig en top top spiller og kan sagtens ende op med at blive årets køb, selvom der selvfølgelig er pæn konkurrence til det prædikat.

Held og lykke. (-:

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12884: 02 Sep 2012, 14:29 »

Ude med en ribbensskade, forhåbentlig ikke noget alvorligt nej.

Sider: 1 ... 857 858 [859] 860 861 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010