home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 782 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 837 838 [839] 840 841 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286119 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12570: 19 Aug 2012, 20:00 »

Ønskescenarie for transfervinduets sidste par uger:

Ind: Sahin, M'Vila, Llorente

Ud: Bendtner, Arshavin, Squillaci, Park, Chamakh.

Så ville jeg være en glad mand!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #12571: 19 Aug 2012, 20:02 »

Ikke nødvendigvis Llorente, bare en rigtig god angriber Opstemt

PhilipFlink
Manager

« Svar #12572: 19 Aug 2012, 20:03 »

Jeg kan ikke se hvad vi vil med Llorente må jeg nok sige Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12573: 19 Aug 2012, 20:06 »

Hvis vi sælger Chamakh og Bendtner, hvilket vi burde, har vi kun 2 deciderede angribere i truppen. Aneke og Campbell er begge smuttet på lån, så dem har vi ikke engang som backup. Så vil jeg foretrække at vi havde en dygtig 3. angriber som vi kunne smide ind engang imellem, vi spiller alligevel 50 kampe på en sæson.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #12574: 19 Aug 2012, 20:06 »

Du tror på at Giroud kan score 20+ mål? Det ville da være dejligt Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #12575: 19 Aug 2012, 20:10 »

Du tror på at Giroud kan score 20+ mål? Det ville da være dejligt Smiley

Hvem har sagt noget om det? - Tror du Llorente kan? ..

Jeg så ham spille mod United, gode kampe, scorede 1 eller 2 rigtig gode mål .. Men, han kunne ikke engang slå Torres og Negredo af på landsholdet, og jeg synes alligevel det siger meget.. Han er 27( I think) .. Havde foretrækket at hente en yngre angriber, som kunne spilles på plads, som allerede nu havde potentiale til at være med Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #12576: 19 Aug 2012, 20:13 »

Svært at sige om Llorente kan score 20+ mål Smiley
Om Giroud kan er et ligeså godt spørgsmål, men det tror jeg ikke Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12577: 19 Aug 2012, 20:50 »

Ønskescenarie for transfervinduets sidste par uger:

Ind: Sahin, M'Vila, Llorente

Ud: Bendtner, Arshavin, Squillaci, Park, Chamakh.

Så ville jeg være en glad mand!

Fuldstændig enig udover at jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal forholde mig til Sahin. Jeg har ganske vidst ikke set ham spille, men hvis der ikke er købsoption i lejekontrakten - som jeg forstår, at der ikke kommer - kan jeg ikke se logikken i det. Hvis vi henter Sahin og Vila, ville vi stå med de 2, Diaby, Arteta, Cazorla, Wilshere, Ramsey og Rosicky til 3 centrale pladser. Det synes jeg er alt for meget. Ind med Vila og vi har i mine øjne nok på den centrale midtbane.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12578: 19 Aug 2012, 20:53 »

Also for the people that worry about having too many options in midfield or wherever, why worry? Let Wenger do that for you.

Id rather have 12 good midfielders ready to compete on all fronts in 4 competitions than 3 very good midfielders doing that alone.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12579: 19 Aug 2012, 20:55 »

Also for the people that worry about having too many options in midfield or wherever, why worry? Let Wenger do that for you.

Id rather have 12 good midfielders ready to compete on all fronts in 4 competitions than 3 very good midfielders doing that alone.

Jeg kan på ingen måde følge den tankegang - og især ikke hvis det kun bliver et år, vi har ham til rådighed - da jeg mener, at vi skulle forsøge at give Ramsey og Wilshere de bedste vilkår for at udvikle sig og det er igennem kampe.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12580: 19 Aug 2012, 20:56 »

Hvis Ramsey skal have den bedste mulighed for at udvikle sig, skal vi leje ham ud Smiley no doubt

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #12581: 19 Aug 2012, 20:57 »

Hvem har sagt noget om det? - Tror du Llorente kan? ..

Jeg så ham spille mod United, gode kampe, scorede 1 eller 2 rigtig gode mål .. Men, han kunne ikke engang slå Torres og Negredo af på landsholdet, og jeg synes alligevel det siger meget.. Han er 27( I think) .. Havde foretrækket at hente en yngre angriber, som kunne spilles på plads, som allerede nu havde potentiale til at være med Smiley
Det handler vel mere om den spillestil, som den spanske landstræner praktiserer. Hurtig boldomgang, skiftende positioner og en dynamiske midtbane- og angrebskæder. Ikke ligefrem noget der passer til en stor og solid boksspiler, som Llorente må siges at være. Hos Athletic fungerer han som spydspids og targetman, hvilket hans fantastiske hovedspil også indbyder til. Så det handler ikke om Llorentes kvaliteter som fodboldspiller, men mere om Spaniens spillestil kontra Athletics spillestil.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12582: 19 Aug 2012, 21:00 »

Det handler vel mere om den spillestil, som den spanske landstræner praktiserer. Hurtig boldomgang, skiftende positioner og en dynamiske midtbane- og angrebskæder. Ikke ligefrem noget der passer til en stor og solid boksspiler, som Llorente må siges at være. Hos Athletic fungerer han som spydspids og targetman, hvilket hans fantastiske hovedspil også indbyder til. Så det handler ikke om Llorentes kvaliteter som fodboldspiller, men mere om Spaniens spillestil kontra Athletics spillestil.

Eh ... nu ville jeg mene Arsenals spillestil minder, om den Spanien køre med .. Derfor min pointe Smiley Der er mange steder de ikke ligner hinanden, men også mange steder hvor de gør .. i sær dette : "Hurtig boldomgang, skiftende positioner og en dynamiske midtbane- og angrebskæder. Ikke ligefrem noget der passer til en stor og solid boksspiler, som Llorente må siges at være. " - Så hvad er Athletics spillestil kontra Vores? .. Nærmest det samme som kontra spanien Smiley Udover, vi dog slår nogle flere indlæg.. Hvor Llorente så kan være farlig. Ellers mener jeg ikke han skal handles ind Smiley Det er ikke sådan jeg vil have noget imod det, kan bare ikke se hvorfor Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12583: 19 Aug 2012, 21:00 »

Fuldstændig enig udover at jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal forholde mig til Sahin. Jeg har ganske vidst ikke set ham spille, men hvis der ikke er købsoption i lejekontrakten - som jeg forstår, at der ikke kommer - kan jeg ikke se logikken i det. Hvis vi henter Sahin og Vila, ville vi stå med de 2, Diaby, Arteta, Cazorla, Wilshere, Ramsey og Rosicky til 3 centrale pladser. Det synes jeg er alt for meget. Ind med Vila og vi har i mine øjne nok på den centrale midtbane.

Det har jeg ikke noget problem med. Rosicky og Cazorla kan begge spille på fløjen, så det gør bare at vi har alternativer til Walcott og Gervinho når vi sælger Arshavin. Ramsey og Diaby er ikke gode nok til en startplads, Rosicky er tit skadet, og Wilshere ved vi ikke hvornår vi har tilbage. Det giver os en god midtbane med Sahin, Arteta og Cazorla og så Diaby og Ramsey som backup. Når Wilshere kommer tilbage kan han jo så rotere lidt med Sahin og Arteta ligesom Cazorla kan blive smidt ud på en af fløjene. Tilføj M'Vila til mixet og så har vi en defensiv midt, Arteta/Sahin og Wilshere/Cazorla, med Ramsey og Diaby som backup. Det er trods alt ikke spillere der absolut skal spille centralt, så det ville i mine øjne sagtens kunne fungere. Der er som sagt 50 kampe på en sæson, så mon ikke vi har brug for friske og GODE spillere på bænken, modsat de andre år? Vi rammer jo alligevel hurtigt 10-11 skader på én gang..

ptrN
Manager

« Svar #12584: 19 Aug 2012, 21:08 »

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 837 838 [839] 840 841 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010